فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

افتتاح شبکه کودک با حضور فیتیله‌ای‌ها



اخبار فرهنگ و هنری,خبرهای فرهنگ و هنری,فیتیله

تهیه‌کننده‌ی برنامه «فیتیله» از افتتاح اولین شبکه فراگیر حوزه کودک در فضای مجازی با عنوان «چشمک» خبر داد.

علیرضا آقایی به ایسنا اعلام کرد: همان‌طور که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود که عموهای فیتیله‌ای قرار است در فضای مجازی برنامه تولید کنند، به‌زودی در نیمه اسفند ماه شاهد افتتاح شبکه فراگیر حوزه کودک با موضوعات مختلف و همکاری گروه‌های برنامه‌ساز در ژانر کودک خواهیم بود. شبکه «چشمک» شامل برنامه‌های اختصاصی می‌شود؛ ضمن اینکه این برنامه یک برنامه مستقل است که ربطی هم به فیتیله ندارد.

وی در ادامه گفت: همه گروه‌هایی که در ژانر کودک فعالیت دارند، در شبکه «چشمک» تولید برنامه می‌کنند. این شبکه بر روی تلفن‌های همراه قابل دریافت است و نیاز به اینترنت پر سرعت ندارد.

او همچنین اعلام کرد: شبکه «چشمک» با پخش برنامه‌ها و آیتم‌های کوتاه پنج الی هفت دقیقه‌ای با موضوعات مختلف مثل انیمیشن‌، بازی‌های ایرانی‌ و آیتم‌های عروسکی همراه است. به جز عموهای فیتیله‌ای، افراد دیگری چون مریم وطن‌پور، مجتبی ظریفیان‌، آزیتا رضایی‌، امیرحسین اکبری‌، داود منفرد‌ و... از جمله برنامه‌سازان حوزه کودک هستند که در شبکه «چشمک» برنامه تولید می‌کنند.

آقایی در پایان در توضیح دلیل افتتاح این شبکه در فضای مجازی خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه «چشمک» برعهده خودم است. امیدوارم این اتفاق یک فرصت خوب باشد و یک کار متفاوت انجام بگیرد. متاسفانه با توجه به اینکه بچه‌ها این روزها حجم زیادی از زمانشان را به فضای مجازی اختصاص می‌دهند بر این اساس ما تلاشمان این بود که از این بستر استفاده کنیم و حداقل خوراک مناسب به آنها بدهیم.

وی گفت: هنوز مکان قطعی افتتاح این شبکه مشخص نیست و به زودی مشخص خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزارش فیتیله ای - افتتاح شبکه نسیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو در پی اشتباه فیتیله ای ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پس از سهل انگاری فیتیله ای ها از سمت خود استعفا داد.

در پی اشتباه عموهای فیتیله ای و آزرده خاطر شدن هم وطنان آذری زبان کشورمان، علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به منظور پذیرش اشتباه صورت گرفته و دلجویی از آذری زبانان میهنمان از سمت خود استعفا داد.

در پی استعفای زارعان که سالها تجربه مدیریت گروه کودک و نوجوان را در شبکه های تهران و دو سیما داشت، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، آذرمیدخت آذرهوش را به سمت مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب کرد.

به گزارش فارس،در حکم آذرهوش که مدت کوتاهی از انتصاب او به عنوان مدیر روابط عمومی سیما نگذشته؛ آمده است:

نظر به مراتب تعهد، ذوق و تجارب خلاقانه سرکار عالی در عرصه های مختلف رسانه به ویژه فعالیت در حیطه برنامه سازی برای دوران سنی حساس و پراهمیت کودکی و نوجوانی بنا به ضرورت و اقتضاء شرایط ضمن تشکر از تلاش های جناب آقای علی زارعان که تا این مقطع عهده دار مدیریت این عرصه در شبکه بودند به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب می شوید.

آذرمیدخت آذرهوش دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی بوده و از سوابق کاری وی می توان به مشاور مدیر شبکه دو، مدیر روابط عمومی شبکه دو و همچنین مدیر روابط عمومی معاونت سیما اشاره کرد.

 

اخبار فرهنگی - فارس