فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اكبر عبدی صدرنشین جدول «زن‌پوش»ها!


توزیع سریال «ابله» به كارگردانی كمال تبریزی و بازی محسن تنابنده در نقش پیرزن و از طرفی فاطمه گودرزی در نقش پیرمرد باعث شد این بهانه را داشته باشیم تا مروری كنیم بر نقش‌هایی كه مردان آن «زن‌پوش» شدند و بالعكس.


ویدیو مرتبط :
اكبر عبدی در نقش زن فیلم آدم برفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اكبر عبدی کاندیدای بهترین بازیگر زن؟!


یكی از مسائلی كه روز گذشته به طنز مطرح می‌شد، موضوع كاندیدا شدن اكبر عبدی برای بازیگری بود.

ایسنا: در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه‌ها، موضوع خیانت در فیلم «برف روی كاج‌ها» ادامه پیدا كرد و «محرمانه‌ تهران» در دقیقه 45 متوقف شد.
در این روز همچنین نمایش «پیشونی‌سفید» سیدجواد هاشمی فضای شادی را در سالن رسانه‌ها به وجود آورد و ترانه‌های آن با دست زدن همراه شد.
«خوابم می‌آد» رضا عطاران شلوغ‌ترین سانس روز چهارشنبه بود كه بخش‌های زیادی از این فیلم، بویژه بازی اكبر عبدی در نقش‌ مادر، مورد توجه قرار گرفت. مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، هم از تماشاگران این فیلم بود.
یكی از مسائلی كه روز گذشته به طنز مطرح می‌شد، موضوع كاندیدا شدن اكبر عبدی برای بازیگری بود كه با توجه به نقش زنی كه در «خوابم می‌آد» بازی كرده است، عنوان می‌شد، در نقش زن جزو كاندیداهای احتمالی خواهد بود یا مرد؟!