فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اولین تریلر فیلم جدید «تارزان»


اولین تریلر فیلم پرخرج استودیوی دیزنی که یک بازسازی زنده از این انیمیشن کلاسیک کمپانی با نام «پسر جنگل» است منتشر شده که جان فاوریو، کارگردان سری موفق «مرد آهنی» آن را می‌سازد.

کافه سینما: این فیلم که یکی از دو اقتباسی است که در دو سال آینده از این داستان به روی پرده می‌رود (دیگری را اندی سرکیس با نام فرعی ریشه‌ها می‌سازد و سال ۲۰۱۷ به نمایش در می‌آید) در بهار سال ۲۰۱۶ روانه پرده خواهد شد و در آن بیل مورای، بن کینگزلی، ادریس آلبا، لوپیتا انیانگو، اسکارلت یوهانسون و کریستوفر واکن صداپیشگی کرده‌اند. تنها بازیگر فیلم یک کودک است.

اولین تریلر فیلم

جلوه‌های ویژه زیاد و تصاویر چشم‌نواز فیلم انتظارات را از محصول نهایی بسیار بالا برده است.

تریلر با زیرنویس فارسی را در اینجا ببینید:


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم جدید کتاب جنگل (تارزان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تریلر فیلم پرندگان خشمگین


تریلر فیلم انگری بردز زمانی منتشر شده که شرکت Rovio صاحب این اثر حال و روز چندان خوشی ندارد. آبان‌ماه سال گذشته این شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویژه گوشی‌های همراه اعلام کرد که عذر 130 نفر از کارمندان خود را به‌علت مشکلات مالی خواهد خواست.

وب‌سایت فارنت: تریلر فیلم انگری بردز زمانی منتشر شده که شرکت Rovio صاحب این اثر حال و روز چندان خوشی ندارد. آبان‌ماه سال گذشته این شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویژه گوشی‌های همراه اعلام کرد که عذر 130 نفر از کارمندان خود را به‌علت مشکلات مالی خواهد خواست.

اولین تریلر فیلم پرندگان خشمگین

در اوایل سال 2015 میلادی نیز این شرکت اعلام کرد که میزان سود دریافتی آن در سال 2014 تا 73 درصد کاهش یافته و آمار فروش آن نیز تا 41 درصد پایین آمده است. این در حالی است که ماه گذشته شرکت رقیب یعنی King، سازنده بازی Candy Crush Saga رده بالایی جدول بازی‌های ویژه تلفن همراه را تصاحب کرد تا Rovio بار دیگر اعلام کند تصمیم گرفته 260 شغل دیگر را حذف و بیش از 30 درصد از کارمندانش را اخراج کند.

 

با این تفاسیر اکران فیلم Angry Birds که برای 31 اردیبهشت سال 1395 درنظر گرفته شده شاید آخرین شانس این شرکت برای تغییر شرایط نابسامان خود باشد. در تریلر منتشر شده به خوبی می‌توان ظاهر خوب انیمیشن در کنار شخصیت‌های دوست‌داشتنی و آشنا را مشاهده کرد. شاید این فیلم آخرین تلاش Rovio برای بازگشت به میان کاربران باشد.