فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

از امین حیایی متنفرم! / عکس



از امین حیایی متنفرم! / عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس نوشت:

فیلم قلاده‌های طلا که به بررسی حوادث پس از انتخابات ۸۸ می‌پردازد علی‌رغم استقبال در سالن سینماها مورد توهین و تحریم جریان موسوم به سبز در صفحات اجتماعی قرار گرفته و از بازیگران این فیلم با الفاظ رکیکی یاد می‌شود.

اکران فیلم قلاده‌های طلا که بر اساس حوادث واقعی رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری ساخته و هم‌اکنون بر پرده سینماهای تهران و شهرستان‌هاست بازتاب‌های زیادی را در داشته است که یکی از این فضاها صفحات اجتماعی چون فیس بوک است.

برخی از افراد وابسته به جنبش موهوم سبز که عموما نیز در خارج از ایران سکونت دارند با راه‌اندازی صفحات تحریم قلاده‌های طلا درصدد کاهش فروش این فیلم هستند. این حرکت همانند حرکتی است که سال گذشته در برابر اکران نوروزی اخراجی‌های۳ رخ داد و نتیجه آن فروش ۶میلیاردی آن فیلم بود./انتخاب


امین حیایی,عکس امین حیایی,امین حیایی در قلاده های طلا,بازیگران قلاده های طلا,تحریم قلاده های طلا,اخبار سینما


ویدیو مرتبط :
عکس العمل امین حیایی وگلزارنسبت به آهنگ های مختلف(HD)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امین حیایی یک خواننده زیر زمینی + عکس



 

 

امین حیایی,عکس امین حیایی

 

امین حیایی بازیگر سینمای ایران امسال با فیلم سینمایی «خود زنی» در سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. او در این فیلم یکی از نقش‌های مکمل را ایفاء می‌کند.

به گزارش ایران ویج ، حیایی در این فیلم در نقش مردی میانسال به نام «عزیز» ظاهر شده که استودیویی زیر زمینی دارد و به کار ساخت کلیپ برای موسیقی‌های زیر زمینی اشتغال دارد. او در مقطعی از داستان با کیانوش شخصیت اصلی فیلم در زندان آشنا می‌شود و این آشنایی تا بیرون از زندان هم تداوم پیدا می‌کند.

«خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران نژاد» تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته‌است.

این فیلم که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش «آینه سینمای ایران» نمایش داده خواهد شد.

در فیلم خود زنی امیر دلاوری در نقش کیانوش ظاهر شده است. نقش همسر کیانوش هم توسط لعیا زنگنه ایفاء می شود. آتیلا پسیانی،محمد رضا شریفی نیا،نیما شاهرخ‌شاهی، تینا آخوندتبار، نادر سلیمانی، سینا رازانی، امیریل ارجمند، امیر غفارمنش، حسام حمیدی و … دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

خود زنی طی ۷۴ روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به ترتیب از سوی «حسن ایوبی»، «ستار اورکی» و «جهانگیر میرشکاری» انجام شده‌است.

برخی از عواملی که در ساخت این فیلم حضور داشته‌اند، عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: محمد تقی پاکسیما، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: کامبیز دارابی، طراح صحنه و لباس: طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، مدیر تولید: طاهر امانی، مدیرصدا: حسن زاهدی، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، مدیر جلوه های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تدارکات: علی رضایی