فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکشن «بازمانده تنها» پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - اکشن «بازمانده تنها» پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای شمالی + تصاویر

اکشن بازمانده تنها در اولین هفته اکران با 38 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود کرد.

 اخبار,اخبار گوناگون,پرفروش ترین فیلم های سینمایی آمریکایی

 

اکشن شرح حال گونه بازمانده تنها (Lone Survivor) از 10 ژانویه اکران خود را در بیش از2800 سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 38 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود کرد. بازمانده تنها فیلمی به کارگردانی پیتر برگ است که بر اساس فیلمنامه ای مشترک به قلم خودش و مارکوس لوترل نوشته شده است. فیلم با بازی مارک والبرگ، تایلور کیش، و امیل هیرش اقتباسی از ماموریت ناموفق 28 ژوئن 2005 تحت عنوان عملیات بالهای سرخ است و داستان تیم 10 نفره seal برای شکار یکی از سران طالبان به نام احمد شهد است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,پرفروش ترین فیلم های سینمایی آمریکایی

 

انیمیشن سه بعدی فروزن (Frozen)(یخ زده) در هشتمین هفته اكران در بیش از 3هزار و 200 سینما با 15 میلیون و 100 هزار دلار رتبه دوم جدول را در اختبار دارد و همچنان در فهرست 5 فیلم پرفروش هفته است. «فروزن» اكران خود را به كارگردانی «كریس باك» و «جنیفر لی» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است.

داستان فیلم درباره دختری به نام «آنا» است كه به همراه یك ماجراجو و آدم برفی سعی در پیدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلی یخبندان ابدی و سلطه بر سرزمین یخ زده است. كریستن بل ، جاش گاد و ایدنیا منزل گویندگان اصلی این انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم در هشت هفته اکران به 317 میلیون و 700 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,پرفروش ترین فیلم های سینمایی آمریکایی

 

 كمدی جنایی گرگ وال استریت به كارگردانی «مارتین اسكورسیزی» از 25 دسامبر 2013 اكران خود را در 2521 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در سومین هفته  اكران با 9 میلیون دلار با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه سوم جدول قرار گرفته است . «گرگ وال استریت»‌ با بازی «لئوناردو دی كاپریو» زندگی «جوردن بلفورت»‌ یكی از دلالان وال استریت را به تصویر می كشد . این فیلم فروش موفقی را در شب كریسمس تجربه كرد و مجموع فروش خود را به 78 میلیون و600 هزار دلار رساند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,پرفروش ترین فیلم های سینمایی آمریکایی

 
درام جنایی زد و بند آمریکایی (American Hustle) از 20 دسامبر در بیش از 2 هزار و 600 سینمای آمریکای شمالی آغاز شده و در چهارمین هفته اکران به فروش 8 میلیون و 600 هزار دلار دست یافته است و با یک پله صعود، جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده است. این فیلم به کارگردانی دیوید اوراسل ماجرای کلاهبرداری به نام آروینگ روسن فلد و دستیار فریبکارش سیدنی پروسر است که مجبور به اطاعت امر یک مامور اف بی آی به نام ریچی دی ماسو می شوند.

دی ماسو آنها را به ورود در دنیای مافیا وادار می کند. کریستین بیل، امی آدامز، بردلی کوپر و جنیفر لارنس بازیگران اصلی این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در چهار هفته اکران به 101 میلیون و 600 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,پرفروش ترین فیلم های سینمایی آمریکایی

 
اکشن ماجراجویانه افسانه هرکول (The Legend of Hercules) از 10 ژانویه اکران خود را در 2104 سینمای امریکای شمالی آغاز کرده و در اولین هفته اکران با 6 میلیون و 600 هزار دلار جایگاه پنجم فیلمهای پرفروش هفته را از آن خود کرده است. رنی هارلین کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای به قلم دنیل گیات و خودش برعهده دارد.

افسانه هرکول با بازی کلان لاتز، گایا ویس و اسکات آدکینز داستانی برگرفته از افسانه های یونانی است. زمانی هرکول با خیانت پدر خوانده اش مواجه می شود که به جرم عشق ممنوعه اخراج و به بردگی کشیده می شود. او با قدرت فناناپذیر خود به حقوق از دست رفته اش دست می یابد.
هابیت: ویرانی اسماگ، آگوست: شهر اوسیج، نجات آقای بنکس، فعالیت پارانورمال : نمونه های علامت گذاری شده، و گوینده خبر2 به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار فرهنگی هنری - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
فیلم کامل نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر



«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر

انیمیشن «من نفرت انگیز 2» در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

انیمیشن كمدی و پر هیجان «من نفرت انگیز 2» نمایش خود را از سوم جولای در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است. این انیمیشن در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد. مجموع فروش این انیمیشن در دو هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 229 میلیون دلار رسیده است. «من نفرت انگیز 2» انیمیشنی به كارگردانی پیر كافین و كریس ریناد است كه بر اساس فیلمنامه «كن داربو» ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ» و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی «بزرگ شده ها 2» (Grown ups) از 12 جولای اكران خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در اولین هفته اكران 42 میلیون و 500 دلار فروش كرده است. این فیلم با بازی «آدام سندلر» بازگشت «لنی» به محله قدیمی شان را به تصویر می كشد. در حالی كه به نظر می رسد نظم محله نسبت به قبل تغییر كرده است. «دنیس دوگان» كارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «فرد ولف» و «آدام سندلر» بر عهده دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

اكشن فانتزی و ماجراجویانه «حاشیه آرام» (pacific Rim) نمایش خود را از 12 جولای در بیش از 3200 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و با 38 میلیون و 300 هزار دلار عنوان سومین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. این فیلم به كارگردانی «گیلرمو دل تورو» و بازی «چارلی هانام» ، «ادریس البا» و «رینكو كیكوچی» جنگ بین انسانها و هیولاهایی كه از اقیانوس آرام خارج شده اند را به تصویر می كشد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی اكشن و جنایی «مخمصه» (The Heat) با بازی «ساندرا بولاك‌» و «ملیسا مك كارتی» در سومین هفته اكران در بیش از 3هزار سینمای آمریكای شمالی ، با فروش 14 میلیون دلاری در جایگاه چهارم جدول پرفروشترینهای این هفته قرار گرفت . فیلم به كارگردانی «پل فیگ» جریان یك مأمور ویژه اف بی آی و یك پلیس بوستون است كه سعی دارند با مافیای قدرتمند مواد مخدر رو به رو شوند. . مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 112 میلیون دلار رسیده است.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

«رنجر تنها» در دومین هفته اكران با دو پله سقوط و فروش 11 میلیون و 100 هزار دلاری در جایگاه پنجم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت. این فیلم به كارگردانی «گوروبینسكی» از 3 جولای در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده و علی رغم بودجه 250 میلیونی تولید با استقبال چندانی مواجه نشده است. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران فقط به 71 میلیون و یكصد هزار دلار رسیده است .

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

فیلمهای «دانشگاه هیولاها» ، «جنگ جهانی زی»‌ ، «سقوط كاخ سفید‌» ، «كوین هارت» و «مردی از فولاد» به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

منبع:cinemakhabar.ir