فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین عكس از «ویوین جولی پیت» در نقش پرنسس آئورورا



اخبار فرهنگی - اولین عكس از «ویوین جولی پیت» در نقش پرنسس آئورورا

«خبیث» به كارگردانی «رابرت سامبرگ» از 30 می روی پرده می رود.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,عکس از ویوین جولی پیت

 

«آنجلینا جولی» این روزها با نقش جادوگر دیزنی شناخته می شود.

او در فیلم «خبیث» كه اقتباسی از انیمیشن «زیبای خفته» است در كنار دختر 5 ساله اش «ویوین» ظاهر شده است. «ویوین» در این فیلم نقش كوچكی «ملكه آئورورا» را ایفا می كند. ویوین كوچك برای بازی در این نقش هفته ای 3 هزار دلار درآمد داشته است.

«جولی» همچنین اظهار داشته، 2 فرزند دیگر او نیز با نقشهای كوچكی در فیلم «خبیث» بازی كرده اند كه گفته می شود «پكس» و «زهرا» باشند.

این برای اولین بار نیست كه فرزندان «جولی» در فیلم های پدر و مادرشان بازی می كنند، پیش از این «مدوكس» در فیلم «جنگ جهانی زی» نقش یك پسربچه زامبی را در مقابل پدرش بازی كرده است.

«خبیث» به كارگردانی «رابرت سامبرگ» از 30 می روی پرده می رود. 

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,عکس از ویوین جولی پیت

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,عکس از ویوین جولی پیت

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
آنجلینا جولی و برد پیت در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«آنجلینا جولی» در نقش مادرش بازی می كند+عكس



«مارچلین برتراند» در سال 2007 پس از 10 سال تحمل سرطان تخمدان در سن 57 سالگی درگذشت.

تصاویر مادر آنجلینا جولی , علت عمل آنجلینا جولی
گروه بین الملل – سینما خبر ؛ «آنجلینا جولی» بازیگر شناخته شده كه هفته گذشته از عمل جراحی پیشگیرانه ماستكتومی خبر داده و به یك قهرمان شجاع در میان بیماران سرطانی تبدیل شده بود ، اعلام كرده زندگی مادرش «مارچلین برتراند‌» را مقابل دوربین خواهد برد.

«جولی» كه تجربه كارگردانی را با فیلم «سرزمین خون و عسل»‌ به دست آورده از طریق استودیوی تهیه كنندگی «بی پلان» براد پیت ، این فیلم را تا سال آینده مقابل دوربین خواهد برد. او تاكنون بازیگران این فیلم را معرفی نكرده ولی به نظر می رسد خود در نقش اصلی مادرش بازی كند.

«مارچلین برتراند» در سال 2007 پس از 10 سال تحمل سرطان تخمدان در سن 57 سالگی درگذشت. جولی اعلام كرده در این فیلم تمامی اتفاقاتی را كه در زندگی مادرش و ارتباط او با پدرش رخ داده را مقابل دوربین می برد و پاسخ بسیاری از شایعات درباره زندگی گذشته اش را خواهد داد.

تصاویر مادر آنجلینا جولی , علت عمل آنجلینا جولی
«جولی» پس از تشخیص ژن پرخطر سرطان اقدام به عمل جراحی پیشگیرانه «ماستكتومی» (تخلیه سینه) كرد. پزشكان خطر ابتلا به سرطان سینه را در جولی بیش از 87 درصد تخمین زده اند . آنها همچنین تا 50 درصد خطر ابتلا به سرطان تخمدان را در او تخمین زده اند.

جولی قرار است به زودی تحت عمل جراحی تخمدان نیز قرار بگیرد..... / cinemakhabar.ir

تصاویر مادر آنجلینا جولی , علت عمل آنجلینا جولی