فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

استعفای مجری «سمت خدا» در برنامه زنده




اخبار فرهنگی -  استعفای مجری «سمت خدا» در برنامه زنده

نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» روز 22 اردیبهشت‌ماه روی آنتن زنده به برکناری سیدعبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه اشاره و تأکید کرد: اگر تهیه‌کننده برنگردد من هم این برنامه را اجرا نمی‌کنم.

به گزارش مهر، با برکناری تهیه‌کننده برنامه «سمت خدا» حواشی جدیدی حول این برنامه پیش آمد. در ساعت 13:40 روز دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه «سمت خدا» روی آنتن رفت و نجم الدین شریعتی مجری برنامه گفت: من همین جا اعلام می‌کنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشته‌اند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمی‌آیم.

 

اخبار,نجم‌الدین شریعتی,استعفای نجم‌الدین شریعتی

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد نیز که به عنوان کارشناس روزهای دوشنبه این برنامه زنده حضور داشت، گفت: باید این را بگویم که حتی به رکنی اجازه نمی‌دهند پایش را به استودیو بگذارد. تنشی در بین مسئولان صدا و سیما و تهیه کننده برنامه بوده و هر چه ما به مسئولان رو انداختیم آنها روی ما را زمین زدند. بنابراین اگر تهیه کننده و مجری برنامه برنگردد، ما کارشناس‌ها هم دیگر به این برنامه نخواهیم آمد.
 
باید دید با وجود این گفته‌های صریح روی آنتن زنده شبکه 3 سیما، مسئولان تلویزیون چه واکنشی نشان خواهند.

اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
بازدید نجم الدین شریعتی،مجری برنامه "سمت خدا" از همدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری فیزیکی دو مجری در برنامه زنده در حضور ستاره استقلال +تصاویر



اخبار فرهنگی - درگیری فیزیکی دو مجری در برنامه زنده در حضور ستاره استقلال +تصاویر

به تازگی مجموعه دوم دوربین مخفی "شوخی با ستارگان" ساخته امیرحسین قهرایی با عنوان دیگری در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. قهرایی در این مجموعه که نام "شوخی با شما" را برای آن برگزیده است، با برخی از فوتبالست ها، خوانندگان و بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر شوخی کرده است.

در یکی از این آیتم ها "محمد نوازی" بازیکن سابق تیم استقلال تهران در برابر دوربین مخفی امیر حسین قهرایی قرار می گیرد. در این آیتم "محمد نوازی" مهمان یک برنامه زنده می شود و در کنار دو مجری که وانمود می کنند یکی طرفدار تیم استقلال است و دیگری طرفدار تیم پرسپولیس، به صحبت می پردازد.

اخبار , اخبار فرهنگی,درگیری فیزیکی دو مجری,دوربین مخفی شوخی با ستاره ها


در میان صحبت های محمد نوازی، این دو مجری که روبروی هم نشسته اند شروع به دعوای لفظی می کنند. بعد از مدتی این دعوا به درگیری فیزیکی ختم می شود و نوازی مجبور می شود این دو مجری را از هم جدا کند و میانشان واسطه گری کند. دعوا چنان اوج می گیرد که نوازی که از همه چیز بی خبر است (دوربین مخفی) میکروفن را از لباس خود جدا می کند و بلند می شود تا برود و می گوید: " نخواستیم آقا، نخواستیم"

اخبار , اخبار فرهنگی,درگیری فیزیکی دو مجری,دوربین مخفی شوخی با ستاره ها


اخبار فرهنگی - اقتصاد ایران