فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این خانم رقیب عشقی ستاره سرشناس سینما شد! +تصاویر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبارفرهنگی - این خانم رقیب عشقی ستاره سرشناس سینما شد! +تصاویر

جدایی " کریستین استوارت " و " رابرت پتینسون " دو ستاره مجموعه " گرگ و میش " سر و صدای زیادی در هالیوود بر پا کرد و هواداران این دو ستاره جوان سینمای هالیوود را در شوک بزرگی فرو برد. بعد از اینکه عکس های خیانت آشکار " کریستین استوارت " 23 ساله با یک کارگردان متاهل سینمای هالیوود منتشر شد جدایی این دو ستاره طبیعی بود.

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره سرشناس سینما

بعد از گذشت بیش از یک سال از این اتفاق " رابرت پتینسون " یک جایگزین برای نامزد سابقش پیدا کرده است. او اخیرا همه جا با  "FKA Twigs" دیده میشود. این خواننده نه چندان مشهور دو رگه خیلی زود توانسته است خود را به " پتینسون " مشهور نزدیک کرده و قلب او را از آن خود کند. با انتشار عکس هایی از این دو در سواحل کالیفرنیا رابطه آنها وارد فاز جدیدی شد و از یک شایعه به یک رابطه رسمی تغییر کرد.

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره سرشناس سینما

اخبارفرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
ستاره های سرشناس سینما خاک صحنه می خورند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات ازدواج غریب الوقوع ستاره سرشناس سینما +تصاویر



اخبار فرهنگی - تازه‌ترین اخبار درباره ازدواج جرج کلونی و نامزد مسلمان لبنانی‌اش + گفته‌های کلونی در این باره + تصاویر

جرج کلونی و نامزدش امل علم الدین در ضیافت خیریه با حضور چهره‌های سر‌شناس در شهر فلورانس ایتالیا شرکت کرد.

به گزارش کافه سینما جرج کلونی به خبرنگاران اعلام کرد که تا دو هفته دیگر با نامزدش در شهر ونیز ازدواج خواهد کرد. می‌گویند این زوج حتی نوشته ایی که درمحراب کلیسا هر کدام برای دیگری عهد می‌کند نوشته‌اند.


جرج کلونی به خبرنگاران گفت که من همسر دوست داشتنی آینده‌ام را در ایتالیا برای اولین بار ملاقات کردم و در ونیز هم ازدواج خواهیم کرد.


می‌گویند که جرج کلونی یک جزیره را کاملا برای این ضیافت اجاره کرده است. به این ترتیب با اعلام رسمی این خبر شایعه ازدواج آن‌ها در ماه سپتامبر درست از آّب درامد. در این مراسم مت دیمن و خانم و آقای پیت هم حضور خواهند داشت. در ادامه عکس‌های این زوج رادر فرش قرمز ضیافت خیریه ببینید:

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جرج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جرج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جرج کلونی

 اخبار فرهنگی  - کافه سینما