فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین تصویر منتشر شده از مراسم عروسی " آنجلینا جولی "



اخبار فرهنگی - اولین تصویر منتشر شده از مراسم عروسی " آنجلینا جولی "

بالاخره بعد از اخبار ضد و نقیض از زندگی خصوصی " برد پیت " و " آنجلینا جولی " دو ستاره نام آشنا و مشهور هالیوودی این دو بعد از حدود 3 سال نامزدی و 9 سال رابطه عاشقانه با هم ازدواج کردند.

رابطه آنها که در سال 2005  بعد از فیلم معروف " آقا و خانم اسمیت " شکل گرفت ، یک خیانت آشکار بود. چرا که آن زمان " برد پیت " همسر رسمی " جنیفر انیستون " بود و 5 سال از زندگی زناشویی آنها میگذشت. بعد از طلاق " پیت و انیستون " ،  زوج خوش چهره هالیوودی رسما در کنار هم قرار گرفتند و حاصل آن سه فرزند و سه فرزند خوانده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 
" آنجلینا جولی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت و از دست دادن وزن زیادی از بدنش دیگر آن زیبایی گذشته را ندارد و حتی شنیده میشد که " برد پیت " تنها بخاطر بچه ها کنار او مانده است اما ازدواج این زوج هنری در یک مهمانی کاملا خصوصی در فرانسه همه را شگفت زده کرد. البته " جولی " یکبار دیگر درسکانسی از  فیلم " آقا و خانم اسمیت " که محل تولد عشق او و همسرش است نیز با لباس سفید عروسی در کنار " برد پیت " قرار گرفته بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آنجلینا جولی

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
عروسی آنجلینا جولی با برد پیت بعد از 9 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر منتشر شده از فیلم جدید آنجلینا جولی !



اولین تصویر منتشر شده از فیلم جدید آنجلینا جولی

بارها شنیده شده است که آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی در حال ساخت و کارگردانی فیلمی با عنوان " ناگسستنی" در استرالیاست. این فیلم به داستان زندگی یک سرباز جنگ جهانی دوم میپردازد که یک قهرمان المپیک نیزهست.

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: بارها شنیده شده است که آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی در حال ساخت و کارگردانی فیلمی با عنوان " ناگسستنی" در استرالیاست. این فیلم به داستان زندگی یک سرباز جنگ جهانی دوم میپردازد که یک قهرمان المپیک نیزهست.

  فیلم جدید آنجلینا جولی,آنجلینا جولی,اخبار

 این فیلم یک روایت واقعی است و آنجلینا جولی قول داده بود از تمام قدرتش استفاده کند تا این داستان را به بهترین شکل ممکن روایت کند . به نظر میرسد همکاری این ستاره 38 ساله هالیوودی با "لوئیس زامپرینی" سرباز جنگ جهانی دوم دوستی عمیقی را بین آن دو به وجود آورده است.


اولین تصویر منتشر شده از این فیلم آنجلینا جولی را در حالی نشان میدهد که با چشمان بسته سر بر شانه این سرباز پیر گذاشته است.

   فیلم جدید آنجلینا جولی,آنجلینا جولی,اخبار

 این پیرمرد 96 ساله یک قهرمان المپیک نیز میباشد و در لوس آنجلس در نزدیکی منزل این ستاره هالیوودی زندگی میکند. او حتی کفشهایی که در رقابتهای فینال قهرمانی المپیک در رشته دو میدانی با آنها به قهرمانی رسید به آنجلینا جولی هدیه داده است.


این فیلم روایت زندگی این پیرمرد است که از روی کتاب پرفروشی به نویسندگی "لائورا هیلن برند" در سال 2010 ساخته شده است.


آنجلینا جولی گفته است چون زندگی این مرد تاثیر زیادی روی او داشته است تصمیم گرفت این فیلم را بسازد.

منبع:pardad.ir