فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اكران اخراجی های ۳ در نوروز قطعی شد



 

اكران اخراجی های ۳ در نوروز قطعی شد

حبیب كاوش با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: اولین جلسه شورای صنفی نمایش صبح دیروز (۲۱ اسفند) تشكیل شد و تا ساعتی پیش ادامه داشت. در این جلسه محمدرضا صابری، محمدرضا فرجی و اشرفی از انجمن سینماداران، سیدضیاء هاشمی، قدرت الله علیخانی و حبیب كاش از تهیه كنندگان و محمد درمنش از كانون كارگردانان شركت كردند.

وی ادامه داد: در این جلسه فرصت به رای گیری برای تعیین رئیس و معاون نرسید اما حبیب كاوش به عنوان سخنگوی شورای صنفی نمایش انتخاب شد.

همچنین اكران فیلم های جدایی نادر از سیمین، اخراجی های ۳ و زن ها شگفت انگیزند در عید نوروز مسجل شد و قطعیت اكران سایر فیلم های نوروزی به جلسه روز دوشنبه ۲۳ اسفند موكول شد.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
پخش سریال خانواده کیمچی برای نوروز 94 قطعی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پایتخت۲» سریال قطعی نوروز ۹۱ شبکه یک شد



 

 

«پایتخت۲» سریال قطعی نوروز ۹۱ شبکه یک شد

 

فیلمنامه «پایتخت۲ » توسط محسن تنابنده در حال نگارش است و این سریال به کارگردانی سیروس مقدم قطعا نوروز سال آینده از شبکه یک پخش خواهد شد.

 

در شرایطی که زمزمه هایی قطعی از کارگردانی سریال مناسبتی شبکه یک سیما توسط مسعود ده نمکی در نوروز ۹۱ شنیده می شود و خبرهایی نیز در این ارتباط به چاپ رسید، مدیر شبکه یک سیما از «پایتخت ۲» به عنوان سریال قطعی نوروزی این شبکه خبر داده است.

مهدی فرجی در گفت وگو با بانی فیلم ضمن اعلام این خبر افزوده است: فیلمنامه «پایتخت »۲ توسط محسن تنابنده در حال نگارش است و با توجه به استقبالی که از سری نخست این مجموعه در نوروز امسال از سوی مخاطبان به عمل آمد، تصمیم داریم بزودی روند تولید این سریال را آغاز کنیم تا برای پخش در عید ۹۱ آماده شود.

وی در ادامه گفته است: با توجه به اینکه آقای مقدم در تولید و کارگردانی آثار مناسبتی، هنرمندی حرفه ای و امتحان پس داده نشان داده، به توفیق سری جدید پایتخت نیز اطمینان داریم و امیدواریم در موعد مقرر آماده پخش شود. به ویژه اینکه در سری جدید سریال نکات بیشتری مطرح می شود و جذاب تر خواهد شد.

به گفته فرجی، پیش از این در رسانه ها عنوان شده بود که سریال نوروز ۹۱ شبکه یک را آقای مسعود ده نمکی خواهد ساخت، اما او در تدارک ساخت فیلم سینمایی جدید خود است، ولی قطعاً سریالی با مضمون طنز را برای شبکه یک می سازد تا طبق برنامه ریزی ها، سال آینده در زمانی غیر از نوروز به پخش برسد.

گفتنی است سیروس مقدم چندی پیش در گفت وگویی با اشاره به خاطره خوش تولید قسمت اول این سریال گفته بود: پایتخت تنها سریالی است که همیشه آرزو می کنم قسمت دومش را هم بسازم... چون هنوز از آن سیراب نشده ام... هنوز دلتنگ نقی، ارسطو، باباپنجعلی، هما، دوقلوها، هستم... هنوز یاد کامیون نارنجی نمره شیراز هستم.. و هنوز خواب پایتخت را می بینم..... / شبکه ایران