فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

انتقاد شدید کاکایی به حمله به آرامگاه آرتور پوپ(+عکس)




اخبارفرهنگی - انتقاد شدید کاکایی به حمله به آرامگاه آرتور پوپ

عبدالجبار کاکایی از شعرای برجسته انقلاب اسلامی نسبت به تخریب حاشیه آرامگاه آرتور پوپ در اصفهان انتقاد کرد.

به گزارش پیام نو، کاکایی در این استاتوس انتقادی در شبکه اجتماعی فیس بوک  با تیتر “به باغبان برسان موریانه در باغ است” نوشت:


«تصاویر تخریب حاشیه آرامگاه آرتور پوپ ایران شناس نامدار آمریکایی در اصفهان را ناباورانه دیدم. جهل مرکب و سیاست زدگی عوامانه تا این اندازه نگران کننده است ..


اما آنچه اتفاق افتاده لمپنیسم عوامانه نبود! تقوای انقلابی هم نبود! به نظر می رسد درصددند مردم ایران را بی نزاکت، بی ادب و نفهم جلوه دهند. این عصیان کور مهار نشده خسارت فرهنگی هنگفتی در پی دارد. دریغا شکوه جاودانه فر و فرهنگ ایرانی، دریغا عشق و عرفان و حافظ بر سر تربت ما چون گذری همت خواه»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آرامگاه پوپ

 اخبار فرهنگی - پیام نو

 


ویدیو مرتبط :
آرامگاه پروفسور پوپ در کنار پل خواجو اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد آمریکا از حمله پلیس اسرائیل به نوجوان آمریکایی(+عکس)




 اخباربین الملل -  انتقاد آمریکا از حمله پلیس اسرائیل به نوجوان آمریکایی

وزارت امور خارجه آمریکا از ایراد ضرب و جرح به طارق خضیر، یک نوجوان ١٥ ساله فلسطینی-آمریکایی در بازداشت پلیس اسرائیل ابراز نگرانی کرده است.

تصاویری که روز پنجشنبه گرفته شده نشانگر حمله دو مامور پلیس اسرائیل به این پسر بچه تحت بازداشت است و مشت زدن پلیس به ناحیه سر و صورت او در تصاویری که با تلفن همراه گرفته شده، کاملا مشخص است.

در عکسهایی که بعدا از طارق خضیر گرفته شد صورت کاملا متورم او در اثر ضربات پلیس نیز کاملا مشهود است.

 

اخبار,اخباربین الملل,انتقاد آمریکا از حمله پلیس اسرائیل به نوجوان آمریکایی


اسرائیل از آزاد کردن این پسربچه فلسطینی خودداری کرده است اما دیروز اجازه داد که یک مامور کنسولی آمریکا با او ملاقات کند.

جن ساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا رفتار پلیس اسرائیل با طارق خضیر را محکوم کرده و خواستار رسیدگی سریع و شفاف به سو رفتار ماموران پلیس اسرائیلی شده است.

اسرائیل می گوید پلیس در حال تحقیق در این باره است.

طارق خضیر که ساکن ایالت فلوریدا در جنوب شرق ایالات متحده آمریکا است، یکی از بستگان محمد ابوخضیر، نوجوانی است که توسط شهرک نشینان یهودی در حاشیه شهر بیت المقدس به طرز فجیعی به قتل رسید.

فلسطینیان می گویند که شهرک نشینان یهودی محمد ابوخضیر را ربوده، شکنجه کرده و سپس بطور زنده سوزانده اند.

بر اساس نتیجه کالبد شکافی بدن محمد ابوخضیر مشخص شده است که ربایندگان او، که گفته می شود از شهرک نشینان یهودی در سرزمینهای اشغال شده کرانه باختری هستند، این نوجوان فلسطینی را زنده آتش زده و سوزاندند.

آثار ضرب و جرح نیز در بخشهای از بدن محمد ابوخضیر که کاملا نسوخته بود، نمایان بوده است.

پس از اعلام نتیجه کالبدشکافی، اعتراضات فلسطینیان از بیت المقدس به مناطق گسترده‌تری سرایت یافت و پلیس اسرائیل علیه معترضان از گلوله لاستیکی، نارنجک صوتی و گاز اشک آور استفاده کرده است.

مراسم تشییع جنازه این نوجوان روز جمعه در حضور هزاران شهروند فلسطینی برگزار شد.

علی رغم تلاش مصر برای برقراری آتش بس، بمباران فلسطینیان ساکن غزه توسط نیروی هوایی اسرائیل هم تا روز گذشته ادامه داشته است.
  اخبار بین الملل - فرارو