فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ازدواج ریحانا و دی کاپریو !!



اخبار,اخبار فرهنگی ,ازدواج ریحانا و دی کاپریو

 

اخبار فرهنگی - ازدواج ریحانا و دی کاپریو !!

گزارش شده است که روز شنبه 10 ژانویه این دو با یکدیگر در مراسم تولد طراح سرشناس «نیکی اروین» حضور پیدا کرده اند و لحظات رمانتیکی را باهم گذرانده اند.

دی کاپریو به تازگی رابطه خود را با «تونی گارن» به پایان رسانده و مجرد است.

هرچند دوستان دی کاپریو وجود چنین رابطه ای را انکار کرده اند، این دو پس از مراسم جشن تولد نیز با یکدیگر در یک مهمانی دیگر با نائومی کمبل و فیفتی سنت حضور پیدا کرده اند.


دی کاپریو به تازگی رابطه خود را با «تونی گارن» به پایان رسانده و مجرد است و امکان این که بخواهد رابطه جدیدی را آغاز کند وجود دارد.

هر یک از آنها جزو موفق ترین افراد در عرصه فعالیت خود می باشد و هواداران بسیار زیادی دارد. باید ببینیم که طرفدارانشان در مورد امکان چنین رابطه ای چه فکری می کنند. شما چه فکر می کنید؟
اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
لئوناردو دی کاپریو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لئوناردو دی کاپریو شاید هرگز ازدواج نکند!


لئوناردو دی کاپریو چندی پیش گفته بود که نسبت به ازدواج کمی بد بین است و ممکن است هرگز ازدواج نکند زیرا مشاهده شکستهای متعدد سایر افراد در ازدواجشان باعث شده است که نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده مردد شود.

آفتاب:  همسر ایده آل لئوناردو دی کاپریو ، زنی است که شبیه مادرش باشد . 

او گفت:"مادرم مرکز زندگی من است .او یک زن قوی و محکم است و همیشه صادق و راستگو است، اگر مردی چنین زنی در زندگی اش داشته باشد واقعا" سعادتمند و خوشبخت می شود و به همین دلیل یکی از معیارهای اصلی من برای انتخاب همسر آینده ام همین خصوصیات اخلاقی است."

لئوناردو اخیرا" فاش کرد که بازی در فیلم موفق "تایتانیک" در سال ۱۹۹۷ تاثیر بسیار بدی روی زندگی عشقی او گذاشته است زیرا این فیلم باعث شد که او به یک ستاره جذاب و مشهور در جهان تبدیل شود.

لئوناردو که در این فیلم بزرگ نقش مقابل کیت وینسلت را بازی کرده است ، به روزنامه دیلی اکسپرس گفت:"قبل از اینکه در این فیلم بازی کنم ، روابط عاشقانه بسیار موفق تری داشتم .

لئوناردو دی کاپریو چندی پیش گفته بود که نسبت به ازدواج کمی بد بین است و ممکن است هرگز ازدواج نکند زیرا مشاهده شکستهای متعدد سایر افراد در ازدواجشان باعث شده است که نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده مردد شود.



لئوناردو گفت:" نمی دانم در آینده ازدواج خواهم کرد یا نه؟ من زوجهای بسیار زیادی را دیده ام که با شادی و عشق فراوان با هم ازدواج کرده اند اما بعد از مدت کوتاهی از هم جدا شده اند. من هم مثل سایر مردم از این موضوع واقعا" تعجب می کنم."

هیچکس نمی تواند زندگی مشترک یک زوج را از دور ببیند و در مورد رابطه آنها قضاوت کند. من هم مثل بقیه مردم از زندگی خصوصی بازیگرانی که با آنها همکاری می کنم هیچ اطلاعی ندارم . تنها چیزی که من می دانم این است که آیا آنها بازیگران ویا کارگردانهای خوبی هستند یا نه؟"