فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

امسال هم مصلی میزبان نمایشگاه كتاب تهران شد



 

امسال هم مصلی میزبان نمایشگاه كتاب تهران شد

 

به نقل از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاكی است بهمن دری روز جمعه در این مورد گفت: شورای سیاستگذاری نمایشگاه كتاب تهران در یك ماه گذشته با برگزاری جلسات فشرده و منظم، گزینه های پیشنهادی را بررسی كرد و سرانجام مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به عنوان مناسب ترین مكان برای برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه كتاب تهران مورد تصویب قرار گرفت.

رییس نمایشگاه كتاب تهران اضافه كرد: مصلی تهران نیز كاستی ها و مشكلاتی دارد و ما هرگز این مكان را به عنوان گزینه همیشگی و نهایی برای برگزاری نمایشگاه كتاب تهران نمی دانیم و قطعا نیاز به مكانی مناسب تر داریم. اما هم اكنون با بررسی های تیم كارشناسی معاونت امور فرهنگی، تنها گزینه مورد تایید، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) است.

وی همچنین در مورد گزارش های گروهی از مسئولان نمایشگاه كتاب، كه روند اجرای پروژه شهر آفتاب را پیگیری می كردند، گفت: این گزارش ها به شورای سیاستگذاری نمایشگاه كتاب ارائه شد و با بررسی این گزارش ها و با توجه به پیشرفت اندك این پروژه، بررسی این گزینه را در شورا منتفی كردیم.

رییس شورای سیاست گذاری نمایشگاه كتاب تهران در مورد زمان برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران گفت: این موضوع به عنوان دستور جلسه بعدی شورا مطرح است و بعد از مصوب شدن آن اطلاع رسانی خواهیم كرد.

نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در اردیبهشت ماه سال های گذشته برگزار شده است.... / خبرگزارى جمهورى اسلامی 


ویدیو مرتبط :
تهران، میزبان پنج نمایشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلی تهران


پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 14 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، افتتاح می شود.

 پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 14 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، افتتاح می شود.

در این مراسم مسئولانی از وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه ملی فرهنگ و نیز شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پنجمین جشنواره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مساحت 90 هزار مترمربع و در 19 بخش و در قالب بیش از 900 غرفه و با حضور نمایندگانی از 30 کشور جهان برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان، این نمایشگاه با معرفی و عرضه 30 هزار اثر، در بخش های مختلف میزبان شهروندان و علاقمندان خواهد بود.

همچنین در غالب بخش‌های این نمایشگاه برای نخستین بار به معرفی چهار بخش جدید از جمله بخش ویژه بیداری اسلامی و رسانه‌های دیجیتال‌، بخش جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال، بخش تولیدات دانش‌آموزی رسانه‌های دیجیتال و بخش تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال (شبکه ملی فرهنگ) پرداخته شده است.

در این دوره از نمایشگاه 50 مرکز فرهنگی دیجیتال در سطح کشور و 4 مرکز فرهنگی در خارج از کشور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت همزمان افتتاح می شود.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت و در پایان برترین آثار و محصولات و همچنین فعالان حوزه‌های مختلف این نمایشگاه معرفی می شدند.

منبع: خبرآنلاین