فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اظهار نظر امیر تتلو درباره صدای محسن چاوشی !!



اخبار,اخبار فرهنگی,امیر تتلو

امیر تتلو گفت: در محاوره با آدم های مختلف فحش می دهم و البته تمام ما در محاورات مان یک رفیق صمیمی داریم که بهش فحش می دهیم.

گفت و گوهای اینترنتی «دید در شب» کار تازه محمدرضا رشیدپور است. رشیدپور که به کارهای متفاوت و حضور در رسانه های متفاوت علاقه دارد.این بار گفت و های تصویری اش با چهره ها را روی سایت آپارات ارائه می کند. او در اولین مصاحبه سراغ کفاشیان رفته بود و حالا با امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو صحبت کرده است. بخشی از حرف های این چهره خبرساز را با هم می خوانیم:

  در محاوره با آدم های مختلف فحش می دهم و البته تمام ما در محاورات مان یک رفیق صمیمی داریم که بهش فحش می دهیم.

هم محسن بنگر و هم پیام صادقیان از رفقای من هستند و آنها خواستند برای کمک به تیم سر تمرین بروند و من هم این کار را کردم که آن حاشیه ها پیش آمد... البته فکر می کنم اینکه پرسپولیس را درگیر حاشیه کردم، زیاد هم بد نشد؛ چون این حاشیه ها هم نوعی تبلیغ است.


  اخبار,اخبار فرهنگی,امیر تتلو

 دوست داشتم جای علی کریمی را بگیرم. چرا نشود؟ مگر علی کریمی 8 پا دارد؟ می خواستم صبح تا شب تمرین کنم. چون قبل تر این کار را کرده بودم و این باور را دارم که اگر بخواهم می توانم. تیموریان هم عین من دم(!) {موهای دم اسبی} دارد. ریش هایش هم کم پشت است وگرنه ریش هایش را هم بلند می کرد. ای کاش وقتی می خواستم فوتبال بازی کنم لااقل یک تست از من می گرفتند. آن موقع روزی چهار ساعت می دویدم و آمادگی بدنی فوق العاده ای داشتم، اما از من تست نگرفتند.

در حال عکس یادگاری گرفتن با تعدادی از هواداران بودم که ناگهان دیدم یک نفر چاقو گذاشت پشت سرم و مرا برد داخل ماشینی که چهار نفر دیگر هم در آن بودند. به خاطر آن ماجرا شکایت هم کردم اما الان آنها را بخشیده ام چون فکر می کنم خدا خودش بزرگترین قاضی است. اگر هم ماجرا ساختگی بوده و برای معروفیت، باز هم دمم گرم چون انگشتم به این واسطه حس کامل ندارد!!!

پول پیش خانه ام را در ایران نداشتم و در همان حین از خارج از ایران پیشنهاد خوبی بهم ارائه شد به همراه کار و خانه. این شد که به دوبی رفتم اما از جایی به بعد حس کردم که در حال دیرشدن هستم و برای همین برگشتم. من بچه طلاقم و بچه طلاق بدی هستم. یادم می آید خیلی از لحاظ مالی تحت فشار بودیم و حتی به همراه مادرم رفتیم کمیته امداد و فرم پر کردیم برای دریافت کمک... اینها را هیچ وقت فراموش نمی کنم. 

 اخبار,اخبار فرهنگی,امیر تتلو

  من شرایطم با بازیگران و خوانندگانی که حقوق بگیر هستند، فرق می کند. آنها حقوق می گیرند و باید برخی موارد را رعایت کنند. اما من، نه. من فقط رعایت حال طرفدارانم را می کنم. من که آدمی از دستگاه حکومتی نیستم که «بق بقو» گفتن ام ایرادی داشته باشد. «بق بقو» حرف بدی نیست و نه فحش است و نه بی احترامی... ابایی ندارم از اینکه بگویم «بق بقو»ام! حالا چنین آدمی نباید برای انرژی هسته ای بخواند؟

   قطعه انرژی هسته ای را برای گرفتن مجوز نخواندم. ما یک پکیجی را برای اجرا به دوستانی ارائه کردیم که واقعا بزرگ ما هستند و آنها هم وقتی کیفیت و قدرت کار را دیدند همکاری کردند. کار من قوی بود که قبول کردند.

من هم در حد خودم شاعرم و می توانم چنان دوپهلو بنویسم که هیچ کس نفهمد؛ اما چون همه مخاطبانم تحصیل کرده نیستند ترجیح می دهم ساده بنویسم. وقتی تنها تریبون ما فضای مجزی است و جز آن هیچ تریبون دیگری نداریم و در مقابل دوستان دیگر با تریبون های مختلف شان به ما فحش می دهند یعنی حق استفاده از اینستاگرام را هم نداریم؟ حتما خدا ناظر بوده ولی اگر کسی فحش خورده حتما حقش بوده.

علی لهراسبی: اصلا نمی شناسم. نه کارهایش را دیده ام و نه حتی چهره اش را.

محمدرضا شجریان: استاد/ متاسفانه تحت تاثیر موسیقی اش نیستم و سبک سنتی را دوست ندارم.

جمشید مشایخی: استاد/ دلم نمی خواهد بازیگر شوم و اگر شدم در فیلم اردشیر احمدی (رقیق کلیپ ساز تتلو) بازی می کنم.

آرمین 2AFN: رپ- پاپ/ رفیق سابق و رفیق بی معرفت الان!

ایرج قادری: استاد

علی کریمی: استاد

محمدرضا گلزار: آرتیست/ برای گلزار آهنگ هم ساخته ام اما همخوانی ما دو نفر جور در نمی آید، چون سبک هایمان به هم نمی خورد.

اردلان طعمه: دوستی شبیه به فرزند/ چشمان قشنگی دارد.

آمانو (رئیس آژانس انرژی هسته ای): تتلو او را نمی شناخت و وقتی رشیدپور او را معرفی کرد و گفت تو که برای انرژی هسته ای خوانده ای چطور او را نمی شناسی؟ گفت: «من برای مردم ایران خواندم و نمی دانستم ایشان آژانس هم دارد! یعنی زنگ بزنیم ماشین می فرستد؟؟!» (با خنده)

مسعود کیمیایی: استاد/ اگر کیمیایی بگوید برایم بازی کن حتما این کار را می کنم.

برج میلاد: نامرد! خیلی ها را در خود جای داد که حق شان نبود، اما من که حقم بود آنجا کنسرت بگذارم نتوانستم... اینجا رشیدپور درباره دلیل کنسرت نگذاشتن چاووشی از تتلو پرسید و او گفت: «فکر می کنم آن صدا را نمی توان لایو (زنده) اجرا کرد».

محمدجواد ظریف: استاد.

توافق هسته ای: نظر خاصی ندارم.

حسن روحانی: رئیس جمهوری که چیز بدی ندیده ام از ایشان.

اخبار فرهنگی -  هفته نامه تماشاگران امروز


ویدیو مرتبط :
توهین امیر تتلو به صدای محسن چاوشی وکنسرت نگذاشتن چاوشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر امیر قلعه‌نویی درباره مشکلات فوتبال ایران



اخبار,اخبارورزشی,  استقلال

 

 اخبار ورزشی  - قلعه نویی: حسادت ها فوتبال ما را زمین زده / به بازیکن 300 میلیونی، 900 میلیون می دهند

سرمربی تیم استقلال گفت: «بهتر بود در تیم ملی بازیکن دیگری را به جای بیگ زاده دعوت می‌کردند تا انگیزه‌های او هم بالا برود.»

 امیر قلعه‌نویی درباره مشکلات فوتبال ایران اظهار داشت: «تا زمانی که برنامه‌ای نداشته باشیم، نمی‌توانیم پیشرفت کنیم و فوتبال ملی ما پیشرفت نخواهد کرد. یادم هست چند سال پیش به یک کشور خارجی رفته بودم که در آن کشور داشتند برنامه جام جهانی 2022 را برنامه‌ریزی می‌کردند. چرا ما نمی‌توانیم چنین برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی انجام دهیم. آیا فوتبال ما در حال حاضر برای جام جهانی 2022 برنامه‌ریزی کرده است؟»


وی افزود: «سالیان قبل 500 تا 600 میلیون تومان هزینه کردند و طرح جامع ورزش را برنامه‌ریزی کردند اما حالا این برنامه در بایگانی‌ها خاک می‌خورد. روزی که من مربی تیم ملی شدم و برنامه‌ای ارائه دادم خیلی‌ها من را به تمسخر گرفتند و هزاران مطلب برایم نوشتند اما من سعی کردم تیم ملی را با برنامه به جلو ببرم.»


سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت: «تا زمانی که حب و بغض و این حسادت‌ها وجود داشته باشد ما همین گونه خواهیم ماند. فقط ما به دنبال این هستیم که یکدیگر را پایین بکشیم و نمی‌گذاریم پیشرفت کنیم. زمانی که کاپلو سرمربی تیم ملی انگلیس بود، در یک بازی 4 گل دریافت کرد اما رییس فدراسیون فوتبال انگلیس گفت نمی‌خواهم کاپلو را برکنار کنم زیرا ما به دنبال برنامه بلندمدت او هستیم. اما آیا در فوتبال ایران اجازه می‌دهند که یک مربی برنامه بلندمدت داشته باشد؟ در فوتبال ما وقتی می‌بریم می‌گوییم کار تاکتیکی است و وقتی شکست می‌خوریم هزار دلیل و برهان می‌آوریم که به خاطر این دلایل شکست خورده‌ایم. بهتر است کمی صداقت داشته باشیم.»

قلعه‌نویی تصریح کرد: «برای پیشرفت کردن باید به چند نکته توجه کنیم. اول اینکه به یکدیگر حسادت نداشته باشیم و حسادت را کنار بگذاریم و بعد از آن یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم و روی اجرای آن تاکید کنیم. شما به کشور عربستان نگاه کنید. وقتی تیم‌های امید یا پایه این کشور می‌خواهند بازی کنند بازی‌هایشان پخش مستقیم می‌شود و با یک نظم خاصی برگزار می‌شود اما ما در ایران هیچ گونه زیرساختی نداریم. شاید بتوان گفت فقط دو یا سه زمین خوب در ایران وجود دارد. یادم است روزی آقای دادگان حرف خوبی زدند و گفتند بهتر است یک یا دو سال تعطیل کنیم و از پایه بسازیم.»

سرمربی استقلال که با رادیو صحبت می‌کرد، در ادامه با بیان اینکه باید همیشه واقعیت را بگوییم خاطرنشان کرد: «شما هیچ وقت نمی‌توانید یک پارچ آب را در یک لیوان بریزید. مطمئنا لیوان سرریز می‌شود. وقتی به بازیکنی که 300 میلیون می‌ارزد 900 میلیون تومان می‌دهیم همین می‌شود که هیچ وقت بازیکن شایسته نداریم.

 

یادم هست زمانی یکی از بازیکنان تیمم به من گفت می‌خواهم با تو صحبت کنم. من هم گفتم من در خدمت تو هستم. این بازیکن گفت من در هفته گذشته از نظر روحی شرایط خوبی نداشتم و به همین دلیل عملکرد خوبی ارائه نکردم. شما به ما گفته بودید که شب‌ها زود بخوابیم و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت نکنیم. حتی به ما گفتید نوع غذا خوردن‌مان را اصلاح کنیم. وقتی من این صحبت‌های شما را شنیدم از نظر روحی به هم ریختم.»

قلعه‌نویی تاکید کرد: «حال من می‌خواهم این صحبت‌ها را مطرح کنم اما هر روز علیه من مطلب می‌نویسند. اگر بخواهم بگویم به بازیکنان 300 میلیونی 900 میلیون ندهید آن‌ها با هزاران نفر ارتباط دارند و مطمئنا برایم هزاران مطلب می‌نویسند.»

 وی ادامه داد: «تا زمانی که اهل فن بر سر کار نباشند و ما برنامه‌ریزی درستی نداشته باشیم، فوتبال ایران پیشرفت نخواهد کرد و حاشیه بیش از متن خواهد بود.»

قلعه‌نویی درباره دعوت شدن هاشم بیگ‌زاده به تیم ملی هم گفت: «اگر ما بخواهیم حرف بزنیم بر علیه‌مان مطلب می‌نویسند اما من خودم از وضعیت هاشم اطلاع داشتم. حتی در بازی قبلی هم به شدت به او نیاز داشتم اما به خاطر سلامتی به او بازی ندادم اما چون من ایرانی هستم نمی‌توانم درباره این مسائل صحبت کنم. شنیده‌ام کادر فنی تیم ملی گفته‌اند او باید زیر نظر ما تمرین کند تا او را زیر نظر داشته باشیم اما بهتر بود بازیکن دیگری را به جای او دعوت می‌کردند تا انگیزه‌های او هم بالا برود.»

 وی ادامه داد: «زمانی که ایران به جام جهانی صعود کرده بود به نظر من باید دو تیم ملی می‌ساختیم که یک تیم ملی اصلی در جام جهانی بازی می‌کرد و تیم ملی بعدی انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد تا در آن تیم بازی کنند.»

 اخبار ورزشی  - ایسنا