فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکران «برف روی کاجها» در گروه عصر جدید منهای سینماهای حوزه



از اوایل آبان ماه رقم می خورد؛

اکران «برف روی کاجها» در گروه عصر جدید منهای سینماهای حوزه

«برف روی کاجها» اولین ساخته سینمایی پیمان معادی که سال گذشته به عنوان بهترین فیلم جشنواره از نگاه مخاطبان انتخاب شده بود از اوایل آبان ماه در گروه سینمایی عصرجدید اکران خواهد شد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«برف روی کاجها» اولین ساخته سینمایی پیمان معادی که سال گذشته به عنوان بهترین فیلم جشنواره از نگاه مخاطبان انتخاب شده بود از اوایل آبان ماه در گروه سینمایی عصرجدید اکران خواهد شد. گویا سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم طیق توافقی که با گروه سینمایی عصرجدید به عمل آورده آنها را متقاعد کرده که این فیلم از اوایل آبان ماه در این گروه روی پرده برود.

«برف روی کاجها» که داستانی با محوریت خیانت یک مرد به همسرش و عواقب برآمده از آن را روایت می کند آن طور که «بانی فیلم» خبر داده بعد از اکران «همبازی» در گروه عصرجدید اکران خواهد شد. «همبازی» بعد از «ضدگلوله» در همین گروه اکران میشود و بعد از آن هم «برف روی کاجها» روی پرده می رود.

«برف روی کاجها» از مدتها قبل در لیست سیاه حوزه هنری قرار گرفته بود و به احتمال زیاد سینماهای حوزه هنری از نمایش این فیلم در سینماهای خود سرباز خواهند زد./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
برف روی کاجها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر بنا شود «تو و من» در سینماهای حوزه اکران نشود، از خیر اکران آن می گذریم



فیلم سینمایی تو و من, بازیگران فیلم سینمایی تو و من

اگر بنا شود «تو و من» در سینماهای حوزه اکران نشود، از خیر اکران آن می گذریم

متاسفانه وضعیت اکران «تو و من» مشخص نیست چراکه شنیده ها حکایت از آن دارند که مجوز نمایش فیلم برای سینماهای حوزه صادر نخواهد شد. با این حال من تا دوشنبه صبر می کنم تا ببینم شورای صنفی نمایش در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.اگر بنا شود «تو و من» در سینماهای حوزه اکران نشود، از خیر اکران آن می گذریم.

شبکه ایران/حـــامد مظفـــری: در حالی که پیش از این شنیده می شد تازه ترین ساخته برادران بانکی با عنوان «تو و من» از 25 مردادماه روی پرده می رود اما محمد بانکی کارگردان این فیلم در گفتگو با شبکه ایران از این سخن می گوید که اگر بنا باشد فیلمش در سینماهای حوزه اکران نشود از اکران آن سرباز می زند. اهم گفته های بانکی را در ادامه می خوانید:

اکران «تو و من» برای 25 مردادماه قطعی است دیگر؟

نه، متاسفانه وضعیت اکران «تو و من» مشخص نیست چراکه شنیده ها حکایت از آن دارند که مجوز نمایش فیلم برای سینماهای حوزه صادر نخواهد شد. با این حال من تا دوشنبه صبر می کنم تا ببینم شورای صنفی نمایش در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.اگر بنا شود «تو و من» در سینماهای حوزه اکران نشود، از خیر اکران آن می گذریم.

مگر شما قرارداد اکران خود را در شورای صنفی نمایش ثبت نکرده اید؟

چرا، قرارداد ما در شورای صنفی نمایش ثبت شده و تمام امور قانونی برای اکران فیلم انجام شده است.

مسئولان حوزه با فیلم شما مشکلی ندارند؟

مسئولان سینمایی حوزه هنری «تو و من» را دیده اند و آن را به لحاظ مضمونی تایید کرده اند و گفته اند فیلم برای نمایش در سینماهای حوزه مشکلی ندارد اما مساله اینجاست که شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم مشکلی نداشته باشد.

حالا اگر فیلم در سینماهای حوزه به نمایش درنیاید از اکران آن صرفنظر می کنید؟

ببینید، مساله فقط سینماهای حوزه در تهران که نیست. حوزه هنری حدودا 90 سینما در کل ایران را مدیریت می کند و اگر فیلمی مجوز نمایش در سینماهای حوزه را نداشته باشد بدون شک بخش عمده ای از مخاطبان خود را از دست خواهد داد.

فیلم سینمایی تو و من, بازیگران فیلم سینمایی تو و مند

اشکان بانکی، رضا گلزار، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری در پشت صحنه «تو و من»

حالا اگر فیلم در شرایط فعلی و مقارن با عیدفطر روی پرده برود، فکر می کنید بتواند فروش خوبی داشته باشد؟

من فکر می کنم اگر فیلمی، خوب باشد حتما می فروشد و ریطی به زمان اکران ندارد. من تجربه اکران فیلمهایم در بدترین فصل اکران را هم داشته ام اما مخاطبان برای تماشای فیلم من صف بسته اند.

به خصوص که فیلم شما گلزار هم دارد و بدین لحاظ باید بر روی فروش خیلی حساب کرده باشید؟

فارغ از حضور گلزار، «تو و من» فیلم خوبی است و اغلب آنها که فیلم را دیده اند از آن راضی بوده اند.

آیا با مسئولان شورای صنفی نمایش و به خصوص رییس آن سیدضیاء هاشمی درباره وضعیت اکران فیلمتان صحبتی نکرده اید؟

نه، هنوز هیچ صحبت مستقیمی انجام نداده ام تا دوشنبه که ایشان را می بینم.

اگر فیلمتان نتواند در عیدفطر اکران شود فکر می کنید چه زمانی برای اکران آن مناسبتر است؟

اگر «تو و من» اکران نشود حتما خیری درش هست. عیدفطر هم یک روز است، صد روز که نیست و همیشه در روز عیدفطر فروش فیلمها کمتر از روزهای عادی بوده بنابراین اگر فیلمم عیدفطر هم اکران نشود باز هم اتفاق عجیب و غریبی نمی افتد..../شبکه ایران