فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

انتشار عکس های خصوصی میهمان ماه عسل/ حاشیه ها باز هم به سراغ احسان علیخانی آمدند



انتشار عکس های خصوصی میهمان ماه عسل

هرچقدر بر «ماه عسل» نقد داشته و نسبت به میهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی‌شود به حریم شخصی میهمانانش احترام نگذاریم.

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.

همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.

حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و چهره‌اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس‌های صفحات شخصی‌اش قرار می‌گیرد تا باز هم «ماه عسل» به واسطه حاشیه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.
واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟

اخبارفرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماه عسل" ماه رمضان امسال بدون احسان علیخانی خواهد بود چون مجری مرد با مهمان زن نمی‌تواند حرف بزند!؟



ماه عسل,ماه عسل رمضان 91,اخبار هنری

 

"ماه عسل" ماه رمضان امسال بدون احسان علیخانی خواهد بود چون مجری مرد با مهمان زن نمی‌تواند حرف بزند!؟

 

 نظر مردم تا حالا) برنامه پرمخاطب «ماه عسل» كه از چند سال پیش پای ثابت برنامه‌های ماه مبارك رمضان شبكه سوم سیما است و افرادی چون فرزاد حسنی، محسن افشانی و حسن جوهرچی اجرای آن را برعهده داشته‌اند، پس از پا گرفتن با حضور حسنی، دومین بار زمان اجرای احسان علیخانی بود كه گل كرد و اسم آن روی زبان‌ها افتاد.

 

به گزارش کافه سینما به نقل از جوان آنلاین، پس از آن با كنار گذاشته شدن این مجری، سال ۸۹ اجرای این برنامه به گروه تازه‌ای با اجرای حسن جوهرچی واگذار شد؛ اتفاقی كه افت بسیار و از بین رفتن اكثریت مخاطبان برنامه را به همراه داشت اما در سال ۹۰ علیخانی مجدداً اجرا و همزمان تهیه‌كنندگی برنامه را بر عهده گرفت و ماه عسلی روانه آنتن كرد كه پختگی او در طراحی برنامه و اجرا، آن را جزو موفق‌ترین آثار رمضانی تلویزیون در سال گذشته قرار داد.

 

با این حال بخشنامه اخیر سیما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه‌ها و الزام گفت‌وگوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم عملاً وجود برنامه‌ای چون «ماه عسل» را نقض می‌كند و براین اساس از منابع آگاهی شنیده شده امسال شاهد پخش برنامه ویژه افطار شبكه سوم با حضور احسان علیخانی نخواهیم بود.

 

منبع:bebinin.com