فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین تصویر از ابرقهرمان: «فلش» آمد


شبکه‌ی CW اولین تصویر از قهرمان قدیمی و پرطرفدار دی‌سی کامیکز در سریال جدید «فلش» را منتشر کرد.

کافه سینما: شبکه‌ی CW اولین تصویر از قهرمان قدیمی و پرطرفدار دی‌سی کامیکز در سریال جدید «فلش» را منتشر کرد.

این روزها رسانه‌ای نیست که اثری از ابرقهرمان‌ها در آن دیده نشود. پس از فتح سینماها، حالا قرار است که سریال‌های تلویزیونی به قلمروی جدید ابرقهرمان‌های دی‌سی و مارول تبدیل شوند.



پس از موفقیت سریال‌ «مامورین شیلد» در شبکه‌ی ای‌بی‌سی و سریال Arrow (پیکان) در CW، نوبت به سریال‌های دیگری مانند کنستانتین، گاتام، دردویل، لوک کیج و فلش رسیده‌است. فلش یا بری آلن قهرمان محبوب و قدیمی کامیک‌های دی‌سی است که امسال در جریان سریال «پیکان» معرفی شد و به زودی سریال جداگانه‌اش از شبکه‌ی CW پخش می‌شود.

«فلش» که از سرعتی هم‌چون صاعقه برخوردار است، پیش از این در اوایل دهه‌ی نود دستمایه‌ی ساخت یک سریال تلویزیونی شده بود. سریال جدی CW مهم‌ترین اقتباس تصویری از این عضو تاثیرگذار لیگ عدالت آمریکا تا به امروز است و نقش اصلی آن را گرنت گاستین جوان ایفا می‌کند. گرگ برلانتی، اندرو کرایزبرگ سازندگان سریال «پیکان»، به همراه جف جونز نویسنده معروف کتاب‌های کامیک مسئولیت تولید «فلش» را بر عهده دارند.

به تازگی اولین تصویر از گرنت گاستین در هیبت فلش نیز منتشر شده‌است. کالین اتوود طراح لباس معروف هالیوودی و برنده‌ی جایزه اسکار، همانند اولیور کوئین یا گرین ارو در سریال «پیکان»، ظاهر فلش جدید را هم طراحی کرده‌است.

«فلش» پس از «ارو» و سوپرمن جوان در «اسمال ویل»، سومین ابرقهرمان شناخته شده از دنیای دی‌سی است  که در قالب سریال  به شبکه‌ی CW می‌آید.


ویدیو مرتبط :
9 ابرقهرمان در كراس اور جدید سریال های Arrow و فلش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر اولین خودروی وارداتی به ایران