فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اگر دست خودم بود اسم خودم را حذف می کردم و می زدم صادق کوشکی و شرکا!



فیلم من نابود شده و اگر دست خودم بود اسم خودم را حذف می کردم و می زدم صادق کوشکی و شرکا! چون این فیلم واقعا فیلم من نیست. فیلم، ابتر شده، سکانسها و حرفهای مهم در این نسخه نیست و عملا حرف من دیگر خورده شده است.

سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد

به گزارش شبکه ایران در حالی که نسخه دی.وی.دی «گشت ارشاد» از دوشنبه در سراسر کشور توزیع شده است، سعید سهیلی کارگردان این فیلم در تازه ترین گفتگویش با دنیا خمامی در روزنامه «تماشا» از این مساله سخن گفته که به دلیل حذفیات اعمال شده به نسخه اصلی، فیلم فعلی را نمی توان فیلمِ وی دانست و باید آن را محصول دست صادق کوشکی و شرکا دانست!!!بخشهایی از گفته های سهیلی را در ادامه می خوانید:

هم برای من مشکل ایجاد کردند و هم برای سینما

یک سری آدم هم برای من مشکل ایجاد کردند و هم برای سینمای ایران. بعد هم که مردم هم در اکران و هم در سی.دی فیلم را دیدند. اگر این اتفاق برای یک فیلم یا دو فیلم می افتاد سینما ضربه نمی خورد اما متاسفانه می بینیم که این اتفاق همچنان ادامه دارد و امسال به خاطر حضور آدمهایی که هیچ ربطی به سینما و شناختی از آن ندارند ما باید این قدر تاوان بدهیم.

ضرری که خوردم قابل جبران نیست

ضرری که من در اکران خوردم قابل جبران نیست. به خاطر اینکه روزی که فیلم را از پرده پایین کشیدند 96 میلیون فروخته بود و روزبروز داشت بیشتر می شد و این جبران ناپذیر است.

 اگر دست خودم بود می زدم صادق کوشکی و شرکا

فیلم من نابود شده و اگر دست خودم بود اسم خودم را حذف می کردم و می زدم صادق کوشکی و شرکا! چون این فیلم واقعا فیلم من نیست. فیلم، ابتر شده، سکانسها و حرفهای مهم در این نسخه نیست و عملا حرف من دیگر خورده شده است.

فیلمهای بعدی ام حتما تندتر از «گشت ارشاد» خواهد بود

آن قدر من وحشی و عصیانگر شده ام که فیلمهای بعدی ام حتما تندتر از «گشت ارشاد» خواهد بود. من آدمی نیستم که بتوان آرام زندگی کنم.

من مدیوم تلویزیون را بلد نیستم

بعید می دانم که سعید سهیلی تا آخر عمرش سریال بسازد. من مدیوم تلویزیون را بلد نیستم. سینما هم اگر نتوانم کار کنم خانه می نشینم اما در تلویزیون کار نمی کنم.

«کلاشینکف» به جشنواره می رسد

شک نکنید که «کلاشینکف» به جشنواره می رسد./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
خودم زدم تو سر خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن مسلمان: نه آذری جوابم را می‌دهد نه رویانیان/ رفتنم به پرسپولیس دست خودم نیست



پرسپولیس,محسن مسلمان,انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس

ابراز علاقه مسلمان برای پیوستن به پرسپولیس

محسن مسلمان: نه آذری جوابم را می‌دهد نه رویانیان/ رفتنم به پرسپولیس دست خودم نیست

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن منتظر است که شرایط پرسپولیسی شدنش فراهم شود تا در نیم فصل دوم در جمع شاگردان دایی توپ بزند.

محسن مسلمان در گفت و گو با  ایسنا ، درباره آخرین وضعیت انتقال خود به پرسپولیس، شکست سنگین ذوب آهن برابر داماش، شرایط ذوب آهن در لیگ برتر و نظر لوکا بوناچیچ درباره انتقالش به پرسپولیس صحبت کرد.

* از بازی روز گذشته شروع کنیم. ذوب آهن سنگین‌ترین شکست فصل خود را مقابل داماش تجربه کرد.
ما در این بازی ابتدا یک بر صفر از داماش پیش افتادیم اما در نیمه نخست دو گل خوردیم و کارمان سخت شد. در نیمه دوم برای جبران گل های خورده تلاش کردیم اما هرچه زدیم به در بسته خورد و از آن طرف ضد حمله های داماش تبدیل به گل می شد. حق مان باخت بود اما نه با این نتیجه. روز خوب ما نبود.

* با این باخت به قعر جدول نزدیک تر شدید.
بله متاسفانه با این باخت شرایط مان سخت شد. بازیکنان ما باید بیدار شوند. سال گذشته هم چنین شرایطی داشتیم. مدام می گفتیم از بازی بعد جبران می کنیم اما چشم باز کردیم و دیدیم در بازی پلی آف هستیم. امیدوارم با حضور آذری در رأس باشگاه بتوانیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و ذوب آهن در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی خود برگردد.

* البته شما که ظاهرا از نیم فصل دوم در ذوب آهن نیستید.
ببینید واقعا خودم هم نمی دانم که چه اتفاقی می افتد. رویانیان و آذری با هم توافق کرده بودند که در ازای رفتن من به پرسپولیس غریبی و خانزاده به

ذوب آهن بیایند که ظاهرا این دو بازیکن با این موضوع مخالفت کرده اند. الان هم نه آذری جواب من را می دهد نه رویانیان. من هم بازیکن آزاد نیستم

که رفتنم دست خودم باشد.

* یعنی ممکن است همه توافقات بر هم بخورد؟
همانطور که گفتم من از آخرین مذاکرات دو باشگاه خبر ندارم. پرسپولیس من را برای نیم فصل می خواهد. اگر شرایط فراهم شود می روم وگرنه در ذوب آهن می مانم.

* خودت چقدر دوست داری این انتقال انجام شود؟
من که خیلی دوست دارم به پرسپولیس بروم. سال جام جهانی است و کی روش همیشه روی استقلال و پرسپولیس نظر دارد. امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانم نیم فصل به پرسپولیس بروم. آقای دایی هم به من لطف دارد و علاقه دارم با او کار کنم.

* نظر لوکا بوناچیچ چیست؟
لوکا که من را بازی نمی دهد و می گوید تو تمرکز نداری و ذهنت در تهران است، پس باید بروی! فعلا منتظرم که چه اتفاقاتی رخ می دهد. /ایسنا