فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

افتتاح سومین نمایشگاه و فروش



 

 

 

نمایشگاه

 

«جمعه پیش‌رو ، ۵ بعد از ظهر سی‌ام بهمن ۸۸ در حالی سومین نمایشگاه و فروش سال هنرهای تجسمی هفت نگاه در نگارخانه پردیس پارک ملت تهران آغاز به کار می‌کند که این گروه معتقد است این نمایشگاه از دو منظر کیفیت بسیار بالای آثار ارایه شده و نیز قیمت‌های تخفیف داده شده آثار بزرگان و امضاهای معتبر،مردم را راضی خواهد نمود.»



«گروه هنری «هفت‌نگاه» متشکل از آریا،الهه، دی ، گلستان، والی،هفت‌ثمر و ماه‌مهر با ارزیابی بیش از ۱۵۰۰ اثر تجسمی رسیده تنها نزدیک به ۲۵۰ اثر را به روی دیوار خواهد فرستاد که در کنار کیفیت قابل ملاحظه آنها ، ۹۰ در صد آثار برای نخستین‌بار در نمایشگاهی به روی دیوار می‌رود.



در سومین «هفت‌نگاه» برای اولین‌بار بیش از ده مجموعه‌دار خصوصی نیز حضور دارند آنها شماری از خریدهای خوب و ارزنده خود از اساتید بنام را به فروش خواهند گذاشت. این مجموعه‌داران خصوصی با هدف تقویت روند تعدیل قیمت‌ها و بازگشت رونق به اقتصاد هنر تجسمی ایران، آثار مزبور را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از بازار عرضه می‌نمایند.



در همین راستا و با همین هدف، روز گذشته مجموعه‌داری سه اثر از «فریده لاشایی» و دو اثر از «پروانه اعتمادی» را با قیمتی بسیار پایین و به سومین هفت نگاه ارایه داده است تا در سایه یک وحدت صنفی فروشی در خور توجه در این نمایشگاه شکل گیرد.



هفت‌نگاه سه‌شنبه و چهارشنبه در نگارخانه پردیس پارک ملت تحویل آثار از هنرمندان و چیدمان خواهد داشت و عصر روز جمعه سی‌ام بهمن آماده پذیرایی از اقشار مختلف مردم خواهد بود.



سومین نمایشگاه و فروش سال هنرهای تجسمی،هفت‌نگاه پس از افتتاح در ۴ بعد از ظهر سی‌ام بهمن، صبح تا عصر همه روزه تا ۱۴ اسفند دایر خواهد بود.»

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
افتتاح سومین نمایشگاه پوشاک ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح نمایشگاه اشتغال زنان خانه‌داردرآران



 

 

 

 

 

دوره‌های آموزشی در این كارگاه‌ها از ۱ الی ۱۰ ماه طول می‌كشد و آموزش‌دیدگان در این كارگاه‌ها می‌توانند در اشتغال خانگی یا در صنایع و صنوف مشغول به كار شوند.

 

به مناسبت دهه مبارك فجر نمایشگاه توانمندی‌های زنان و اشتغال زنان خانه‌دار در مركز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران شهرستان آران وبیدگل با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانی استانداری اصفهان، فرماندار و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

رئیس مركز آموزش فنی وحرفه‌ای آران وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌های زنان و نقش مهارت‌های فنی وحرفه‌ای در ایجاد اشتغال خانگی برای بانوان این شهرستان عنوان كرد و افزود: این نمایشگاه با ۱۵رشته صنایع دستی هنری توسط خواهران از جمله طراحی و دوخت، برق صنعتی، لوازم برقی، الكترونیك صنعتی، عكاسی، سفالگری و خودیار فنی سیستم‌های گازسوز و پكیج كه آموزش‌های لازم در این رشته‌ها را دیده‌اند به معرض نمایش گذارده شده است.

پورابراهیمی با اشاره به اینكه دوره‌های آموزشی در این كارگاه‌ها از ۱ الی ۱۰ ماه طول می‌كشد و آموزش‌دیدگان در این كارگاه‌ها می‌توانند در اشتغال خانگی یا در صنایع و صنوف مشغول به كار شوند، افزود: این رشته‌ها در بیش از ۱۵ كارگاه و ۳۳ رشته آموزش داده می‌شود و در پایان دوره نیز برای آموزش دیدگان گواهینامه معتبر سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای صادر می‌شود.