فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکران فیلمی با موضوع تغییر جنسیت در سینماهای تهران+عکس



اکران فیلمی با موضوع تغییر جنسیت

بر طبق تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای صنفی نمایش گویا قرار شده بالاخره بعد از سه سال که از تولید «آینه های روبرو» می گذرد این فیلم از ابتدای آبان ماه در گروه سینمایی آزاد روی پرده برود.

به گزارش شبکه ایران بر طبق تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای صنفی نمایش گویا قرار شده بالاخره بعد از سه سال که از تولید «آینه های روبرو» می گذرد این فیلم از ابتدای آبان ماه در گروه سینمایی آزاد روی پرده برود. این فیلم که ساخته کارگردانی زنی به نام نگار آذربایجانی است از آنجا طی این دو سال اخیر نتوانسته روی پرده برود که به موضوع افرادی می پردازد که دچار اختلالات جنسیتی هستند.

اکران فیلمی با موضوع تغییر جنسیت

داستان «آینه های روبرو» درباره دختری است به نام «آدینه» که از کودکی دارای ویژگیهای مردانه است اما خانواده اش به جای مراجعه به پزشک متخصص و یاری خواستن از او، می خواهند هر طور شده مشکل اساسی فرزندشان را کتمان کنند تا جایی که دختر در جوانی تصمیم می گیرد از خانه فرار کرده و هر طور شده شرایطی برای انجام عمل تغییر جنسیت خویش فراهم آورد. فرار دختر از خانه مواجه می شود با آشنایی او با دختری جوان به نام «رعنا» و همسفر شدن این دو اتفاقاتی جالب را رقم می زند.

اکران فیلمی با موضوع تغییر جنسیت

تهیه کنندگی «آینه های روبرو» برعهده فرشته طائرپور بوده که علاوه بر سینما دستی هم در داستان نویسی دارد. شایسته ایرانی و غزل شاکری بازیگران اصلی این فیلم بوده و همایون ارشادی، مریم بوبانی و نیما شاهرخ شاهی بازیگران نقشهای مکمل فیلم هستند.

«آینه های روبرو» حضورهای موفقی را در جشنواره هایی مانند آسیا-پاسیفیک داشته و در سال 2011 موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را برای بازی شایسته ایرانی به خود اختصاص دهد./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
چه فیلمی را در سینماهای تهران تماشا کنیم/تازه های اکران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ تغییر جنسیت برای سرقت از بازیگر سینما!



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

جام نیوز: در یک اقدام عجیب، نوجوانی با تغییر چهره موفق شد خود را جای یک بازیگر زن جا بزند و حساب بانکی اش را خالی کند.

این نوجوان که «کری مارشال» نام دارد 18 ساله است و تحت یک عمل جراحی جنسیتی خود را به یک زن تبدیل کرده است.

او چندی پیش در دستبرد به خانه «کتی پرایس» بازیگر معروف، توانست کارت های حساب بانکی وی را به سرقت ببرد و با اندکی تغییر چهره از حساب بانکی وی پول برداشت کند.

اما این بازیگر تلویزیونی هنگام پرداخت هزینه خریدهایش در یک فروشگاه متوجه کاهش موجودی اش شد و اعلام سرقت کرد.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 


«کری مارشال» نیز که از همه جا بی خبر بود برای برداشت پول به بانک می رود که آنجا توسط کارمند بانک شناسایی اما موفق به فرار می شود، چندی بعد پلیس به منزل وی رفته و اورا دستگیر می کند.

او با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» خریده بود..... / jamnews.ir