فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

از کی تا حالا با روسری می خوابی؟ / یک دیالوگ عجیب در سریال مادرانه



سریال مادرانه,دیالوگ سریال مادرانه

از کی تا حالا با روسری می خوابی؟ / یک دیالوگ عجیب در سریال مادرانه

امشب (پنج شنبه شب) شگفت انگیز ترین و عجیب ترین دیالوگ تاریخ تلویزیون و سینمای پس از انقلاب توسط نویسنده، کارگردان و بازیگر سریال مادرانه خلق شد! چیزی شبیه همان چند دیالوگ درخشانی که پدر به دخترش می گفت: "آرایشتو پاک کن، دختر!" در حالی که هیچ آرایشی بر صورت وی دیده نمی شد!

به هر حال امشب با شنیدن این دیالوگ به یاد رمضان 88 افتادم و این که ظاهرا تا کنون اشتباه می کردیم و اگر بازیگر زن خود را به خواب نزده باشد و اگر قرار باشد سکانسی از خواب واقعی وی را تصویر برداری کنیم، مجازیم تا وی را بدون روسری و بدون حجاب نشان دهیم!

از سر شب تا کنون در شگفتم که این دیالوگ های مشعشع و ساختارشکنانه غریب (!) از کجا خلق می شوند و نویسنده در آن لحظه که مبادرت به نوشتن آن می کرده در چه حال و هوایی سیر می کرده است؟! به هرحال تصور می کنم تمامی طراحان لباس این سه دهه، باید فی الفور گوشی تلفن را برداشته و از کارگردانان آثاری که طراحی لباس آن ها را برعهده داشته اند بابت طراحی اشتباهی که تاکنون انجام داده اند عذر خواهی کنند!  قصور و اشتباهی که در آن بازیگر زنی را که واقعا در خواب بوده با روسری و حجاب نشان داده اند!  
به قول یکی از دوستان، این دیالوگ می توانست به شکل زیر تکمیل شود و ادامه یابد:

مادر: از کی تا حالا با روسری می خوابی؟
مریم: از وقتی که تو جلوی شوهرت روسری سر می کنی!

خبرآنلاین

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سوتی عجیب درسریال مادرانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین بدن سازی که تا حالا دیده اید


گزارش تصویری

عجیب ترین بدن سازی که تابحال دیده اید