فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس



اخبار فرهنگی - ابروهای زیبای سوپراستارهای زن +عکس

در این مطلب 15 هنرمند زیبای هالیوود و ستاره های موسیقی، از ژان هالرو گرفته تا لیلی کولینز، را معرفی کرده ایم که ابروهای زیبایی داشته اند.

 ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره زنان دارند. زنان این مساله را درک کرده اند و برای زیبایی بیشتر به ابروهای خود اهمیت بسیاری می دهند. این مساله سال‌هایِ سال در هالیوود نیز بسیار ارزش داشت. در طول سال ها، زیبارویان هالیوود، ابروهای خود را کمانی و پر برمی داشتند. تاکید آنها بر زیبایی طبیعی ابروها بود که طراوت ویژه ای به چهره هنرمندان می بخشید. به همین بهانه، در این مطلب 15 هنرمند زیبای هالیوود و ستاره های موسیقی، از ژان هالرو گرفته تا لیلی کولینز، را معرفی کرده ایم که ابروهای زیبایی داشته اند.

1.    باریک همچون مو

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
ژان هارلو، درست پس از اینکه موهای خود را بلوند صدفی کرد، ابروهای خود را نیز بسیار باریک و به صورت کمانی برداشت که تاثیر بسیاری در چهره او داشت. این هنرپیشه دهه 30 میلادی، همه ابروهای خود را تراشید و با مداد خطی باریک به عنوان ابرو می کشید که خاص صورت او بود.

ژان هارلو، بازیگر فیلم‌های آمریکایی بود. هارلو به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های سینما در تمام دوران، توسط موسسه فیلم آمریکا برگزیده شد. او به دلیل داشتن ظاهری زیبا جذابیت بسیاری داشت و به همین خاطر حضوری موثردر نمایش هایش داشت.


2.    مرلین مونرو

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
یکی از جاذبه های چهره مرلین مونرو، ابروهای او بود که همیشه بالا و به صورت هشتی بود و این شکستگی خطوط باعث زیبایی بیشتر نگاه مرلین شده بود.

نورما جین مورتنسون، معروف به مِریلین مونرو، بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. دلیل رسمی مرگ وی «خودکشی» بر اثر «مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش» اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر حصول یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده‌است.

3.    آدری هپبورن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن


هپبورن برای چشمان آهومانند و بسیار زیبای خود شهرت داشت. اما یکی از دلایل بیشتر به چشم آمدن این چشم ها، ابروهای ضخیم با قوس کوتاهی در انتها بود.

آدری هِپبورن، هنرپیشه مشهور بریتانیایی هلندی‌تبار متولد بلژیک سینما و تئاتر بود. وی با فیلم‌هایی چون «بانوی زیبای من» و «صبحانه در تیفانی» شناخته شده است. این هنرپیشه باریک‌اندام و خوش‌پوش، به‌خاطر زیبایی فریبنده، ایفای نقش ماهرانه و در عین حال معصومانه‌اش در فیلم‌ها و اقدامات بشردوستانه‌اش برای کودکان نیازمند، شهرت داشت. هپبورن همچنین چهار بار نامزد جایزه اسکار شد و در سال 1953 موفق به بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم تعطیلات رومی شد.


4.    گریس کلی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
گریس کلی، ابروهای بی عیب و نقصی داشت که بر زیبایی و جذابیت چهره او می افزود. ابروهای او همیشه با نظم و حفظ قرینه بودن برداشته می شد و یکی از زیباترین ابروها در میان هالیوودی ها به شمار می رفت.

گریس پاتریشیا کلی، بازیگر مشهور سینمای آمریکا و برنده جایزه اسکار بود که پس از ازدواج با رینیه سوم - شاهزاده موناکو - در سال ۱۹۵۶ لقب شاهزاده گریس گرفت. انجمن فیلم آمریکا وی را از جمله بزرگ ترین بازیگران زن تمامی دوران‌ها می‌داند.

5.    الیزابت تیلور

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
الیزابت تیلور یکی از زیباترین هنرپیشه های هالیوودی بود که تاثیر بسیاری بر بیننده می گذاشت. یکی از زیبایی های چهره این هنرمند، ابروهای پهن، پر، بلند و تیره با کمان کوتاه بود که جذابیت چشمانش را بیشتر می کرد.

بانو الیزابت رزموند بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. او در ۲۳ مارس ۲۰۱۱ در سن ۷۹ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان سیدار سینای شهر لس‌آنجلس درگذشت.

6.    گریس جونز

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن


گریس جونز با ابروهای کوتاه و موهای همیشه کوتاه در دهه 70 میلادی نوعی تحول ایجاد کرده بود. او خواننده، هنرپیشه و مدل جامائیکایی است.

7.    مدونا

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
مدونا نیز جزو هنرمندانی است که در دهه 80 میلادی با مدل ابروهای خود تحول زیادی در این حوزه ایجاد کرد. او بسیار به طبیعی بودن چهره زنان کمک کرد. یکی از مدل های موردعلاقه مدونا ابروهای وحشی و بر نداشته بود که بسیار هم زیبا به نظر می رسید.

مَدونا لوییس ورونیکا چی‌کونه، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. مدونا برنده جایزه گلدن‌گلوب برای بازی در فیلم اویتا است.

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت

8.    بروک شلیدز

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
یکی از زیبارویان دهه 80 میلادی، بروک شیلدز با آن ابروهای پهن و طبیعی بود. مدل ابروهای پر و صاف و تمیزنکرده این ستاره نیز تا سال های متمادی موردعلاقه مردم بود و بسیاری از زنان از مدل ابروهای او تقلید می کردند.

بروک کریستا شیلدز هنرپیشه و مُدل اهل آمریکا است و سال‌ها با مایکل جکسون رابطه‌ای عاشقانه داشت.

9.    درو باریمور

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
در دهه 90 میلادی دوباره ابروهای باریک و کمانی مد شدند. یکی از پایه گذارهای این مدل، درو باریمور بود که همیشه با کمان های باریک ابرویش در ذهن آدم نقش می بندد.

درو بریمور، تهیه کننده و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود و صاحب شرکت تهیه فیلم با نام «فلاور فیلم» است.

10.    ناتالی پورتمن

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
خوشبختانه دوباره پس از آن ابروهای نخ‌مانند که از نظر ما چندان هم زیبا نبود و بسیار حالت غیرعادی داشت، دوباره ابروهای طبیعی و پهن مد شدند. ابروهایی که کمان کوتاهی دارند و به چهره زنان زیبایی خاصی می بخشید. یکی از هنرمندانی که همیشه چنین ابروهایی دارد، ناتالی پورتمن است.

ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی سینما و تلویزیون است. اولین نقشش درفیلم اکشن لئون بود که در آن به عنوان یک فرد خردسال نقش آفرینی کرد، اما موفقیت اصلی زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانهٔ جدید جنگ ستارگان انتخاب شد

11.    کامیلا بِل

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
کمیلا بل، بازیگر آمریکایی یکی از ستاره هایی است که ابروهایی مشابه الیزابت تیلور دارد: ابروهای پر و پهن و تیره که قوس کمی دارد.

12.    لیلی کالینز

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
لیلی کالینز ابروهای پهنی دارد که در انتها باریک می شوند. یکی از جاذبه های چهره این هنرمند و ستاره هالیوودی، ابروهای اوست.

لیلی جین کالینز، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری تلویزیونی اهل انگلستان است. وی به خاطر بازی در فیلم های آدم ربایی ،نقطه کور و آینه آینه شناخته می شود.

13.    کارا دلیوینیه

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
یکی از مشخصه های این مدل بریتانیایی ابروهای پهن و کشیده اوست.

کارا «جوزلین» دلیوینیه، یک مدل فشن، بازیگر انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.

14.    ریحانا

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
ریحانا ابروهای پر و ضخیم ندارد اما کمان ابروهای او همیشه بر جذابیت چشمان زیبایش می افزاید.

رابین ریانا فنتی که با نام هنری اش ریحانا شناخته می شود؛ خواننده، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است که در سنت مایکل بارادوس به دنیا آمد. ریحانا تاکنون ۷ جایزه گرمی، ۶ جایزه امریکن موزیک اواردز و ۱۸ جایزه بیلبورد موزیک اواردز دریافت کرده است.

15.    دیانه کروگر

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ابروهای زیبای سوپراستارهای زن

 
دیانه کروگر نیز آرایش ملایم و ابروهای طبیعی و پهن و زیبا دارد که در زیبایی چشمانش نقش مهمی دارند.

دیانه کروگر، یک بازیگر آلمانی و مانکن سابق است. در آمریکای شمالی وی به خاطر نقش هلن در تروآ و نقش بریجت فون همرسماک در حرامزاده‌های لعنتی مشهور شد.
اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
اخاذی از یک زن به روشی عجیب و عکس العمل زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج عجیب زن زیبای انگلیسی با مرد صحرا نشین عرب +عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ازدواج عجیب زن زیبای انگلیسی با مرد صحرا نشین عرب +عکس

جین جانسون یک زن انگلیسی است که در سفری که به افریقا و کشور مراکش داشته است با یک مرد صحرا نشین مراکشی آشنا شده و بعد از 6 ماه با او ازدواج کرده است . او اکنون به سبک بادیه نشینان عرب زندگی میکند و برای اینکه بتواند با دوستانش در تماس باشد چند ماه از سال را به کشورش سفر میکند.

جین در این رابطه میگوید: همیشه فکر میکردم زنانی که با یک نگاه عاشق میشوند و با مردان بیگانه از ملیت دیگری ازدواج میکنند دیوانه اند اما وقتی خودم " عبدالطیف " را دیدم همه این افکار به نظرم پوچ و بی معنی بود.

او جریان آَشنایی اش را به دوستانش گفت و هدفش را برای سفر به مراکش و ازدواج با یک عرب را برای دوستانش بازگو کرد اما همه آنها او را از این کار منع کردند اگرچه او نهایتا تصمیمش را عملی کرد و با عبدالطیف ازدواج کرد و اکنون به عنوان همسر رسمی وی در قبیله او زندگی میکند.

او یک زن فعال اجتماعی است که نویسنده هم هست و همه ترسش از این بود که همسرش مخالف فعالیتهای او باشد اما شوهر او همه جا کنارش است و حمایتش میکند و بزرگترین مشوق اوست. آنها خیلی زود زبان همدیگر را یادگرفتند و با هم همراه شدند.

همسر او که چند سالی از او کوچکتر است در ماههای سرد سال یک رستوران سنتی را اداره میکند و در فصلهای گرم هم به انگلستان سفر کرده و به نقاشی تابلوهای رنگ روغن میپردازند.

جین اخیرا داستان ازدواجش را به همراه بخشی از زندگینامه اش در یک کتاب منتشر کرد./جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب