فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اعتراض دختر پرویز مشکاتیان به خواننده زن لس آنجلسی!



اخبار,اخبارفرهنگی,اعتراض دختر پرویز مشکاتیان به شكیلا


 اخبار ورزشی - اعتراض دختر پرویز مشکاتیان به خواننده زن لس آنجلسی!

دوستانی كه در لس انجلس با خانم شكیلا مرتبط هستند از جانب من به ایشان بفرمایند فرزند پرویز مشكاتیان پرسید شما با چه اجازه ای تصنیف وطن من را با صدای خودتان بازخوانی كردید؟

آوا مشکاتیان، فرزند پرویز مشکاتیان، آهنگساز فقید ایرانی در مطلبی به شدت نسبت به استفاده یکی از خوانندگان زن لس آنجلسی از آثار پدرش اعتراض کرد.

متن این مطلب بدین شرح است:

دوستانی كه در لس انجلس با خانم شكیلا مرتبط هستند از جانب من به ایشان بفرمایند فرزند پرویز مشكاتیان پرسید شما با چه اجازه ای تصنیف وطن من را با صدای خودتان بازخوانی كردید؟

زمانی كه این بازخوانی را شنیدم آنقدر سوگوار بودم كه جانی برای پیگیری این مسائل نداشتم، اما بی شك از این پس به صورت قانونی با چنین حركاتی برخورد خواهم كرد!

پدرم یك عمر خون دل نخوردند كه شما انقدر راحت هر بلایی دلتان خواست بر سر آثارشون بیارید! اگر میخواستند كار را به شما می سپردند و نه جناب بسطامی! جالب است كه بسیاری از هنرمندان ادعای همه چیز دارند اما در جریان رعایت حقوق از همه بدترند!

 لازم به ذكر است مشكل من رعایت نكردن جریانات مادی این موضوع نیست! چون اصلا مهم نیست.از این عصبانی هستم كه چرا به خودتان اجازه میدهید حقوق معنوی پرویز مشكاتیان را رعایت نكنید! حقوقی كه چیزی جز حفظ اصالت آثارش نیست. خانم شكیلا پیشتر نشان دادند كه رسم و رسوم نمیشناسند!

فقط نوشتم تا به گوششان برسانند و به محض وارد شدن به آمریكا به صورت حقوقی پیگیر تمام كسانی كه آثار پرویز مشكاتیان را بی اجازه استفاده كرده اند خواهم بود. هیچ چیز زجر آور تر از شنیدن هنر پدر در كنار یك صدای فالش نیست!
 اخبار ورزشی -  پارسینه


ویدیو مرتبط :
صدای خواننده لس آنجلسی در اخبار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت خواننده زن لس آنجلسی به ایران


آفتاب نیوز به نقل از سایت حامیان ولایت نوشت: خواننده زن لس آنجلسی به ایران بازگشت. عمده فعالیت ناهید این خواننده با همکاری و آهنگسازی شهرام شب پره آغاز شد اما عدم استقبال مناسب عمومی از آلبوم های و ویدئو موزیک های ناهید موجب شد تا وی از دنیای خوانندگی کناره گیری کند و پس از چند سال بطور مجدد به کشور بازگردد.

آفتاب نیوز به نقل از سایت حامیان ولایت نوشت: خواننده زن لس آنجلسی به ایران بازگشت. عمده فعالیت ناهید با همکاری و آهنگسازی شهرام شب پره آغاز شد اما عدم استقبال مناسب عمومی از آلبوم های و ویدئو موزیک های ناهید موجب شد تا وی از دنیای خوانندگی کناره گیری کند و پس از چند سال بطور مجدد به کشور بازگردد.

شنیده شده برخی دیگر از خوانندگان مانند شهرام و شهره صولتی خواهر و برادر خواننده همچنین سیاوش قمیشی و ابی تقاضای بازگشت کرده بودند که تقاضایشان مورد موافقت قرار نگرفته بود تا جاییکه شهره و ابی آهنگ خلیج فارس را هم به همین منظور خوانده بودند.

در ضمن بیژن مرتضوی، حبیب ، پیام و فریدون آسرایی چند خواننده دیگر ایرانی مقیم لس آنجلس بودند که طی سالهای اخیر به ایران بازگشته اند.