فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

انتشار پوسترهای «یکی میخواد باهات حرف بزنه»:



شهاب حسینی، آنا نعمتی و یکتا ناصر در یک پوستر متفاوت+عکس

اکران تازه ترین فیلم سینمایی شهاب حسینی با عنوان «یکی میخواد باهات حرف بزنه» در حالی در گروه سینمایی استقلال آغاز شده است که پخش این فیلم توسط رسانه مولود انجام می شود.

شهاب حسینی آنا نعمتی و یکتا ناصر در یک پوستر متفاوت

به گزارش شبکه ایران اکران تازه ترین فیلم سینمایی شهاب حسینی با عنوان «یکی میخواد باهات حرف بزنه» در حالی در گروه سینمایی استقلال آغاز شده است که پخش این فیلم توسط رسانه مولود انجام می شود. «یکی میخواد باهات حرف بزنه» توسط منوچهر هادی انجام شده و داستانی زیبا پیرامون پیوند اعضا دارد. پوسترهای این فیلم را در ادامه می بینید.

شهاب حسینی آنا نعمتی و یکتا ناصر در یک پوستر متفاوت

به جز شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر و حمیدرضا پگاه هم در فیلم ایفای نقش کرده اند. ضمن اینکه این فیلم یک هنرمند نوجوان بااستعداد به نام هانیه غلامی هم دارد.

فیلمبرداری «یکی میخواد باهات حرف بزنه» که توسط مسعود سلامی انجام شده از جمله تصویربرداریهای متفاوت سالیان اخیر سینمای ایران بوده است./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
یکی میخواد باهات حرف بزنه (MBN)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگاهی به فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه


منوچهر هادی با ساخت یکی می‌خواد باهات حرف بزنه قدم روبه جلویی را در عرصه فیلمسازی برای خودش برداشت، مضمون و تم اصلی فیلم همانند فیلم قبلی او قرنطینه تلخ است ولی این‌بار با نگاه دیگری در مواجهه با مقوله مرگ و زندگی طرف هستیم.

روزنامه آرمان: منوچهر هادی با ساخت یکی می‌خواد باهات حرف بزنه قدم روبه جلویی را در عرصه فیلمسازی برای خودش برداشت، مضمون و تم اصلی فیلم همانند فیلم قبلی او قرنطینه تلخ است ولی این‌بار با نگاه دیگری در مواجهه با مقوله مرگ و زندگی طرف هستیم و امتیاز ویژه فیلم جدیدش این است که اغراق‌های فیلم اولش را ندارد و حتی در اشک‌انگیز بودن هم اندازه و حدود را رعایت می‌کند و در واقع با توجه به مستعد بودن سوژه برای ورود به اغراق و شعار به هر قیمتی از مخاطب اشک نمی‌گیرد.



فیلم شروع بسیار خوبی دارد، ریتم از همان اول درست است و قصه فیلم به موقع شروع می‌شود و نقطه عطف حدود دقیقه 20 شوک بزرگی به مخاطب وارد می‌کند که اینها باعث شده یکی می‌خواد...

از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند.داستان تصادف و مرگ مغزی دختر یک خانواده از هم پاشیده شده با محوریت مادر خانواده یعنی لیلا (آنا نعمتی) به مرور مخاطب را وارد فضایی می‌کند که گذشته‌ها رو می‌شود و مخاطب وظیفه قضاوت را بر عهده می‌گیرد.در این جریان نکته‌ای که ما متوجه می‌شویم این است که هیچ کدام از شخصیت‌های مرتبط با دختر قصه بی‌تقصیر نیستند و در عین حال هیچ‌کدام مطلقا مقصر هم نیستند.

در ادامه و زمانی که احساس می‌کنیم فیلم بار دیگر از ریتم می‌افتد با ورود دو شخصیت دیگر قصه یعنی هنگامه (یکتا ناصر) و مصطفی (شهاب حسینی) داستان دوباره به اوج برمی‌گردد و وارد زندگی این دو می‌شویم و فیلمنامه به خوبی ارتباط قصه زندگی هنگامه و مرگ مغزی دختر را نشان می‌دهد و لیلا هم به اشتباهات خود پی می‌برد که تعجب من از این است که چطور بهترین بازی‌ای که از آنا نعمتی تا امروز دیده‌ام در جشنواره نادیده گرفته شد.



یکتا ناصر در این فیلم بازی فوق‌العاده‌ای دارد و با این شخصیت ارتباط برقرار می‌کنیم و به عنوان یک زن شهرستانی درمانده قبولش می‌کنیم و خصوصا لهجه خوبش هم کمک بسیاری به ما می‌کند، البته شاید پیشنهاد او مبنی بر فروش اعضای بدن دختر کمی خودخواهانه و خارج از شخصیت به نظر بیاید ولی در واقع هنگامه چاره دیگری ندارد و برای من دوست داشتنی‌ترین شخصیت فیلم است که از همان اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر سیمرغ را برایش کنار گذاشته بودم، همچنین شهاب حسینی هم در دو فصل بازی خود در زندان خوب ظاهر شده و بهترین فصل فیلم از نظر نگارنده سکانس ملاقات هنگامه و مصطفی است که هر دو بازیگر بازی خیلی خوبی دارند.

نکته مهم دیگر فیلم، نقش گریم است و عملکرد خوب طراح چهره‌پرداز در سه بازیگر اصلی فیلم به خصوص یکتا ناصر مشهود است و کمک شایانی به آنان می‌کند. همچنین حامد ثابت هم با موسیقی نسبتا ساده‌ای که برای فیلم ساخته و سازهای زیادی نیز به کار نبرده عملکرد خوبی داشته و سادگی موسیقی به نوعی با تصاویر، خصوصا اسلوموشن‌های سکانس بعد از تصادف عجین است.



شاید بتوان یکی می‌خواد... را هم دنباله‌رو فیلم‌هایی دانست که پس از دو فیلم اخیر فرهادی تا حدودی به مسئله قضاوت پرداختند که در این فیلم کارگردان از همان سکانس‌های اولیه می‌خواهد مخاطب را به قضاوت وادارد و البته شخصیت‌های فیلم هم تماما طرف مقابل را مقصر می‌دانند!

در مجموع منوچهر هادی با فیلم دوم خود برگ برنده‌ای در فیلمسازی خود رو می‌کند و به نسبت قرنطینه یک گام به جلو برمی‌دارد و شاید اگر افتادن فیلم از ریتم در برخی مواقع نبود با یک درام ماندگار طرف بودیم و موفقیت مهم فیلم انتخاب خوب بازیگران است که همگی در خدمت فیلمنامه و کارگردان هستند.