فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

امیر تتلو بازداشت شد



اخبار,اخبار فرهنگی,خواننده‌های زیرزمینی

سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.

  امیر تتلو که یکی از خوانندگان زیرزمینی در ایران است، از سوی پلیس امنیت دستگیر شد.
 
به نوشته روزنامه ایران، سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.
 
وی با بیان اینکه "پلیس همه این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند"، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.
 
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌ کرد: در حال حاضر هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود بردارند و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.


  اخبار فرهنگی  -  ایران


ویدیو مرتبط :
‫امیر تتلو، خواننده زیر زمینی، بازداشت شد‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«امیر تتلو» بازداشت شد


رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.