فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

استیون اسپیلبرگ به دنبال سری پنجم ایندیانا جونز + تصویر



اخبار,اخبار فرهنگی , فیلم‌های ایندیانا جونز

استیون اسپیلبرگ امیدوار است بتواند دوباره هریسون فورد 73 ساله را برای سری پنجم ایندیانا جونز جلوی دوربین بیاورد.

 استیون اسپیلبرگ امیدوار است بتواند دوباره هریسون فورد 7 هریسون فور3 ساله را برای سری پنجم ایندیانا جونز جلوی دوربین بیاورد.

این کارگردان 68 ساله‌ی سینمای هالیوود در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی RTL فرانسه گفته است که می‌خواهد پیش از آنکه فورد به 80 سالگی برسد، داستان دیگری را برای باستان‌شناس ماجراجویی رقم بزند که نخستین بار 34 سال پیش با فیلم «مهاجمان صندوق گمشده» به روی صحنه آمد.

به نظر می‌رسد شایا لابوف که سال 2008 در چهارمین و آخرین مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز با نام «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه ی بلورین» با فورد همبازی بود، در قسمت پنجم نیز بازی کند.

ظاهراً نظرات اسپیلبرگ در حین مصاحبه‌ای درباره آخرین ساخته‌ی سینمایی‌اش با نام «پل جاسوسان»، نشان می‌داد که می‌توان فورد را برای پذیرفتن بازی در سری پنجم ایندیانا جونز راضی کرد.


 اخبار فر هنگی  -  باشگاه  خبر نگاران  


ویدیو مرتبط :
استیون اسپیلبرگ - سطل آب یخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر استیون اسپیلبرگ و همسرش در مراسم نمایش افتتاحیه «جنگ ستارگان»



یکی از چهره‌های مشهوری که در مراسم نخستین نمایش جهانی هفتمین قسمت از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» حضور داشت، استیون اسپیلبرگ کارگردان نام‌آشنای دنیای سینما بود.

فیلمساز بزرگ عالم سینما و دوست قدیمی جرج لوکاس همراه با همسرش در این مراسم حضور یافته بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

استیون اسپیلبرگ و کیت کپشاو 24 سال پیش در سال 1991 با یکدیگر ازدواج کردند. این دو هنرمند در صحنه‌ی فیلمبرداری «ایندیانا جونز و معبد مرگ» آشنا شدند.

اسپیلبرگ در یک مصاحبه‌ای در مراسم فرش قرمز افتتاحیه فیلم گفت : «خروجی فرهنگی نخستین فیلم «جنگ ستارگان» همانند تکانه‌های یک زمین‌لرزه پیش از دوران شبکه‌های اجتماعی در سرتاسر جهان پخش شد. من می‌دانستم که این موج هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد.» کارگردان سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» در ادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ فیلم دنباله‌داری در تاریخ سینما به ماندگاری «جنگ ستارگان» نبوده است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین