فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکبر عبدی هم در خندوانه ماندنی شد



اخبار,اخبارفرهنگی  , برنامه  طنز خندوانه

اکبر عبدی و نصرالله رادش به جمع کمدین‌های برنامه طنز «خندوانه» پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین، «خندوانه» با اجرا و کارگردانی رامبد جوان آیتمی را مختص به اجرای استندآپ کمدی توسط کمدین‌ها دارد که از بخش‌های پرطرفدار این برنامه به حساب می‌آید.

تا به حال هنرمندان مختلفی چون مهران غفوریان، بهنوش بختیاری، امیر کربلایی‌زاده، نیما شعبان‌نژاد، بیژن بنفشه‌خواه، محمدرضا شفیعی‌جم، شخصیت عروسکی جناب خان با صدای محمد بحرانی، سروش صحت، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی و... در این بخش کمدی اجرا کرده‌اند.

به تازگی نصرالله رادش نیز به جمع کمدین‌های «خندوانه» پیوسته و روز گذشته شنبه ۲۳ خرداد مقابل دوربین این برنامه رفته است. همچنین اکبر عبدی نیز که در شب نیمه شعبان، مهمان این برنامه بود نیز در همین هفته به عنوان کمدین مقابل دوربین می‌رود.

«خندوانه» هر شب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می‌رود و در ماه مبارک رمضان قرار است پخش این برنامه به ساعت ۲۳ هرشب موکول شود.


  اخبار فرهنگی  -  خبر  آنلاین   


ویدیو مرتبط :
اکبر عبدی دوباره به خندوانه آمد شوخی باحال اکبر عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی در خندوانه



اخبار,اخبارفرهنگی ,اکبر عبدی

خندوانه در شب نیمه شعبان با حضور اکبر عبدی روی آنتن می رود.

اکبر عبدی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مهمان امشب برنامه «خندوانه» است.

به گزارش ایسنا، رامبد جوان در شب میلاد امام زمان (عج) از اکبر عبدی دعوت کرده تا از طریق استودیوی «خندوانه» مهمان خانه‌های مردم شود.

این برنامه امشب - سه‌شنبه - 12 خرداد ساعت 22 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی است که از اواسطِ خرداد سال ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است. موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است.

 

 اخبار فرهنگی  -   ایسنا