فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

افشاگری خواندنی شوهر ویتنی هوستون


«بابی براون» شوهر سابق «ویتنی هوستون»، خواننده پاپ آمریکایی که چندی پیش از دنیا رفت، در کتابی جزئیاتی از زندگی همسرش را فاش کرده است که چندان به مذاق طرفداران این خواننده خوش نیامده است.

خبرآنلاین: «بابی براون» شوهر سابق «ویتنی هوستون»، خواننده پاپ آمریکایی که چندی پیش از دنیا رفت، در کتابی بعضی از مسائل زندگی همسرش را فاش کرده است که چندان به مذاق طرفداران این خواننده خوش نیامده است.

براون 43 ساله در این کتاب که بعد از طلاق از هوستون در سال 2007 نوشته است بعضی از مسائل خصوصی که با همسر سابقش داشته را تعریف می کند.

البته بابی براون در این کتاب که «بابی براون: حقیقت، همه حقیقت و شاید هیچ...» نام دارد تمام مسائل خصوصی هیستون و خودش را نمی گوید.

 وی در ابتدای کتاب تمام مسئولیت ها را از محتوای کتاب از روی دوش خود سلب می کند و می نویسد من همیشه هوستون را دوست داشتم ولی او رفتارهایش غیر عادی بود و همیشه مواد مخدر مصرف می کرد.




طرفداران هوستون با انتقاد از انتشار این کتاب می گویند: بگذارید او هر چه دلش می خواهد بنویسد؛ ویتنی الان زنده نیست که از خودش دفاع کند ولی شک نداشته باشید که براون در این کتاب خودش را تطهیر کرده است!

 روزنامه دیلی استار به نقل از طرفداران ویتنی هوستون می نویسد: قبل از مرگ خواننده آمریکایی شوهرش ادعا کرده بود که هیچ وقت کوکائین مصرف نمی کرده است ولی وقتی ویتنی را ملاقات کرد به این کار مبادرت کرده است.

ولی ویتنی هوستون در یکی از سخنرانی های خود در مقابل طرفدارانش از جمله معنی داری (پسر هروئین و دختر کوکائین) برای نشان دادن مصرف مواد مخدر توسط شوهر سابق سخن گفته بود.

کریستینا هوستون دختر 18 ساله ویتنی هوستون و بابی براون نیز ادعا می کند به احتمال زیاد پدرش رابطه قبلی خود با مدونا، خواننده پاپ را نیز افشا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری دختر جوان ویتنی هیوستون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین عکس ویتنی هوستون منتشر شد



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

عکس جسد ویتنی هوستون در تابوتش، روی جلد مجله "نشنال اینکوایر"چاپ شد.این عکس که پیکربی جان ویتنی هوستون درتابوتش را به تصویر می کشد، قبل از مراسم تشیع جنازه این خواننده مشهور در شهر نیو جرسی ، گرفته شد.

 

در تاریخ ۱۱ فوریه ، جسد ویتنی در وان حمام اتاق او در هتل بورلی هیلز پیدا شد . او در هنگام مرگ ۴۸ سال داشت.

قبرستانی که هوستون در آن به خاک سپرده شد ، در هنگام تشیع جنازه این خواننده محبوب و مشهور به روی عموم بسته بود و فقط مهمانان دعوت شده به این مراسم اجازه داشتند وارد این قبرستان شوند.

تعداد زیادی از طرفداران ویتنی هوستون برای ادای احترام به خواننده محبوبشان به شهر نیوجرسی آمده بودند و باعث بروز مشکلات ترافیکی بسیار زیادی شده بودند و به همین دلیل مقامات مسئول قبرستان " فیر ویو " تصمیم گرفتند در هنگام انجام مراسم تشیع جنازه این خواننده ، درهای ورودی این قبرستان را به روی عموم ببندند.

یکی از افسران پلیس شهر نیو جرسی گفت:"این یک مراسم تشیع جنازه خصوصی بود . خانواده این خواننده خودشان تصمیم گرفته بودند که این مراسم را بطور خصوصی برگزار کنند."

"این قبرستان خیابانهای باریک و کوچکی دارد به همین دلیل اگر دو ماشین با هم بر خورد کنند یک ترافیک باز نشدنی ایجاد می شود.".... / پرتال آفتاب