فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین عکس فیلم «گور به گور»



گور به گور,فیلم گور به گور,فیلم سینمایی گور به گور

اولین عکس فیلم «گور به گور»

سینما - اولین عکس فیلم سینمایی «گور به گور» ساخته جیمز فرانکو منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، جیمز فرانکو 35 ساله تنها 16 سال است که وارد سینما شده، اما در بیش از 75 فیلم سینمایی بازی کرده و برای «127 ساعت» ساخته دنی بویل نامزد جایزه اسکار شده است. 

او در چند سال اخیر به شدت به فیلمسازی روی آورده و 16 فیلم کوتاه و بلند مستند و داستانی ساخته و در حال ساخت چهار فیلم دیگر است. فیلم‌های فرانکو در مقام کارگردان عجیب و غریب و در یک کلام خاص هستند و به موضوعات خاصی مثل زندگی ریور فونیکس، ستاره جوانمرگ سینمای مستقل در «My Own Private River» پرداخته است. او امسال با فیلم «گور به گور» As I Lay Dying) ) در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن رقابت می‌کند.

این فیلم براساس رمان کلاسیک ویلیام فاکنر ساخته شده و داستان آن درمورد مرگ ادی بندرن و تلاش خانواده او برای عمل به وصیت ادی و به خاک سپردن او در نزدیکی شهر جفرسون است. 

جیمز فرانکو که نویسنده و کارگردان فیلم است به همراه لوگان مارشال-گرین، ریچارد جنکینز، دنی مکبراید، آنا اورایلی، جیم پاراک (بازیگر سریال «خون حقیقی») و بت گرنت در فیلم بازی کرده است. 

 

گور به گور,فیلم گور به گور,فیلم سینمایی گور به گور

جیمز فرانکو (راست) و جیم پاراک در نمایی از فیلم

As I Lay Dying فیلم خاصی است همانطور که رمان فاکنر (که به ترجمه نجف دریابندری و نام «گوربه‌گور» به فارسی منتشر شده) خاص بوده است.

رمان از دید 15 نفر روایت می‌شود و همین کار اقتباس را سخت‌تر کرده. فرانکو مدتها روی فیلمنامه کار کرده و براساس فیلمنامه‌ای 160 صفحه‌ای، فیلم را جلوی دوربین برده و امیدوار است در این فیلم دو ساعته لحن و سبک فاکنر را حفظ کرده باشد. 

«As I Lay Dying» یکی از فیلم‌های خاص و جذاب این دوره از جشنواره فیلم کن است. /خبرانلاین

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
هدشات تک تیرانداز ارتش و گور به گور شدن سلفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده‌به‌گور کردن یک کودک توسط منافقین+عکس



زنده‌به‌گور کردن ,زنده‌به‌گور کردن  توسط منافقین,گروهک تروریستی منافقین,اخبار ,

 

زنده‌به‌گور کردن یک کودک توسط منافقین+عکس

تصویر یک عضو سازمان تروریستی منافقین در حال زندە بە گور کردن کودک عراقی منتشر شد.

بە گزارش قدس آنلاین به نقل  از فارس، برای اولین بار سند تصویری دربارە جنایات سازمان تروریستی منافقین علیە ملت عراق و همکاری این گروهک تروریستی با رژیم بعث را منتشر شد.

این تصویر یک عضو سازمان تروریستی منافقین در حال زندە بە گور کردن یک کودک کرد عراقی در منطقە "گرمیان" را نشان می دهد.

در ماه مارس سال 1991 پس از جنگ خلیج فارس و بیرون رانده شدن نیروهای عراقی از کویت، کردهای عراقی در قیامی علیه حکومت صدام حسین که مورد حمایت آمریکا و متحدانش قرار گرفت، توانستند کنترل شهرهای کردنشین شمال عراق را در دست بگیرند و حکومت صدام را وادار به عقب نشینی به مناطق مرکزی نمایند.

 

در این میان شهر استراتژیک و نفت خیز کرکوک نیز به دست شورشیان کرد افتاد. اما به گفته نیروهای کرد عراقی، یک هفته بعد، نیروهای مجاهدین خلق ایران با پوشش کردی و پوسترهایی از مسعود بارزانی و جلال طالبانی وارد کرکوک شدند و در عملیاتی مشترک با ارتش صدام، شبه نظامیان و پیشمرگان کرد کرکوک را غافلگیر کردند و موجبات کنترل دوباره شهر کرکوک توسط حکومت بعثی‌ها را فراهم آوردند که در جریان آن به گفته نیروهای کرد عراقی، صدها تن از ساکنین کرد کرکوک، توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران کشته شدند./قدس آنلاین