فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اكران «بی‌خداحافظی» از چهارشنبه این هفته قطعی است



فیلم بی‌خداحافظی ,  فرهنگی و هنری ,  سینما و تئاتر

فیلم «بی‌خداحافظی» با بازی بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق‌نورد و... از چهارشنبه این هفته ـ 25 مرداد‌ماه ـ قطعا اكران می‌شود.

محمد نشاط ـ تهیه‌كننده «بی‌خداحافظی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت اكران این فیلم گفت: اكران فیلم ما در نوبت عید فطر قطعی است و «بی‌خداحافظی» از چهارشنبه این هفته (25 مردادماه) در گروه «آفریقا» روی پرده خواهد رفت.

وی ادامه داد: تاكنون اكران «بی‌خداحافظی»‌در 20 سینمای تهران و همچنین نمایش همزمان آن در مراكز استان‌ها قطعی شده است.

تهیه‌كننده «بی‌خداحافظی»درباره تبلیغات فیلمش نیز توضیح داد: در روزهای گذشته نصب تبلیغات شهری آغاز شده و امشب هم پرتابل‌هایمان در سطح تهران نصب خواهد شد. همچنین از فرداشب 40 تیزر تلویزیونی برای بی‌خداحافظی پخش می‌شود. البته همان طور كه می‌دانید تلویزیون موسیقی را نشان نمی‌دهد و ما هم به همین دلیل آنونس‌هایمان را به شكلی ساخته‌ایم كه در آن موسیقی نباشد تا بتوانیم بدون اشكال تبلیغاتمان را در تلویزیون داشته باشیم.

نشاط خاطرنشان كرد: معتقدم در كنار «كلاه‌قرمزی»‌و «ضد گلوله»، «بی‌خداحافظی» هم مخاطبان خاص خود را دارد و ما باید با تبلیغات، فیلم را به مخاطبانمان معرفی كنیم. خوشبختانه تاكنون برای تبلیغ با تلویزیون مشكلی نداشته‌ایم و حتی آقای ضرغامی لطف كردند و چهل تیزر رایگان به فیلم اختصاص دادند. ضمن آنكه خدا را شكر حوزه هنری مشكلی برای اكران بی‌خداحافظی ندارد و ما آن سینماها را نیز در اختیار داریم.

تهیه كننده «بی‌خداحافظی» درباره همزمانی اكران این فیلم با فیلم‌هایی مانند «ضد گلوله»‌و «كلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» بیان كرد: ما از این بابت كه اكرانمان با این فیلم‌ها همزمان شده اصلا نگرانی نداریم چرا كه هر كدام از این فیلم‌ها گونه متفاوتی دارند و مخاطبان خاص خود را جذب می‌كنند ضمن آنكه تجربه نشان داده هنگامی كه چند فیلم خوب كنار هم اكران می‌شوند سرریز مخاطب به همه فیلم‌ها كمك خواهد كرد. معتقدم اگر بتوانیم فیلممان را خوب تبلیغ كنیم فروش خوبی را خواهیم داشت.

وی افزود: البته در زمینه تبلیغات شاید خیلی نتوان فیلم‌ها را با هم مقایسه كرد چون مثلا كلاه‌قرمزی كه برندی برای خود تلویزیون است طبیعتا برای نمایش تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون دستش خیلی بازتر است اما باز هم باید از آقای ضرغامی تشكر كرد كه به ما چهل تیزر رایگان را اختصاص دادند و موسسه سینما شهر هم در تبلیغات محیطی كمكمان كرد. در هر صورت ما سعی می‌كنیم با بضاعتی كه داریم در اكران عید فطر پرقدرت حاضر شویم.

فیلم بی‌خداحافظی ,  فرهنگی و هنری ,  سینما و تئاتر

محمد نشاط در پایان سخنانش در پاسخ به این سوال كه آیا فیلم‌های اكران عید می‌توانند وضعیت فعلی ریزش مخاطب در سینماها را سامان ببخشند تصریح كرد: قویا مطمئنم كه این اتفاق خواهد افتاد و اكران عید فطر وضعیت بهتری را برای شرایط فعلی سینما رقم خواهد زد. اكنون هر سه فیلمی كه در این اكران روی پرده می‌روند مخاطبان خاص خود را دارند و گروه‌های مختلف آن‌ها را می‌پسندند. ضمن آنكه اكران شدن چند فیلم خوب در كنار هم به همه فیلم‌ها كمك می‌كند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» به كارگردانی احمد امینی از ابتدای فیلم‌برداری‌اش به دلیل بازی رضا صادقی (خواننده) در نقش خودش، مورد توجه قرار گرفت و برخی می‌گفتند كه این فیلم، داستان زندگی این خواننده كشورمان است كه البته گویا تمام داستان فیلم این‌گونه نیست.
محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق نورد، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه، مجید جعفری، احمد پورعظمتی و ضیاء شجاعی‌مهر از دیگر بازیگران این فیلم پر ستاره است كه برای اولین بار در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«بی خداحافظی» داستان سه جوان را روایت می کند که هر کدام برای رسیدن به هدفی از بندر عباس عازم تهران می شوند و ... .
پخش‌كننده هر سه فیلم سینمایی اكران عید فطر («كلاه قرمزی و بچه ننه»، «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله») موسسه فیلمیران است.
همچنین شورای صنفی نمایش كه باید لیست فیلم‌های هر اكران را رسما اعلام كند، در فاصله سه روز مانده تا آغاز نوبت اكران عید فطر هنوز این فیلم‌ها را اعلام نكرده است.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
تیزر اكران هفته دفاع مقدس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اكران اخراجی های ۳ در نوروز قطعی شد



 

اكران اخراجی های ۳ در نوروز قطعی شد

حبیب كاوش با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: اولین جلسه شورای صنفی نمایش صبح دیروز (۲۱ اسفند) تشكیل شد و تا ساعتی پیش ادامه داشت. در این جلسه محمدرضا صابری، محمدرضا فرجی و اشرفی از انجمن سینماداران، سیدضیاء هاشمی، قدرت الله علیخانی و حبیب كاش از تهیه كنندگان و محمد درمنش از كانون كارگردانان شركت كردند.

وی ادامه داد: در این جلسه فرصت به رای گیری برای تعیین رئیس و معاون نرسید اما حبیب كاوش به عنوان سخنگوی شورای صنفی نمایش انتخاب شد.

همچنین اكران فیلم های جدایی نادر از سیمین، اخراجی های ۳ و زن ها شگفت انگیزند در عید نوروز مسجل شد و قطعیت اكران سایر فیلم های نوروزی به جلسه روز دوشنبه ۲۳ اسفند موكول شد.... / خبرگزارى ایلنا