فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

امیر تتلو به صدا و سیما رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرتتلو

امیر تتلو خواننده زیر‌رمینی موسیقی پاپ باز هم دست به یک کار عجیب زد.

او پس از انتشار قطعه‌ی «صاحب» در فضای مجازی به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته و  کلیپ این آهنگ را برای پخش از تلویزیون تحویل کارکنان این سازمان داده است.

تتلو این خبر را در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته که در قسمت تامین برنامه‌ی شبکه سوم سیما، کارکنان این بخش با احترام با این خواننده رفتار کرده‌اند.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,امیرتتلو

او در این پیام توشته: «خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فك میكردم اصلا رام ندن اما هم خیلى با حال و محترم بودند و هم ویدئورو تحویل دادم و هم نامه ى درخواست پخش نوشتم اینه كه واقعا ممنونم از مسئولین شبكه سوم سیما.»

اخبار فرهنگی وهنری - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
امیر تتلو در صدا سیما جریان فوتبالیست شدن 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: «امیر تتلو» به صدا و سیما رفت


امیر تتلو با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه!

 
 
 
 
 صبح بخیر: امیر تتلو با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبكه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن كه خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه!

 راستش من فك میكردم اصلا رام ندن اما هم خیلى با حال و محترم بودند و هم ویدئورو تحویل دادم و هم نامه ى درخواست پخش نوشتم اینه كه واقعا ممنونم از مسئولین شبكه سوم سیما.

عکس: «امیر تتلو» به صدا و سیما رفت