فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

الناز شاکردوست، عاشق "اسب سفید پادشاه" می شود(+تصاویر)



 اخبار  فرهنگی  - الناز شاکردوست، عاشق "اسب سفید پادشاه" می شود

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» تمام شد. با این حال به نظر می رسد این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درنیاید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم سینمایی  اسب سفید پادشاه


فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر آبان امسال در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن در لوکیشنهایی مانند شاپور، سعادت آباد، شهرک غرب، خیابانهای تجریش،بهشت زهرا،زندان قصر،بیمارستان بهمن و... پیگیری شد.سپس گروه نیمه آذر ماه به شمال کشور رفتند و در شهرهای نور و محمود آباد به فیلمبرداری پرداختند که اخیرا به پایان رسید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم سینمایی  اسب سفید پادشاه


این فیلم یک درام اجتماعی و عاشقانه است که پیش بینی می شد در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت کند تا حضور لطیفی پس از هشت سال، بعد از فیلم تحسین شده «روز سوم» به این رویداد بزرگ هنری باشد و تنور آنرا گرمتر کند. با این حال به نظر می رسد این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درنیاید که در این صورت یکی از امیدهای دریافت سیمرغ،به عنوان غایب بزرگ این فستیوال خوانده خواهد شد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم سینمایی  اسب سفید پادشاه


با این وجود تدوین فیلم توسط کاوه ایمانی با نظارت کارگردان در حال انجام است.موسیقی فیلم را نیز حمیدرضا صدری ساخته است.

الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و فرهاد قائمیان، (و هنرمندان خردسال) آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی داشته اند.

سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده اند:دختری 25 ساله به نام ماری که سالهاست فصول مختلف زندگی اش را سپری کرده،اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می کند.فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه خواهد بود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه کنندگان:محمدحسین لطیفی و مجید یاسر،مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری،مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی،مدیران تدارکات: رضا جراحی، فرزاد سندی،دستیاران کارگردان: بهروز فروغی راد، سجاد اسدی،مجریان گریم: میثم قراگزلو، مهسان خداکرمی،دستیاران فیلمبردار: رضا شیبانی، امین مافی، مهرداد اکبری، علی گنجی، حجت یار احمدی،دستیار صدا: مجید نجاتی،دستیار لباس: ساناز عزیزی، مسئول لباس: ساناز قوامیان، دستیار صحنه: مهرداد یادگار، مدیر صحنه: حامد علیخانی، دستیار تهیه کننده: عباس نصرا...، تدارکات: امیر زرنازی،خدمات: امین دنیایی، ابوالفضل غلامی، حمل و نقل: امین هردان، جواد جهرودی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.


 اخبار فرهنگی  - میزان


ویدیو مرتبط :
تصاویر جدید الناز شاکردوست+اینستا گرام الناز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست



اخبار فرهنگی - جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست

«اسب سفید پادشاه» یک سکانس حساس و مهم با محوریت تصادف یکی از کاراکترهای اصلی دارد که قرار است طی همین روزها فیلمبرداری شود.

فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین لطیفی اواخر آبان امسال در تهران کلید خورد و تاکنون بیش از 70 درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است. «اسب سفید پادشاه» یک سکانس حساس و مهم با محوریت تصادف یکی از کاراکترهای اصلی دارد که قرار است طی همین روزها فیلمبرداری شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

 
ضمن اینکه قرار است گروه تولید به زودی برای فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم راهی شمال کشور شوند. همچنین حمیدرضا صدری آهنگسازی فیلم سینمایی و کاوه ایمانی تدوین آن را بر عهده گرفته‌اند.

الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی و فرهاد قائمیان و هنرمندان خردسالی چون آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم بازی دارند. از این میان بازی فرهاد قائمیان و لیدا عباسی به تازگی به پایان رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه


مناطقی در شاپور، سعادت آباد، شهرک غرب، خیابان‌های تجریش، مرزداران، بهشت زهرا و... از جمله لوکیشن‌های اصلی فیلم تاکنون بوده‌اند.

این فیلم یک درام اجتماعی است که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می‌شود و لطیفی پس از هشت سال، بعد از فیلم «روز سوم» در این رویداد بزرگ هنری حاضر خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه


سازندگان به جای خلاصه قصه این متن را ارائه داده‌اند: دختری 25 ساله به نام ماری که سال‌ها است فصول مختلف زندگی‌اش را سپری کرده، اینک فصل عشق زندگی خود را تجربه می‌کند. فصلی که چالش بزرگ قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم اسب سفید پادشاه

 
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از تهیه کنندگان: محمدحسین لطیفی و مجید یاسر، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: عباس شوقی، مدیر صدابرداری: بهروز شهامت، صدابردار: سامان شهامت، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدیه لطیفی، مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.
اخبار فرهنگی - مهر