فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد!



اخبار فرهنگی - اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد!

اکبر عبدی اخیرا مشغول بازی در فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز بود.

اخبار,اخبار فرهنگی,اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد


عبدی به سوره سینما گفت:اخیرا در اصفهان مشغول بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان «چهار اصفهانی در بغداد» بودم. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان تولید می‌شود. چهارشنبه 25 تیرماه آخرین روز فیلمبرداری بود و به زودی به تهران بر می‌گردیم. در این فیلم نسرین مقانلو، قاسم زارع و ارژنگ امیر فضلی هم حضور دارند. من نقش پدر خانواده را در این فیلم کمدی بازی می‌کنم که مراسم عروسی برگزار می‌کند و تصمیم دارد با پسرش از مرز ترکیه فرار کند و خودش را به آمریکا برساند. قصه فیلم مربوط به زمان جنگ است. زمانی که پدر و پسر از مرز خارج و در عراق اسیر می شوند و ماجراهای جالبی رقم می‌خورد.


وی افزود: کار سینمایی دیگری هم پیشنهاد شده که محصول مشترک ایران و فرانسه است. این فیلم به کارگردانی رضا خطیبی سرایی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته می‌شود و «جنجال در عروسی» نام دارد و احتمالا پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. بخشی از کار در ایران و بخش دیگر آن در فرانسه فیلمبرداری می شود.


اکبر عبدی در رابطه با سایر فعالیت‌های هنری خود گفت: قصد دارم بزودی نمایشی را با عنوان «مشدی عباد» به کارگردانی خودم با گروه تئاتر تهران روی صحنه ببرم. در این نمایش دو برادر جوان آهنگسازی می‌کنند و من هم خواننده هستم. گروه این روزها در حال نمایشنامه خوانی و تمرین هستند احتمال دارد «مشدی عباد» را 20 روز دیگر در سالنی در غرب تهران روی صحنه ببریم.


اخبار فرهنگی - بانی فیلم آنلاین


ویدیو مرتبط :
استند آپ کمدی خنده دار اکبر عبدی - پیرزن شدن اکبر عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی در دست گروگان‌گیران



اخبار فرهنگی - اکبر عبدی در دست گروگان‌گیران

فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به زودی آماده ی اکران می شود.

 اخبار,اخبار فرهنگی,اکبر عبدی

 

فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» پروانه نمایشش را از سوی سازمان سینمایی گرفته و  این فیلم به زودی اکران می شود.

این فیلم یک قصه اجتماعی را در بستری متفاوت روایت می‌کند و باید در این مقطع زمانی اکران شود، چون در برگیرنده مسائل روز است و اگر فیلم بخواهد بماند تا نوبت اکران به آن برسد، سوژه اش قدیمی می‌شود.

تاکنون محمد کاسبی و یوسف مرادیان در بخش های مربوط به ایران جلوی دوربین رفته‌اند و در بخش هایی که قرار است در هندوستان فیلمبرداری شود از بازیگران بومی و محلی این کشور استفاده خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» آمده است: اكبر عبدی بازیگر مطرح سینما توسط یك آدم‌ربا ربوده شده و اینك در مكانی زندانی است. آدم‌ربا برای آزادی اكبر عبدی از او درخواست یك میلیون دلار می كند. اكبر عبدی برای  تهیه پول، با شخصیتهای مسئول و معروف جامعه مثل وزیر ارشاد، وزیر امور خارجه، رئیس سازمان صدا و سیما، تهیه كنندگان تماس گرفته ولی به دلیل بحران مالی تلاشش به نتیجه نمی رسد. در نهایت یك خبرنگار با كمك مردم، پول خواسته شده توسط آدم ربا را تهیه می‌کند. ولی آیا اكبر عبدی آزاد می‌شود ...

اخبار فرهنگی - سینماخبر