فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اینستالوژی مهراب قاسم خانی



اخبار فرهنگی - آلبوم خانوادگی آقای قاسم خانی و بانو
اینستالوژی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی خیلی به معرفی نیاز ندارد. فقط برای اینکه با برادرش پیمان، اشتباه نگیرید، «سیبیل» بلند و به قول یکی از هوادارانش در اینستاگرام، «سیبیل ملی» او را به عنوان نشانه به یاد بیاورید.

مرور اجمالی
    آدرس: mehrab_ghasemkhani
    دنبال کننده ها: 181k
    دنبال رونده: 285
    تصاویر ارسالی: 685
    کسب لایک میانگین پست های اخیر: 8.86k
    کامنت های دریافتی میانگین پست های اخیر: 161
    نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام»: حدود 350,000 صفحه
    کامنت تصادفی: آقا اون تی شرت کامیک ها رو از کجا می گیری؟؟

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهراب قاسم خانی

 
تحلیل شهرت
مهراب قاسم خانی خیلی به معرفی نیاز ندارد. فقط برای اینکه با برادرش پیمان، اشتباه نگیرید، «سیبیل» بلند و به قول یکی از هوادارانش در اینستاگرام، «سیبیل ملی» او را به عنوان نشانه به یاد بیاورید.

برای یادآوری و تشخیص بهتر این دو برادر، سن و سال و همسران هنرمندانشان هم راه دیگری است. مهراب متولد 50، همسر شقایق دهقان است و پیمان متولد 44 و همسر بهاره رهنماست. برادران قاسم خانی با فیلمنامه هایی که برای سریال های مهران مدیری نوشتند به شهرت رسیدند و برای خیلی ها این دو برادر یادآور تیتراژ پایانی «پاورچین»، «نقطه چین» و «مرد هزار چهره» هستند.

تحلیل عکس ها

همانطور که در معرفی مهراب از برادر، همسر و همسر برادرش نام بردیم، در صفحه اینستای او هم «خانواده» حرف اول و آخر را می زند. هر چقدر رابطه خانوادگی کسی با مهراب نزدیک باشد، عکس های بیشتری هم از او در صفحه اش پیدا می شود. با این اوصاف مشخص است که در این صفحه عکس های شقایق دهقان، نویان هفت ساله و نیروانا 17 ساله از هر عکس دیگری بیشتر دیده می شود.

بعد از اینها، عکس های پیمان و بهاره رهنما، عکس های قدیمی از خانواده و حتی عکسی از پسرخاله و پسردایی مهراب در صفحه او پیدا می شود. مهراب در شرح عکسی از آنها که به عنوان شخصیت های تاثیرگذار در زندگی اش منتشر کرده است، می نویسد: «اینها پررنگ ترین خاطرات دوران کودکی من هستن. با وجود اینها هیچ وقت نیاز به دوستایِ دیگه نداشتم. اصلا فامیل یه چیز دیگه است. خوبش خیلی خوبه. خیلی خوبش که دیگه هیچی.»

وقتی اینستای مهراب را نگاه می کنیم حس ورق زدن صفحه های آلبوم خانوادگی به آدم دست می دهد که در آن از قدیمی و شخصی ترین عکس ها، مثلا هنگامی که در کودکی با مایو در کنار استخر ایستاده تا جدی ترین عکس ها در کنار پسرش دیده می شود.

حرف آخر اینکه مهراب به شدت در این صفحه خود شخصی و راحتش را دارد و اگرچه عکس های با «شلوارک» در همراهی تیم ملی برایش کلی حاشیه ساخت اما باز هم عکس های شخصی و خیلی راحت تری برای 170 هزار نفری دارد که او را دنبال می کنند.
اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 


ویدیو مرتبط :
مهراب قاسم خانی و ویدیوی تازه ای از ارغوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی مهراب قاسم خانی سورپرایز میشود +تصاویر



اخبار فرهنگی - وقتی مهراب قاسم خانی سورپرایز میشود +تصاویر

"مهراب قاسم خانی" با انتشار عکس های زیر نوشت:

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهراب قاسم خانی

 
دیروز بچه هام به شكل وحشتناكى سورپرایزم كردن و برام تولد گرفتن سر كلاس. خیلى تولد خوبى بود. مهمون یواشكى هم دعوت كرده بودن. شقایق و نیروانا و پژمان كه تو عكس هستن. پیمان و نویان و بابا و مامانم هم بعدش اومدن. كادو هم برام یه فوتبال دستى گنده خریدن كه شب با وانت مجبور شدم ببرم و الان نصف اتاق پذیرایى خونه رو گرفته. خلاصه كه یكى از بهترین تولد هاى زندگیم بووود. مرسى بچه هام.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهراب قاسم خانی

 
مهراب قاسم خانی از نویسندگان سرشناس و کار بلد سینما و تلویزیون متولد ۱۶ آذر ماه ۵۰ می باشد.  او طراح دکور و نویسنده می‌باشد. پس از پاورچین با شقایق دهقان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری است به نام نویان. فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود.  اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهراب قاسم خانی

 اخبار فرهنگی - پرداد