فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اظهار نظر بهرام رادان درباره مواد مخدرهای جدید!!



اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی معتقد است برخی که زودهنگام به قدرت رسیده‌اند سعی می‌کنند بیشترین بهره را از فرصتی که به دست آورده‌اند ببرند.

گفتگو با بهرام رادان درباره "عصر یخبندان"
بهرام رادان این روزها فیلم سینمایی «عصر یخبندان» را روی پرده دارد، فیلمی که در آن ماجرای ارتباط یک زن با پسر جوانی که خیلی زود و از مسیر تعریف نشده به جایگاهی دست یافته است، مطرح می‌شود.


رادان در گفت‌و‌گویی در مورد این فیلم گفت: «بحث امید در فیلم آنگونه نیست که در پایان فیلم با یک امید بزرگ تمام شود و در پایان فیلم می‌بینیم که یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم به نام سارا در ماشین همسرش دوربین مخفی کار می‌گذارد و این مسئله یعنی سیکل معیوبی که در جامعه وجود دارد در حال تکرار شدن است و بابک (فرهاد اصلانی) زمانی که از بیمارستان بازمی‌گردد و حافظه‌اش درست می‌شود یک شکی را از خود به ستاره منتقل می‌کند.


پایان شخصیت فرید که خودم آن را بازی می‌کردم پایان درستی بود به دلیل آنکه این شخصیت‌ها همیشه کوتاه‌مدت زندگی می‌کنند و این مسئله در همه موارد زندگی آن‌ها وجود دارد مثلاً در لباس پوشیدن ما در فیلم می‌دیدیم که فرید شب‌ها لباس مشکی می‌پوشید همراه با زیورآلات براق. در روز یک نوعی دیگر لباس می‌پوشید و بیشتر نقش بازی می‌کرد.


افرادی مانند فرید امروز در جامعه وجود دارند و براساس مناسبات غیرصحیح به یک قدرت مالی و اقتصادی رسیدند و این قدرت و ثروت زیاد در مدت زمان کمی برایشان وجود دارد قصد دارند که در این مدت زمان کم بهترین بهره را ببرند. به همین دلیل زوایای زندگی آن‌ها کاملاً پنهان است و ما این پنهان بودن را در نوع لباس پوشیدن و رنگی که شخصیت فرید نیز انتخاب کرده می‌بینیم. شخصیت‌هایی مانند فرید به خاطر قدرت و ثروتی که به دست آوردند یک اعتماد به نفس ترسناکی دارند.

 

اما وقتی قدرتشان را از دست می‌دهند دچار استیصال می‌شوند. تمام شخصیت‌های فیلمنامه بازتابی از افراد مختلف جامعه و گروه‌های اجتماعی هستند. در این میان فرید از طبقه‌ای آمده که کوتاه‌مدت زندگی می‌کنند و این مسئله برای ۱۰ سال بعد شاید دیگر وجود نداشته باشد. در پایان فیلم همزمان با آنکه امید دیده می‌شود چرخه معیوب نیز در جامعه به نمایش در می‌آید.»


یکی از موضوعات مطرح شده در این فیلم ماجرای اعتیاد و مواد مخدر صنعتی است، رادان در این زمینه گفت: «بعد از آنکه مواد مخدر سنتی به صنعتی تبدیل شده است شکل ارائه آن نیز تغییر کرده است یعنی از قبل اگر مواد مخدر توسط کانتینر و قاچاقچی‌ها به داخل کشور وارد می‌شد در شکل جدید هر آشپزخانه‌ای تبدیل به محلی برای تولید مواد مخدر شده است. زیرا مواد مخدر صنعتی خیلی پیچیدگی ندارد و به راحتی تولید می‌شود و امروزه این مواد مخدر در یک آشپزخانه تولید و یک محله را جواب می‌دهد و همه طبقات جامعه را از همه سنین درگیر کرده است و این مسئله نیز در فیلم کاملاً مشهود است.»

اخبار فرهنگی - ایلنا


ویدیو مرتبط :
بهرام مشیری و اظهار نظر درباره تمدّن اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر بهرام افشارزاده در خصوص بازی استقلال برابر ملوان



اخبار,اخبار

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «در جلسه روز سه شنبه هیات مدیره درباره نتایج اخیر بحث می شود.»

 بهرام افشارزاده در خصوص بازی استقلال برابر ملوان اظهار داشت: «بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. فکر می کنم بازیکنان در این بازی پس از زدن گل خیلی زود عقب کشیدند و همین باعث شد ملوان جلو برود و بتواند گل بزند. سوال من این است چرا استقلال این قدر زود عقب کشید. ما باید در بازی های آینده نقاط ضعف مان را برطرف کنیم چون در غیر این صورت در بازی های آینده به مشکل خواهیم خورد.»

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه گفته است کادر فنی تیم مقصر است، تصریح کرد: «من این حرف را زدم. منظورم از این حرف این بود که چرا ما نباید بعد از زدن گل تاکتیکی نداشته باشیم که بتوانیم از گل زده مان دفاع کنیم. در بازی های گذشته بارها این اتفاق افتاده که از حریفان جلو بودیم ولی نتوانسته ایم این برتری را حفظ کنیم. مشخص است استقلال یک ایراد فنی دارد.»

 افشارزاده در خصوص اینکه استقلال با این نتایج چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: «شانس ما برای قهرمانی خیلی کم شده است ولی باز هم تلاش می کنیم ابتدا اگر قسمت شد به عنوان قهرمانی برسیم ولی اما گر نشد بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.»

وی در خصوص اینکه با این تساوی وضعیت کادر فنی استقلال چه خواهد شد بیان داشت: «من بارها در این فصل در مصاحبه هایم گفته ام از کادر فنی استقلال تا پایان فصل حمایت خواهم کرد. باز هم می گویم تا آخر فصل هیچ تغییری در کادر فنی صورت نخواهد گرفت و همین کادر فنی به کار خود ادامه خواهد داد.»

 مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه هیات مدیره گفت: «جلسه هیات مدیره سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد تا هم درباره وضعیت خصوصی سازی باشگاه و هم درباره نتایج استقلال بحث و تبادل نظر انجام دهیم.»

افشارزاده در پایان در خصوص شعارهایی که در ورزشگاه انزلی علیه بازیکنان استقلال داده شد، عنوان کرد: «این دیگر به یک عادت تبدیل شده که در ورزشگاه هایی که تیم های استقلال و پرسپولیس در شهرستان ها بازی می کنند به بازیکنان شان بی احترامی صورت بگیرد. به نظر من اخلاق باید در ورزش سرلوحه کار قرار بگیرد. ما از این اتفاقات ناراحت هستیم.»

 اخبار  ورزشی  -  کاپ