فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکبرعبدی در نقش یک نامزد ریاست جمهوری



 

 اکبرعبدی در نقش یک نامزد ریاست جمهوری

 

"اخراجی های۳" پس از فیلمبرداری در منطقه شهرک غرب، در لوکیشن تازه خود وارد آسایشگاه جانبازان در خیابان ولیعصر خواهد شد.

گروه تهیه و تولید "اخراجی های۳" مدتی است در لوکیشن های مختلف واقع در منطقه شهرک غرب به سر می برند و فیلمبرداری در این منطقه امروز به پایان می رسد و بر این اساس قرار است فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود ده نمکی وارد آسایشگاه جانبازان شود.

طبق اعلام بانی فیلم، این لوکیشن به عنوان یک آسایشگاه جانبازان در خیابان ولیعصر بازسازی شده است. همچنین به گفته ده نمکی چهار بازیگر جدید به عنوان آخرین گروه بازیگران در این صحنه ها به «اخراجی ها ۳» اضافه می شوند که اسامی شان بزودی اعلام خواهد شد. آخرین لوکیشن فیلم نیز شهرک سینمایی دفاع مقدس خواهد بود که مربوط به زمان گذشته و فلاش بک «اخراجی ها ۳» است.

فیلمبرداری این فیلم طبق برنامه ریزی قبلی طی ۵۰ جلسه انجام خواهد شد. همچنین نکته قابل توجه در این میان، بازی اکبرعبدی در نقش یک نامزد انتخاباتی است.

تدوین فیلم ده نمکی همچنان ادامه دارد و صداگذاری و ساخت موسیقی «اخراجی ها ۳» نیز انجام می شود تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

اکبر عبدی، حسام نواب صفوی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، فخرالدین صدیق شریف، ماشاء ا... شاهمرادی زاده، قاسم زارع، مریم سلطانی، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، علی دهکردی، مریم کاویانی، سیروس کهوری نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، رز رضوی و ابوالفضل همراه بازیگران این فیلم هستند که تهیه کنندگی آن را مسعود ده نمکی خود برعهده دارد.... / شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
نامزد ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

البرادعی: نامزد ریاست جمهوری می شوم



 

 

 

البرادعی: نامزد ریاست جمهوری می شوم

 

یکی از سران اپوزیسیون مصر ضمن اعلام تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که قانون اساسی مصر به جای اصلاح باید تغییر کند.

"محمد البرادعی" یکی از سران اپوزیسیون مصر در گفتگو با شبکه تلویزیونی "ان تی وی" برای  نخستین بار اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری مصر نامزد خواهد شد.

وی در مورد برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی مصر که قرار است 19 مارس برگزار شود، گفت: من مخالف اصلاح قانون اساسی هستم و عقیده دارم باید قانون جدید در کشور وضع شود.

البرادعی با بیان این مطلب افزود: قانون اساسی فعلی نابود شده و اگر قرار باشد همواره این قانون جریان داشته باشد این امر توهینی به انقلاب مصر خواهد بود.

وی در ادامه تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و در پی آن پارلمانی را خواستار شد. البرادعی در همین راستا از شورای عالی نیروهای مسلح مصر که هم اکنون اداره این کشور را برعهده دارد خواست تا برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی را به تاخیر بیندازد یا آن را لغو کند...../تحلیل:تابناک