فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

امضای مهران مدیری پای بیانیه ای علیه حوزه هنری!



مهران مدیری,بهرام رادان, مهناز افشار

مهران مدیری به همراه چند بازیگر دیگر نظیر بهرام رادان و مهناز افشار مشغول آماده کردن بیانیه ای علیه رفتارهای اخیر حوزه هنری است.

حواشی شکل گرفته به واسطه ممیزی جدیدی که حوزه هنری در مسیر اکران فیلمهای سینمایی قرار داده است همچنان ادامه دارد و به تازگی نیز حدود بیست بازیگر سینما تصمیم گرفته اند با امضای بیانیه ای نسبت به این رویه حوزه اعتراض کنند. برمبنای اطلاعات ارائه شده از سوی «بانی فیلم» بازیگران فیلم های «پذیرایی ساده»، «پل چوبی»، «من همسرش هستم»، «من مادر هستم»، «بی خود و بی جهت» و «برف روی کاج ها» مشغول آماده کردن بیانیه ای علیه حرکت حوزه هنری هستند.

گفته می شود چهره های شاخصی چون ترانه علیدوستی، بهرام رادان، مهران مدیری، مهناز افشار،رضا عطاران، باران کوثری، نگار جواهریان، حبیب رضایی، ویشکا آسایش، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، صابر ابر، نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، پانته‌آبهرام و... زیر این بیانیه را امضا کرده اند. این بیانیه تا شب گذشته به امضای 20 بازیگر رسیده بود.

بیانیه ای که ظاهرا قرار است با اضافه شدن چند نام مطرح دیگر ظرف امروز یا فردا رسانه ای شود.

منبع:شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
کلیپ مهران مدیری پای بساط !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین بیانیه‌ی دست‌اندرکاران فیلم‌های تحریمی حوزه هنری



جدیدترین بیانیه‌ی دست‌اندرکاران فیلم‌های تحریمی حوزه هنری

کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم‌های تحریمی حوزه هنری جدیدترین بیانیه‌شان را منتشر کردند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این بیانیه که در اختیار ایسنا، قرار گرفته، آمده است: « در شرایطی که اقدامات انحصارطلبانه، فراقانونی و سیاسی حوزه‌ی هنری در خصوص عدم اکران برخی فیلم‌ها حیات سینمای ملی را به مخاطره انداخته است، تعدادی از همکاران که در ظاهر شعار دوستی می‌دهند و ادعای مدیریت سینما را دارند به جای واکنش در برابر تحرکات متوهمانه حوزه در خفا به همکاری تنگاتنگ با آن نهاد مشغولند و به نظر می‌رسد مزد سکوت خود را دریافت می‌کنند.

مشاهده‌ی عملکرد ماه‌های اخیر حوزه‌ی هنری نشان می‌دهد که این تشکیلات ریشه‌دار، سینما را دولتی و بیش از پیش سفارشی می‌خواهد؛ وظیفه‌ای که سازمان سینمایی از انجام تمام و کمال آن عاجز مانده است.از حوزه‌ی هنری با وجود مدیران فعلی بیش از این هم انتظاری نیست اما کنار آمدن سینماگران مدعی که مسئولیت‌های صنفی را هم عهده‌دار هستند ، با اقدامات نامشروع حوزه‌ی هنری جای شگفتی و پرسش دارد!

برای ما که ماه‌هاست در انتظار نمایش فیلم‌هایمان هستیم، تفاوتی میان عملکرد حوزه‌ی هنری و سکوت سازمان سینمایی وجود ندارد و معتقدیم هر دو نهاد به سهم خود بازیگران اصلی تراژدی فرهنگی اخیرند. پس ناامید از حمایت‌های دولتی و یاری دوستان مدعی، باز هم چشم امید به بخش خصوصی و بزرگان سینما داریم که برای نجات از آشفتگی‌های موجود به فکر راه حلی باشند.»

امضاء کنندگان این بیانیه عبارتند از: جمال ساداتیان، پیمان معادی (برف روی کاج ها)، عبدالرضا کاهانی (بی خود و بی جهت)، مانی حقیقی (پذیرایی ساده)، علی سرتیپی، مهدی کرم پور (پل چوبی)، غلامرضا موسوی، فریدون جیرانی (من مادر هستم)، مرتضی شایسته، مصطفی شایسته (من همسرش هستم)./ایسنا