فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

از امشب شاهد «دردسرهای عظیم» تلویزیون باشید



اخبار , اخبار فرهنگی,سریال دردسرهای عظیم,زمان پخش سریال دردسرهای عظیم

 

اخبار فرهنگی - از امشب شاهد «دردسرهای عظیم» تلویزیون باشید

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» - به کارگردانی برزو نیک‌نژاد - از شنبه (25 مرداد) روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

این سریال تلویزیونی به نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی هر شب - از شنبه تا چهارشنبه - ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بازیگرانی چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت ، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی‌ و صفا آقاجانی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.

سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و دارای 26 قسمت 40 دقیقه‌ای است. بازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعت 14و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود.

پیش از این برزو نیک‌نژاد - کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» - خاطرنشان کرده بود، کار کردن برای 75 میلیون بیننده و ذائقه بسیار سخت است. به مفاهیم شیرین و آموزنده در این سریال توجه داشتم.

مهدی هاشمی نیز به عنوان بازیگر اصلی سریال «دردسرهای عظیم» این مجموعه را از دو سریال قبلی خودش بالاتر و جذاب‌تر ارزیابی کرده بود.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
دردسرهای عظیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر ماشین یا تلویزیون دارید، بیشتر مراقب قلب خود باشید!




 

حمله‌قلبی ,علائم حمله قلبی

 

 

نتایج یك بررسی جدید روی تاثیر دارایی ها و میزان فعالیت بدنی افراد بر خطر بروز مشكلات قلبی نشان داد اشخاصی كه صاحب اتومبیل شخصی یا تلویزیون هستند ۲۷ درصد بیشتر با خطر حمله قلبی مواجهند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این مطالعه تحت عنوان اینترهارت كه روی ۲۵ هزار شركت كننده از ۵۲ ملیت مختلف انجام گرفته تایید می كند كه خطر حمله قلبی با حداقل فعالیت بدنی خنثی می شود.

دكتر آشین كانتراكتور متخصص كاردیولوژی با انتشار مقاله جدیدی در مجله اروپایی «قلب» در این باره خاطرنشان ساخت: این مطالعه تایید می كند كه برای پیشگیری از حمله قلبی نیازی نیست حتما ورزش سنگین و دشوار انجام دهید چون حتی تحرك بدنی ملایم نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

به گزارش شبكه خبری تورنتو نیوز، اینترهارت یك مطالعه جهانی بلندمدت است كه از فوریه سال ۱۹۹۹ میلادی تاكنون انجام گرفته است. این بررسی تایید می كند كه افزایش شهرنشینی منجر به زندگی بی تحرك در سراسر جهان شده است و این الگوی زندگی در بسیاری از كشورهای در حال توسعه روبه افزایش است.

از مهمترین ارمغان های الگوی زندگی بی تحرك شامل استفاده از اتومبیل شخصی یا نشستن طولانی مدت مقابل تلویزیون، افزایش بیماری ها و حملات قلبی است كه با حداقل فعالیت بدنی می توان از آنها پیشگیری كرد..... /  خبرگزارى ایسنا