فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

این بازیگر جوان با شکست دادن سرطان به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بازیگر جوان با شکست دادن سرطان به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد + عکس

تئاتر - مجید بهرامی، بازیگری که سال گذشته با بیماری سرطان استخوان دسته پنجه نرم کرد و بر آن پیروز شد، بار دیگر به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر تئا‌تر و سینما، آخرین بار سال 1389 در نمایش «عجایب‌المخلوقات» با کارگردانی رضا ثروتی بازی کرده بود که از ابتدای خرداد بار دیگر در تماشاخانه ایرانشهر با همین نمایش روی صحنه می‌آید.

بهرامی بازی در فیلم‌ها‌یی‌ چون «بدرود بغداد»، «گیلانه»، «دانه‌های ریزه برف» و نمایش‌هایی از جمله «سیاه‌ها»، «خانه‌ای در گذشتهٔ ما» و «عشق آباد» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهرامی سال گذشته را در بستر بیماری گذراند که پس از اعزام به آلمان، با بهبودی به ایران بازگشت

شامگاه شنبه در جشن انجمن بازیگران که در تئا‌تر شهر برگزار شد، این هنرمند مورد تقدیر قرار گرفت و در سخنانی، بهبودی خود را نتیجه تلاش و کمک هنرمندان و دعای خیر مردم دانست.

در نمایش «عجایب المخلوقات» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی، علاوه بر مجید بهرامی، بازیگرانی چون مرتضی اسماعیل کاشی، علیرضا قربانی، پانته‌آ پناهی‌ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، بیژن سراجی، رامین سیاردشتی، فرزین نوبرانی و شیما می‌رمحمدی بازی می‌کنند.

این نمایش به همراه کار دیگر رضا ثروتی با عنوان «مکبث» روی صحنه خواهد رفت./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
بدنسازی که سرطان را شکست داد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه دلخراش برای دختران جوان بازیگر در صحنه فیلمبرداری/عکس



حوادث رانندگی,تصادف,سانحه رانندگی

حادثه دلخراش برای دختران جوان بازیگر در صحنه فیلمبرداری/عکس

به گزارش پلیس در طول فیلمبرداری چند صحنه از یک سریال تلویزیونی در سنت لوئیس در حالی که چهار هنرپیشه آن سوار خودرو بودند به منطقه جنگی سقوط و 2 تن از آنان کشته و دو تن دیگر مجروح می شوند.

به گزارش  جام به نقل از رویترز ؛ در طول فیلمبرداری چند صحنه از یک سریال تلویزیونی در سنت لوئیس در حالی که چهار هنرپیشه آن سوار خودرو بودند به منطقه جنگی سقوط و 2 تن از آنان کشته و دو تن دیگر مجروح می شوند.

در این تصادف غم انگیز کاتلین 17 و لورن الیور 18 ساله هر دو خواهر این سریال در این تصادف کشته می شوند، کریستوفر لنزن 18 ساله و الیویا دمنز 18 ساله در این صانحه دلخراش مجروح شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ این حادثه زمانی رخ داد که سرعت خودرو به دستور کارگردان در جاده سنت لوئیس در مسیر مارپیچی و جنگلی خود کاتلین الیور کنترل وسیله را از دست می دهد و به درون این مسیر مارپیچی سقوط می کند.
محققان تلاش خود را برای یافتن علت این حادثه که در پی بروز عیب نقصی که در این حوزه اتفاق افتاده را آغاز کرده اند./باشگاه خبرنگاران