فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اطلاعاتی در مورد کارگردان «پورنو» سازی که مورد علاقه ی آقای شمقدری است + تصاویر (+18)



اطلاعاتی در مورد کارگردان «پورنو» سازی که مورد علاقه ی آقای شمقدری است + تصاویر (+18)

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب نوشت:به خاطر انتشار تصویر فوق از مخاطبان عزیز و گرانقدرش پوزش طلبیده و با ذکر این نکته که این تصاویر ، از جمله «هنرنمایی های آقای نیک نژاد» است، فقط از آقای شمقدری می پرسد : اساساً فردی که تهیه کننده و کارگردان آثاری چنین بوده ، می تواند عاشق اسلام و انقلاب باشد؟!

روزنامه کیهان طی روزهای گذشته با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «لاله» توسط «اسی نیک نژاد» از «حمایت تام و تمام سازمان سینمایی و دولت از وی» به شدت انتقاد کرد.

نکته ی عجیب اما، پاسخ شمقدری رییس سازمان سینمایی به کیهان در این مورد است ، او در این پاسخ با خلط مبحث و پرداختن به مطالب نامرتبط، دفاعی تمام قد از این کارگردان درجه 3 و پورنوساز هالیوودی کرده که جای شگفتی بسیار است.

شمقدری در شگفت آورترین بخش پاسخ خود به شریعتمداری ، ضمن دفاع تمام عیار از این کارگردان و تهیه کننده آثار «پورنو» ، او را «دلباخته نظام و انقلاب» معرفی کرده و حتی گفته «این فرد در ایام فتنه، پاک ماند و ....»

«انتخاب» البته نیازی نمی بیند که به این بخش از اظهارات توهین آمیز آقای شمقدری پاسخی گوید ، اما با انتشار سوابق آقای نیک نژاد، امیدوار است برخی از مدیران فرهنگی ، از مسیر نادرست و منحرف خارج شوند.

این نکته نیز گفتنی است که ، گرچه «انتخاب» چندان قرابت فکری با «کیهان» ندارد ، اما اشاره به این موضوع را وظیفه دینی و ملی دانسته و با انتشار سوابق آقای نیک نژاد، درصدد است تا عمق فاجعه را به دولت محترم و جناب شمقدری گوشزد کند. گو آنکه «انتخاب» و بسیاری از رسانه های مستقل در ایام حضور این فرد در جشنواره فجر، با طرح انتقاداتی دلسوزانه و مشفقانه، از سوابق غیرمتعارف این فرد سخن، گزارش های متنوعی نوشتند...

نیک نژاد کیست؟

آنطور که در سایت IMDB (دایره المعارف سینمایی) آمده است، اسی نیک نژاد متولد سال 1960 ، کارگردان و تهیه کننده چندین اثر سینمایی است. البته او تنها 6 فیلم تولید کرده است و بیشتر فعالیت هم در زمینه ی تهیه کنندگی بوده است.

Where Is Home، The Fall of Sahara، Sightings، Eye on L.A، Bloody Rice، Claws از جمله فیلم هایی است که او تولید کرده است. البته هیچکدام از این اثار دارای خلاصه ی داستان و  حتی کمترین جزئیاتی نیست. این در حالی است که IMDB در خصوص فیلم های درجه 3 و 4 هم اطلاعات اندکی ارائه می دهد.

ناگفته نماند که اطلاعات فعلی در صفحه ی اسی نیک نژاد در سایت IMDB توسط شرکت خود او ثبت شده است.

وی همچنین تهیه کننده 16 فیلم و سریال بوده است که اکثر آنها دارای مضامین جنسی و غیراخلاقی است.

معاونت سینمایی وزارت ارشاد در بخشی از جوابیه خود خطاب به کیهان آورده است: نیک نژاد در مقام کارگردان،تهیه کننده ، سرمایه گذار و فیلمنامه نویس هیچگاه چنین آثاری(پورنو) را نساخته است اما وی و کمپانی وی به بعضی از این سریال ها و فیلم های سینمایی خدماتی آن هم در مرحله پس از فیلمبرداری ارائه داده است که به زعم بعضی ممکن است جرم تلقی شود.

در ذیل به برخی از فیلم ها و سریال هایی که فرد مورد تایید جناب شمقدی مستقیما در آن دخالت مستقیم داشته اند اشاره می کنیم:

یکی از اثار ساخته شده به تهیه کنندگی اسی نیک نژاد  سریال غیراخلاقی Red Shoe Diaries است که البته "گروه سرگرمی پلی بوی" هم در ساخت آن شریک بوده است.

از دیگر اثار غیراخلاقی نیک نژاد می توان به فیلم A Place Called Truth اشاره کرد که IMB آن را با درجه بندی R معرفی کرده است. این درجه به معنای وجود صحنه های جنسی و عریان در فیلم است.

فیلم Shame, Shame, Shame از دیگر فیلم هایی از که توسط اسی نیک نژاد تهیه شده است. نکته قابل توجه در مورد این فیلم آن است که IMDB آن را دارای صحنه های دائم از ارتباط جنسی و عریان معرفی کرده است. وی همچنین مدیر تولید فیلم BLISS با درجه بندی R است.

جالب اینجاست که هیچیک از اثار این فیلمساز و تهیه کننده از سوی کاربران IMDb یک امتیاز هم دریافت نکرده است. این بدین معنا است که این فیلم ها و سریال ها در ژانر به خصوص خود هم ضعیف به شمار می آیند.

ای کاش زمانی که جناب شمقدری در مقام دفاع از نیک نژاد برامد، حداقل برچسب "انقلابی و فردی معتقد به نظام" را به او نمی زد.

از سوی دیگر، جدا از سوابق ناخوشایند اسی نیک نژاد، سپردن پروژه ی لیلا به فردی که در عرصه کارگردانی تبهر خاصی ندارد جای تعجب دارد. اسی نیک نژاد شاید جزء تهیه کننده های درجه ی 3 و 4 هالیوود باشد اما جز کارگردان های در جه 7 و 8! هم محسوب نمی شود، چراکه سابقه ی چندانی در امر فیلمسازی ندارد.

همچنین ادعاها در مورد رایزنی نیک نژاد برای استفاده از رابرت دنیرو و جرج کلونی در فیلم "لیلا" (که با هدف جلب اعتماد و حمایت افراد مختلف منتشر شد) بسیار مضحک است، چراکه اگر تمامی بودجه ی این فیلم را هم به کلونی و دنیرو با آن مواضع سیاسی شان اختصاص دهد، این دو باز هم از حضور در این فیلم سرباز می زنند.  میزان دریافتی این افراد برای هر فیلم در کمترین حالت به بیش از 15 میلیارد تومان می رسد.

گفتنی است، برخی فرزند جواد شمقدری را کاشف اسی نیک نژاد می دانند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
اعتیاد به دیدن تصاویر مستهجن و پورنو و درمان آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای کارگردان به دلیل انتشار تصاویر مستهجن! +عکس



 مقامات ناحیه روتچستر (Rochester) نیویورک چهارشنبه 7 مرداد اعلام کردند که جیس الکساندر (Jace Alexander) کارگردان آمریکایی سریال «نظم و قانون» به خاطر جرم‌ های مرتبط با انتشار تصاویر مستهجن و هرزه‌ نگاری از کودکان بازداشت شد.

 مقامات ناحیه روتچستر (Rochester) نیویورک چهارشنبه 7 مرداد اعلام کردند که جیس الکساندر (Jace Alexander) کارگردان آمریکایی سریال «نظم و قانون» به خاطر جرم‌ های مرتبط با انتشار تصاویر مستهجن و هرزه‌ نگاری از کودکان بازداشت شد. الکساندر به ترویج و نگهداری تصاویر مستهجن از کودکان متهم است.

اخبار,اخبار فرهنگی,جیس الکساندر

 بر اساس خبرهای منتشر شده از مقامات قضایی و گزارشات بدست آمده، 24 جولای و پس از این که فعالیت‌های غیرقانونی از آدرس آی پی متعلق به این کارگردان رهگیری شد، تحقیقات درباره او شروع شده است. پس از آن که اجازه بازرسی از منزل الکساندر صادر شد، پلیس خانه او را جستجو کرد و در کامپیوتر شخصی و هارد اکسترنال او، فایل‌ هایی از کودکانی کمتر از 16 سال پیدا کرد که برای هرزه‌نگاری از آنها استفاده شده بود و وی از آنها سو استفاده غیراخلاقی می کرد.

قرار است که دادگاه رسیدگی به اتهامات این کارگردان 19 نوامبر 2015 برگزار شود. اگر او در دادگاه محکوم شود، احتمالا هفت سال زندان در انتظار اوست.

الکساندر از سال 1994 تا 2005 در مجموعه «نظم و قانون» مشغول به کار بود.

​​اخبار فرهنگی - خبرآنلاین