فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند!



با هم نگاهی می اندازیم به ده ستاره ای که هیچ گاه برنده جایزه اسکار نشده اند. با دیدن نام برخی از آنها از خشم قرمز خواهید شد، و احساس خواهید کرد که استعدادها و عملکرد آنها نادیده گرفته شده است.

 اسکار می تواند خیلی بیرحم باشد. خیلی بیرحم تر از آنچه که فکرش را بکنید. با هم نگاهی می اندازیم به ده ستاره ای که هیچ گاه برنده جایزه اسکار نشده اند. با دیدن نام برخی از آنها از خشم قرمز خواهید شد، و احساس خواهید کرد که استعدادها و عملکرد آنها نادیده گرفته شده است. برای برخی دیگر این مسئله چندان دور از انتظار نیست و برخی دیگر نیز اگر چنین جایزه ای بگیرند، یا حتی نامزد دریافت آن شوند جای تعجب دارد.

1. گلن کلوز
«گلن کلوز» تا کنون شش بار (بله، درست خواندید، شش بار!) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است اما هیچ گاه این مراسم را با آن مجسمه طلایی رنگ ترک نکرده است. درست است که او سه جایزه تونی، دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه امی دریافت کرده است، ولی خوب وقتش رسیده است که آکادمی حق مسلم او را بدهد و او را به افتخار دریافت اسکار نایل کند.

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

 2. میشل  فایفر
«میشل فایفر» بیش از سی سال است که در عرصه سینما فعالیت داشته است. او تا به حال سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما هر بار دست خالی به خانه بازگشته است. شاید اگر قصد دریافت این جایزه را دارد بهتر باشد در فیلم هایی مانند «اسپری مو» بازی نکند.

  اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

 3. ساموئل ال جکسون
«ساموئل ال جکسون» سال 1994 برای بازی در فیلم «پالپ فیکشن» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین هنرپیشه مکمل مرد شد، ولی در کمال تعجب در مقابل «مارتین لاندو» برای فیلم «اد وود» شکست خورد. متاسفانه این تنها باری بود که ساموئل جکسون نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

  4. واکین فینیکس
«واکین فینیکس» تا کنون سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما برای ایفای هنرمندانه نقش «جانی کش»، خواننده سبک کانتری، در فیلم «سر به راه باش» (سال 2006) باید حتما این جایزه را دریافت می کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

 5. رابرت داونی جونیور
«رابرت داونی جونیور» تا به حال دو بار جایزه اسکار را از دست داده است. او یک بار در سال 1992 نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای فیلم چاپلین شده است و یک بار نیز در سال 2009 برای فیلم «تندر استوایی» برای دریافت جایزه اسکار هنرپیشه نقش مکمل مرد نامزد شده است. امسال نیز برای فیلم «قاضی» نامزد  بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد شده است، باید نفس هایمان را حبس کرده و منتظر بمانیم...

 

  6. لئوناردو دی کاپریو
پنج بار نامزدی دریافت جایزه اسکار بدون موفقیت! بیست سال از اولین باری که «لئوناردو دی کاپریو» نامزد دریافت جایزه اسکار شد می گذرد و او هنوز موفق به کسب این افتخار نشده است. حتی اگر لئوناردو در مراسم اسکار حاضر شود نیز جای تعجب دارد. واقعا چه چیزی ممکن است مانع دریافت جایزه اسکار برای فیلم هایی مثل «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می دهد؟»، «رومئو و ژولیت»، «تایتانیک»، «تلقین»، «الماس خونین» و «گرگ وال استریت» شود؟ این مرد دیگر چه کار باید بکند؟! 

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

 7. جانی دپ
باورتان می شود؟! «جانی دپ» اسکار نگرفته است! او تا کنون سه بار، برای فیلم های «دزدان دریائی کارائیب: نفرین مروارید سیاه»، «در جستجوی ناکجا آباد» و «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت»، نامزد دریافت جایزه اسکار شده، ولی هربار با شکست مواجه شده است. شاید باید دست از بازی کردن در فیلم های «تیم برتون» بردارد و دست به یک کار کاملا متفاوت بزند!

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

  8. تام کروز
این هم یک قربانی دیگر سه بار نامزدی برای دریافت جایزه اسکار! تصور کنید هنرپیشه ای مثل «تام کروز»، با وجود بازی در فیلم هایی مانند «تاپ گان»، «جری مگوایر»، «ماموریت غیرممکن» و «آسمان وانیلی»، هنوز موفق به دریافت جایزه اسکار نشده باشد! واقعا دور از انتظار است.

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

  9. برد پیت
هر چه بیشتر پیش می رویم تعجبمان از این که چنین هنرپیشه هایی تا به حال موفق به دریافت اسکار نشده اند بیشتر می شود. بله، «برد پیت» نیز تا به حال برنده هیچ اسکاری نشده است. برد با فیلم های مورد تایید منتقدان نامزد دریافت جایزه اسکار شده است - فیلم هایی مثل «12 میمون»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «مانیبال» - ولی هربار بی نتیجه مانده است. البته نباید فراموش کرد که این عدم موفقیت به فعالیت او به عنوان یک هنرپیشه محدود می شود، زیرا او به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم «دوازده سال بردگی» در دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شریک بوده است.  

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

10. بیل مری
«بیل مری»، هنرپیشه افسانه ای 64 ساله هالیوود تنها یک بار، در سال 2003، نامزد دریافت جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای فیلم «گمشده در ترجمه» شده است، ولی به رقیب خود «شان پن»، برای بازی در فیلم «رودخانه میستیک»، باخته است. شاید اگر در بازسازی فیلم «شکارچیان روح» شرکت کند شانس دوباره ای برای سال 2016 پیدا کند.

اخبار,اخبار فرهنگی, این ستاره ها برنده جایزه اسکار نشدند

 

  اخبار فرهنگی - برترین ها


ویدیو مرتبط :
برنده 2 جایزه اسکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی بیشتر با "ادله" برنده جایزه بهترین ترانه اسکار +عکس



ادله متولد 5 می سال 1988 میلادی در شمال شهر لندن انگلستان .است. او از سن 3 سالگی با موسیقی آشنا شد و علاقه خاصی به آن داشت. وی در مدرسه هنر ثبت نام کرد و هنر موسیقی را به صورت آکادمیک دنبال کرد.

 

آشنایی بیشتر با

 

او تنها فرزند خانواده از مادری انگلیسی و پدری ولزی است و اختلاف سن 18 ساله با مادرش باعث شده است که او نزدیکی زیادی با وی داشته باشد. پدر او هنگامیکه وی 4 ساله بود خانواده را رها کرد و از زمان نوجوانی "ادله" به دلیل اعتیاد شدید به الکل رابطه وی با او کاملا قطع شد و این مسئله باعث شد او به مادرش نزدیکتر باشد.

اولین ترانه اش را در سن 15 سالگی اجرا کرد و معمولا در زمان ضبط آلبوم هر سنی داشته باشد آن را به عنوان نام آلبوم انتخاب میکند برای مثال میتوان به آلبوم 19 و 21 اشاره کرد.

او میگوید در 15 سالگی به ترانه هایی علاقه مند بود که برای افراد 40 ساله ساخته شده بود. او خیلی سریع در سراسر دنیا به عنوان نامی شناخته شده مطرح شد و طرفداران بسیار زیادی داشت. او اکنون به همراه نامزدش در نیویورک زندگی میکند و یک فرزند پسر دارد.

وی برنده جوایز معتبر بسیاری شده است که مهمترین آنها اسکار سال 2013 میلادی به خاطر اجرای ترانه ای در فیلم معروف " اسکای فال" از سری مجموعه " جیمز باند" است.

 

آشنایی بیشتر با

 

آشنایی بیشتر با

 

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان