فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

امین زندگانی و همسرش در سفر به شیراز+عکس



امین زندگانی که به تازگی نامزدی اش با الیکا عبدالرزاقی را به طور رسمی اعلام کرده است چندی قبل به همراه همسرش به شیراز سفر کرده و این دو نفر در برنامه ای تلویزیونی به نام «خوشا شیراز» حاضر شدند.

به گزارش شبکه ایران امین زندگانی که به تازگی نامزدی اش با الیکا عبدالرزاقی را به طور رسمی اعلام کرده است چندی قبل به همراه همسرش به شیراز سفر کرده و این دو نفر در برنامه ای تلویزیونی به نام «خوشا شیراز» حاضر شدند. متن کامل صحبتهای زندگانی و عبدالرزاقی در این برنامه در «خانواده سبز» منتشر شده است. بخشهایی از گفته های این زوج هنرمند را در ادامه می خوانید:

الیکا عبدالرزاقی: همسر خوب باید همراه خوبی باشد

--همسر خوب باید همراه خوبی باشد، همپای خوبی هم باشد. الان که این جملات را گفتم خیلی خجالت کشیدم.

--هیچ وقت درس خوان نبوده ام و با شنیدن اسمش استرس می گیرم.

--حواشی یک جاهایی به این سینمایی که دارد نفسهای آخرش را می کشد کمک می کند، به زنده ماندن آن. اگر اسمی را فراموش کرده اید حواشی باعث میشود آن را به یاد بیاورید و این بازی، بازی قشنگی نیست که تحمیل میشود.

--در نوجوانی عاشق شعر خواندن بودم و برای صدایم همیشه اعتماد به نفس داشتم. در مدرسه سر صف سرود می ایستادم و با صدای بلند اشعار فریدون مشیری را می خواندم اما کلاس بازیگری پیشنهاد مادرم بود و وقتی آگهی کلاسهای حمید سمندریان را در روزنامه دید، گفت من از این آدم نمایشهای خوبی دیده ام، حتما در کلاسهایش شرکت کن؛ روز اول تفننی رفتم و آنجا به من گفتند تا زمانی که کلاس شروع شود باید چند عنوان نمایشنامه بخوانی من هم آن نمایشنامه ها را خیلی خوب خواندم و وقتی به استاد گفتم اینها را خوانده ام باورش نمی شد و گفت باید تا فردا خلاصه آنها را برایم بنویسی. خوشبختانه توانستم از این امتحان سربلند بیرون بیایم.

امین زندگانی و همسرش

امین زندگانی و همسرش

امین زندگانی: شوهر خوب باید حرف آخر را بزند

--شوهر خوب باید حرف آخر را بزند و بعد هم چشم بگوید.

--خانم رزاقی حافظه بسیار خوبی دارد و وقتی دیالوگی را بگویم تمام مشخصات مربوط به آن را می گوید.

--آدمها هرچقدر بتوانند از خودشان خاطرات خوب به جا بگذارند، خوشبختی را تولید و خوشبخت تر زندگی کرده اند. معیار من برای خوشبختی خاطره خوب است که از ثانیه ها و دقایق و ساعتها شروع میشود. امیدوارم آدمها در هر شکلی که کنار هم قرار میگیرند بتوانند خاطرات خوبی ایجاد کنند./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
‫مصاحبه جذاب و دیدنی امین زندگانی و همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امین زندگانی از مزاحم همسرش شکایت کرد! + عکس



بازیگر جوان سینمای ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود، درباره مزاحمت برای همسرش و شکایت از فرد مزاحم نوشت.

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی یکی از زوج های جوان و بازیگر عرصه سینما و تلویزیون هستند، نکته جالب اینجاست که خبر ازدواج آن ها درحالی رسانه ای شد که تازه نامزده کرده بودند و قصد نداشتند، این موضوع را به این زودی ها علنی کنند. مدت ها بعد از رسانه ای شدن ماجرا، در اسفند 92 این دو هنرمند با یکدیگر ازدواج کردند.


داستان آشنایی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی به یک تله فیلم، بر می گردد که در این فیلم آن ها نقش زن و شوهر را بازی می کردند که بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین آن ها به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، بحث نامزدی مطرح شد.


امین زندگانی و همسرش از هنرمندان فعال در صفحات اجتماعی هستند اما روز گذشته امین زندگانی با انتشار پست جدیدی در اینستاگرام خود، از شکایتش علیه مزاحمت هایی که برای همسرش ایجاد شده بود، خبر داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الیکا عبدالرزاقی

 

وی نوشت: "شکل جدید استفاده آدمهای بیمار از فضای مجازی، ایشون ده هفته قبل به شکل فن پیج وارد فضای مجازی شده اند و الان مدتیست در پستهایی مطالبی رو به عنوان یک حقوق دان خیر خواه مطرح میکنن که کاملا با نیت تخریب شخصیت و کاملا عامدانه طراحی شده این صفحه رو بلاک کردم و از ایشون به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد."

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران