فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین گفتگوی یوسف تیموری و همسر تایلندی اش + عکس



اولین گفتگوی یوسف تیموری و همسر تایلندی اش + عکس

یوسف تیموری در تازه ترین گفتگویش از سختیهای ازدواج با یک دختر ایرانی و همچنین از خاطره اولین باری می گوید که فرزندش را دید!

 یوسف تیموری بازیگر طنزهای تلویزیونی که ازدواجش با یک دختر تایلندی بدجوری مورد توجه مخاطبان قرار گرفته در تازه ترین گفتگویش که به همراه همسرش صورت گرفته درباره دلایل ازدواج خود با یک غیرایرانی صحبت کرده است. در این گفتگو که با شهرام زمانی و هدی ایزدی در «نسل امروز» انجام شده علاوه بر یوسف تیموری و همسرش فرزند کوچک آنها آرمین هم حضور داشته است.

بخشهایی از گفته های یوسف تیموری و همسرش را در ادامه می خوانید:

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یوسف تیموری: ازدواج با یک دختر ایرانی سخت بود

--برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

--با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

--اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

--آرمین هر صبح که از خواب بیدار می شود، اول از همه عکس من و مادرش را می بوسد.

خانم تیموری:  فکر میکردم یوسف دروغ گفته و بازیگر نیست

--اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

--من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

--بار اول که یوسف را دیدم فکر می کردم اهل ترکیه یا کشورهای عربی غیرخلیجی باشد./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
یوسف تیموری از زندگی شخصی و خانم تایلندی اش صحبت میکند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یوسف تیموری و همسر تایلندی اش


مجله زندگی مدرن، عکس خانوادگی یوسف تیموری، بازیگر، را منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مجله زندگی مدرن، عکس خانوادگی یوسف تیموری، بازیگر، را منتشر کرده است. یوسف تیموری بازیگر طنز، چهار سال پیش با همسر تایلندی‌اش در تایلند آشنا شده و با وی ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج یک پسر ۵ / ۲ ساله است.