فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این هالیوودی ها در خانه هایشان مرغدانی دارند!



حتما تا به حال درباره علاقه زیاد برخی ستارگان به حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه شنیده اید، اما آیا می دانید که حیوان مورد علاقه برخی از آنها مرغ است؟ ما نام تعدادی از ستارگان هالیوودی را که در خانه خود مرغدانی دارند، برایتان آورده ایم.

1. ژیزل بوندشن- GISELE BÜNDCHEN

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


ژیزل بوندشن در مصاحبه ای بیان کرد که او و تام بریدی در خانه خود در لوس آنجلس مرغ نگه می دارند. او می گوید نگهداری مرغ در خانه موجب صرفه جویی می شود زیرا آنها همه چیز می خورند و من باقی مانده غذاهایمان را برای آنها می ریزم.

2. جولیا رابرتس- JULIA ROBERTS

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


او در یکی از برنامه های تلویزیونی از علاقه وافرش به مرغ ها گفته است. «تمام مرغ های من اسم دارند. آنها بسیار بامزه و جذاب و یکی از سخت کوش ترین حیوانات هستند.»

3. باربارا استرایسند- BARBARA STREISAND

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی

 
خانه باربارا استرایسند در کالیفرنیا پر از مرغ است. او از جمع آوری تخم مرغ هایشان بسیار لذت می برد.

4. کیت هادسون- KATE HUDSON

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


اگر به سبک لباس و آرایش کیت هادسون نگاهی بیاندازید، به علاقه او به مرغ ها پی خواهید برد و از این که او در خانه اش مرغدانی دارد، تعجب نخواهید کرد.

5. اپرا- OPRAH

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


اپرا یکی دیگر از ستاره هایی است که در خانه خود از مرغ ها نگهداری و از تخم مرغ های آنها استفاده می کند. او معمولا عکس هایی از سبد تخم مرغ های خود را در فیسبوک به اشتراک می گذارد.

6. تیفانی تیسون- TIFFANI THIESSEN

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


این میزبان برنامه تلویزیونی «Dinner at Tiffani's» در حیاط خانه اش در لوس آنجلس مرغدانی دارد.

7. لیدی گاگا- LADY GAGA

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


لیدی گاگا و نامزدش تیلور کینی اخیرا در خانه خود یک مرغدانی ساختند تا بتوانند در طول تابستان از تخم مرغ های تازه آنها استفاده کنند.

8. جنیفر آنیستون- JENNIFER ANISTON

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی

 
جنیفر آنیستون و همسرش جاستین ثرو هنگامی که به خانه جدیدشان نقل مکان کردند، 12 مرغ خریدند. او همچنین در یکی از برنامه هایش چند تا تخم مرغ برای کانن اوبراین برد و به او گفت که مرغ هایش پاستا دوست دارند.

9. نیکول ریچی- NICOLE RICHIE

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی

 
نیکول ریچی از محصولات ارگانیکی که در حیاط خانه اش به دست می آورد، مصرف می کند. او مرغ را نیز به حیاط خانه اش اضافه کرد تا از آنها تخم مرغ تازه بگیرد.

10. ریس ویترسپون- REESE WITHERSPOON

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


ریس ویترسپون می گوید که بزرگ کردن مرغ در خانه باعث می شود که او به ریشه جنوبی خود بازگردد. «ما در حیاط خانه خیار، گوجه فرنگی و مرغ داریم. من از داشتن آنها لذت می برم. مرغ ها مرا یاد جایی که در آن بزرگ شده ام می اندازند.»

11. الیزابت هارلی- ELIZABETH HURLEY

اخبار,اخبار فرهنگی ,ستارگان هالیوودی


الیزابت هارلی با نگهداری مرغ ها در خانه اش، برای خانواده خود تخم مرغ های تازه تهیه می کند. او حتی عکسی از غذاهایی که با این تخم مرغ ها درست شده را در توییتر منتشر کرد.

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
اهالی غزه بعد از بازگشت به خانه هایشان چه می گویند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمر سلیمان پس از اظهارات مبارك: مردم به خانه‌هایشان بروند!



 

عمر سلیمان پس از اظهارات مبارك: مردم به خانه‌هایشان بروند!

 

 

عمر سلیمان با تایید اظهارات حسنی مبارك، از مصری‌ها خواست به خانه‌های خود بروند.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عمر سلیمان معاون رئیس جمهور مصر، در سخنانی كه از تلویزیون این كشور پخش شد، اظهار كرد: این یك زمان سرنوشت ساز است. همه آنهایی كه مصر برایشان اهمیت دارد باید با هم متحد شده و به آینده این كشور فكر كنند.

 

وی افزود: جوانان 25 ژانویه قدم بزرگی جهت برقراری دموكراسی در این كشور برداشته‌اند و باعث شروع تغییر شده‌اند.

سلیمان گفت: تغییرات آغاز شده و كمیته‌های مربوطه تشكیل شده‌اند. سخنان رئیس جمهور نشان دهنده حس مسئولیت وی نسبت به جوانان و امنیت مصر بود.

وی افزود: رئیس جمهور منافع كشور را بالاتر از هر چیزی قرار داد. پس از آنكه مرا مكلف كرد كه امنیت و ثبات مصر را تامین كنم و اطمینان را به جوانان بازگردانم، از همه می‌خواهم كه مرا در این مسئولیت یاری دهند و مطئن هستم كه ملت خواهد توانست امنیت و ثبات كشور را تامین كند.

سلیمان ادامه داد: ما با گروه‌های مختلف گفت‌وگو كرده و به توافق‌هایی دست یافتیم. طرحی برای انتقال مسالمت‌آ‌میز قدرت براساس قانون اساسی تصویب كردیم و من تعهد كردم كه شرایط این انتقال را فراهم كنم. به تعهدات خود پایبندم. از قیام جوانان و دستاوردهای آنها حفاظت خواهم كرد و خواسته‌های مردم را براساس گفت‌وگوی سازنده محقق خواهم كرد.

معاون رئیس جمهور مصر گفت: از ملت مصر می‌خواهم كه به آینده فكر كنند و مطمئن هستم كه می‌توانیم آینده روشن، آزاد و دموكراتی را رقم بزنیم. من از این مساله اطمینان دارم كه ملت مصر هرگز اجازه نخواهد داد كشور دچار آشوب شود و به عوامل آشوب‌گر اجازه نفوذ در میان خود را نخواهند داد.

وی افزود: ما می‌توانیم با هم زندگی پر از آرامشی برای مصر و نسل‌های آینده آن رقم بزنیم. از جوانان قهرمان مصر می‌خواهم كه به خانه‌ها و سر كار خود برگردند، چون میهن نیازمند دستهای آنها است. از آنها می‌خواهم كه به كانال‌ها و رادیوهای مغرض گوش ندهند، بلكه تنها به وجدان خود گوش دهند. ما با تكیه بر خدا، موسسات و ارتش كار تازه‌ای را آغاز كرده‌ایم. به ملت مصر می‌گویم كه ساعت كار فرا رسیده است و به امید خدا و با تكیه بر آنها به عنوان یك تیم متحد كار خواهیم كرد. در برابر خدا و شما قول می‌دهم كه برای حفظ امنیت و رفاه ملت مصر با تمام وجود تلاش خواهم كرد.../ایسنا