فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اثر نقاشی که ملیکا شریفی نیا به مهرجویی تقدیم کرد/ عکس



 
اثر نقاشی که ملیکا شریفی نیا به مهرجویی تقدیم کرد/ عکس

  ملیکا شریفی نیا که بتازگی در فیلم «اشباح» مهرجویی بازی کرده با اهدای هدیه ای به این کارگردان او را حسابی غافلگیر کرد.

ملیکا شریفی نیا این عکس را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت و نوشت:

بعد از سه ماه بالاخره امروز نقاشیش تموم شد... وقتی تو اکران خصوصی اشباح تقدیمش کردم بهت زده نگام می کرد... بعد با همون مدل عموآنه ی همیشه گیش دست کشید به سرم و گفت : عجب کار قشنگی کردی..... با یه لبخند عمیق از ته دل ! آخ که هیچوقت لبخندش یادم نمی ره... خداروشکر که این اکران بهانه ای شد که بالاخره همت کنم و تمومش کنم... وگرنه لذت لبخندش از دستم می رفت..... آخییییییش... خستگیم در رفت... با اینکه هنوز دست و بالم رنگیه ! پرتره ی " داریوش مهرجویی " تکنیک : اکریلیک روی بوم های بیست سانتی جداگانه... سایز کار اصلی : هشتاد در هشتاد... سایز بیس کار : صد در صد و بیست. رنگ : سیاه و سفید... اسفند نود و سه. 

اخبار,اخبار فرهنگی,هدیه ملیکا شریفی نیا به مهرجویی

اخبار فرهنگی - جام جم سیما


ویدیو مرتبط :
ماجرای عکس جنجالی شریفی نیا با ماکت زن لخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پست جالب ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام +عکس



 اخبار فرهنگی - پست جالب ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام +عکس

 "ملیکا شریفی نیا" که با شوق بوی بارون و رانندگی در باران  به دل جاده زده بود و  بینصیب هم نمونده بود ؛ احساسشو با این پست زیباش  با ما به اشتراک گذاشت:

اخبار,اخبار فرهنگی,ملیکا شریفی نیا


 از صبح گفته بود قول داده بود باهزار بدبختی منو به هواش از خونه بیرون کشونده بود ! و یکهو به زیباترین شکل ممکن اتفاق افتاد بالاخره بارون اومد ! اون بارون بی نظیررر و من با تمام وجود لذت بردم از بارونی که به خاطر اون بارید به خاطر من بارید  و بیشتر به خاطر اینکه به قولش عمل کرد! می دونستم عمل می کنه شک نداشتم ! بیخود نیست که بهترین رفیق دنیامه بیخود نیست.

اخبار فرهنگی  - نیک صالحی