فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این نمایش اخطار گرفت و اصلاح شد + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این نمایش اخطار گرفت و اصلاح شد + عکس

با تدکر و اخطار شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی به گروه اجرایی «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» این نمایش بعد از این با اصلاحاتی روی صحنه می‌رود.

بعد از آنکه نخستین اجرای نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» با کارگردانی محمد عاقبتی روز شنبه ‌شش خرداد روی صحنه تالار حافظ (زیر مجموعه بنیاد رودکی) رفت، انتقاداتی در چند رسانه مطرح شد که واکنش شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی را به دنبال آورد.

این شورا در اطلاعیه‌ای که عصر دوشنبه هشت خرداد منتشر کرد، بخشی از اجرای نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» را دارای ایراد دانست و از تعهد کتبی کارگردان برای اصلاح آن خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «این نمایش ویژه گروه سنی 10 تا 16 سال، در اجرای شتاب‌زده و پراضطراب شب نخست خود (اجرای ویژه عکاسان) اشکالات شکلی داشته که با تذکرات جدی شورای ارزشیابی و نظارت موارد مطرح شده به طور کامل اصلاح و مرتفع شده است.»

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بنا به اطلاعیه شورای ارزشیابی و نظارت، کارگردان نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» با دادن تعهد کتبی خود را مکلف به اجرای مقررات این شورا در اجراهای آتی خود دانسته است.

لیلی رشیدی، هوتن شکیبا و خسرو پسیانی در این نمایش بازی می‌کنند که برداشت آزاد مهدی کوشکی از رمان «اسکلیگ و بچه‌ها» اثر دیوید آلموند است.

در خلاصه قصه این نمایش آمده است: «مایکل که خواهر نوزادش در بیمارستان بستری است، به همراه خانواده‌اش به خانه جدیدی نقل مکان می‌کند. او روزی در انباری خانه جدید، اسکلیگ را پیدا می‌کند؛ موجود عجیبی که زیر شانه‌هایش چیزی شبیه دو بال پنهان است....»/خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آموزش فارسی جاوا اسکریپت - درس 2 - نمایش متن و اخطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ نمایش اراذل و اوباش در نظام آباد تهران


تعدادی از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار صبح امروز پس از دستگیری در عملیات ضربتی پلیس تهران، در چهار راه نظام آباد به نمایش مردم در آمدند.