فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

احوال این روزهای آقای بازیگر سینمای ایران



اخبار ورزشی,خبرهای فرهنگی,عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی گفت: این روزها مدام مشغول مطالعه هستم و پیشنهاداتی هم برای بازیگری داشته‌ام.

آقای بازیگر سینمای ایران درباره این روزهایش اظهار کرد: به دلیل کمر دردی که دارم بیشتر در خانه هستم و کتاب می‌خوانم.

وی ادامه داد: دوستان لطف دارند و کتاب‌هایی را معرفی می کنند و من هم مدام در حال خواندن هستم.

این بازیگر درباره پیشنهادات بازیگری‌اش گفت: مسعود کیمیایی برای فیلم جدیدش نقشی را پیشنهاد داده که دو بار فیلمنامه را خوانده‌ام. پیشنهادات دیگری هم هست که هنوز پاسخ نداده‌ام.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آوازخوانی آقای بازیگر سینمای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه آقای بازیگر سینمای ایران موزه شد


به منظور ارج نهادن به پیشکسوتان و هنر مندان کشورمان و همچنین احیا و احداث خانه موزه در نقاط مختلف شهر تهران ، خانه استاد عزت الله انتظامی موزه عمومی شد.

 همشهری آنلاین: به منظور ارج نهادن به پیشکسوتان و هنر مندان کشورمان و همچنین احیا و احداث خانه موزه در نقاط مختلف شهر تهران ، خانه استاد عزت الله انتظامی موزه عمومی شد.

جواد عزیزی رییس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر افزود: با حضور استاد عزت ا... انتظامی در اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه یک خانه وی به منظور بهره برداری فرهنگی به عنوان خانه موزه، تملک و تحویل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک شد.



وی افزود: متولی شروع این اقدام شهرداری تهران و منطقه یک بوده و در برنامه های آینده نیز محل سکونت شخصیت های علمی - هنری و فرهنگی کشورمان را که در آن عمری از فعالیت خود را سپری نموده اند، تملک شده و به عنوان میراث فرهنگی و هنری به آن ارج می نهد.

عزیزی اظهار داشت: ملک این هنرمند پیشکسوت به مساحت 5/451 مترمربع در محدوده ناحیه 8 شهرداری منطقه یک قرار دارد که به عنوان موزه عمومی با کلیه وسایل آن بزرگوار خریداری شد.