فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ادعای «آزاده نامداری» از ضرب‌وشتم خود توسط فرزاد حسنی + عکس (16+)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

  آزاده نامداری، مجری برنامه‌های رادیو و تلویزیون در ایران در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که فرزاد حسنی، همسر سابقش که همکارش نیز بود، او را ضرب‌وشتم می‌کرده و به همین دلیل از او جدا شده است.

آزاده نامداری، مجری برنامه‌های رادیو و تلویزیون در ایران در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که فرزاد حسنی، همسر سابقش که هم‌کارش نیز بود، او را ضرب‌وشتم می‌کرده و به همین دلیل از او جدا شده است.

 

خانم نامداری در این پست که به فاصله‌ی کوتاهی آن را از صفحه‌ی خود حذف کرد، ضمن انتشار عکسی از صورت و چشم کبود خود نوشته بود: «متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید... باید... این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند...
 

اخبار,اخبار فرهنگی , آزاده نامداری
امروز به لطف دروغ‌گویی ایشون، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه... من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس می‌دم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده‌ش رو میسپره دست کسی که به نزدیک‌ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی می‌دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم به خدا... و خوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودم گوشش ندادم... والسلام.»

گفتنی است با وجود حذف این عکس و توضیح از صفحه‌ی اینستاگرام آزاده نامداری، خبر آن در شماری از وب‌سایت‌های خبری داخل ایران انتشار یافته است.

ازدواج و به دنبال آن طلاق پر سر و صدای آزاده نام‌داری و فرزاد حسنی در دو سال گذشته یکی از موضوعات مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده و حاشیه‌های مربوط به آن هر از چند گاهی به تیتر اخبار وارد شده است.

 

 اخبارفرهنگی  -  تیک 


ویدیو مرتبط :
علت جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رضا رشید پور به ادعای آزاده نامداری در مورد «ضرب‌وشتم خود توسط فرزاد حسنی»



اخباررضا رشید پور مجری سابق تلویزیون

رضا رشید پور مجری سابق تلویزیون نوشت:

سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.

واکنش رضا رشید پور به ادعای آزاده نامداری در مورد «ضرب‌وشتم خود توسط فرزاد حسنی»
من بیش از ده ساعت با ایشون در مورد انتشار این عکس و یک سری مستندات فوق محرمانه دیگه صحبت کرده بودم. به من قول داده بودن که این کارو نکنن. حتما اتفاق مهمی افتاده که زدن زیر قولشون. من خیلی از ایران دورم و دسترسی بهشون ندارم. فقط خواهش میکنم که اصلا قضاوت نکنید. ماجرا خیلی خیلییییییی پیچیده س. باید فضارو آروم کرد. وگرنه فاجعه ای در راه خواهد بود...

 

اخبار فرهنگی - تیک