فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اصغر فرهادی با خانواده‌اش از ایران رفت



 

 

 

اصغر فرهادی با خانواده‌اش از ایران رفت

 

 

باشگاه خبرنگاران: فرهادی پس از این تجلیل شبکه ضدانقلاب بی بی سی، به همراه خانواده اش از ایران خارج شده و به فرانسه رفته است. گفته می شود او به همراه خانواده اش در فرانسه ماندنی شده است.

 

فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه شبکه بی بی سی شد اما اصغر فرهادی، نویسنده و کارگردان فیلم، موفق نشد در مراسم اهدای جوایز که در لندن برگزار شد شرکت کند.

سرمایه گذار فیلم شامگاه پنجشنبه، ۱۸ نوامبر، در حالی که این جایزه را دریافت کرد خوشحالی اصغر فرهادی از دریافت این جایزه از بی بی سی انگلیس را در مراسم اعلام نمود.

فرهادی پس از این تجلیل شبکه ضدانقلاب بی بی سی، به همراه خانواده اش از ایران خارج شده و به فرانسه رفته است. گفته می شود او به همراه خانواده اش در فرانسه ماندنی شده است.

گفتنی است فرهادی در آخرین فیلم خود "جدایی نادر از سیمین" با ارائه یک چهره سیاه و غیرواقعی از جامعه ایرانی، توانست نظر کشورها و جشنواره‌های غربی را به خود جلب کند و جوایز فراوانی را به دست آورد.../باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مصاحبه اصغر فرهادی بعد از ورود به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد


بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است.

  بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است. روزنامه هفت صبح در تیتر خبرش  نوشته: عاقبت ترمه از ایران رفت.

 اصغر فرهادی پروژه مشترك خود را با تهیه كننده فرانسوی ممنتو فیملز  اینترنشنال- را جلو برده است و مهمتر از آن اینكه در حال نوشتن یك فیلمنامه مشترك با یاسمینا رضا، نمایشنامه نویس بزرگ فرانسوی است كه نمایشنامه هنر نوشته او جوایز زیادی به دست آورده و پولانسكی فیلم خداوند كشتار را بر مبنای دیگر نمایشنامه مشهور او ساخته .