فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آیا تازه ترین فیلم گلزار از این هفته روی پرده می رود؟!



 تازه ترین فیلم گلزار , عکس محمد رضا گلزار

با کمبود تعداد فیلمهای روی پرده گویا قرار شده تازه ترین فیلم محمدرضا گلزار یعنی «تو و من» از این هفته روی پرده برود.
در حالی که در فصل جدید اکران در سینماها تنها سه فیلم جدید روی پرده رفته اند شنیده های فراوانی درباره اکران یک تا دو فیلم دیگر در این فصل شنیده می شود. تازه ترین شنیده درباره فیلم «تو و من» است که گویا بنا شده است در گروه سینمایی آزادی روی پرده برود این فیلم پیش از این هم بنا بود در جریان اکران ماه رمضان اکران شود که کارگردان آن با این امر مخالفت کرد اما آن طور که «بانی فیلم» خبر داده احتمال دارد این فیلم از این هفته در گروه آزادی به نمایش دربیاید.

البته شورای صنفی تنها در شرایطی حاضر است قرارداد جدید «تو و من» را برای اکران در این سینما ثبت کند که طبق روال، تاریخ قطعی اکران فیلم بعد از آن یعنی «بوسیدن روی ماه» مشخص نباشد و براساس کف فروش محاسبه شود. این درحالی است که حوزه هنری و دست‌اندرکاران فیلم همایون اسعدیان از مدت‌ها قبل 5 مهر را به عنوان زمان اکران قطعی این فیلم اعلام و حتی پیش‌فروش بلیت‌های آن را از همین تاریخ آغاز کرده‌اند.

در چنین شرایطی قرار است امروز یا فردا در جلسه شورای صنفی نمایش تکلیف اکران آینده گروه آزادی مشخص شود. اگر حوزه هنری کوتاه بیاید فیلم محمد بانکی از همین هفته اکرانش را در گروه آزادی آغاز می‌کند و با احتساب کف فروش «تو و من»، احتمالاً تاریخ نمایش عمومی «بوسیدن روی ماه» دو هفته‌ای به تعویق می‌افتد.

جالب اینجاست که کمبود تعداد فیلمهای اکران شده سبب ساز آن شده است که با اضافه شدن دو سینمای آزادی و استقلال از روز جمعه فیلم «ضدگلوله» با سه سرگروه روی پرده برود. این برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی همزمان سه سرگروه در اختیار دارد و به همین دلیل فیلم مصطفی کیایی روز جمعه افزایش فروش داشت. این فیلم موفق شد به رتبه دوم جدول پرمخاطب‌ها صعود کند و جای «بی‌خداحافظی» را بگیرد. پیش از این در یک مقطع دوهفته‌ای «اخراجی‌ها 2» بود که در دو سرگروه اکران شده بود. احتمالاً از همین هفته و با انتخاب فیلم آینده گروه آزادی از تعداد سرگروه‌های «ضدگلوله» کاسته خواهد شد..../شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
فیلم کامل پروژه اتصال زرینه رود به سیمینه رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم مهدی هاشمی از هفته آینده روی پرده می رود+عکس



ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری

از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود.

در حالی که دست اندرکاران فیلمهایی مانند «تو و من» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» مترصد آن بودند که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش تکلیف اکران فیلهایشان مشخص شود اما خروجی جلسه امروز تنها یک تصمیم گیری داشت و آن هم اکران فیلم سینمایی «ضدگلوله» در گروه عصرجدید.

براساس این تصمیم از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود. کارگردانی «ضدگلوله» برعهده مصطفی کیایی است و بعد از کمدی «بعدازظهر سگی سگی» این دومین ساخته سینمایی کیایی به شمار می رود.

شنیده ها حکایت از آن دارند که به جز «کلاه قرمزی و بچه ننه» اکران «بی خداحافظی» ساخته احمد امینی هم برای اکران از 25 مردادماه قطعی شده است اما هنوز معلوم نیست که «تو و من» که تازه ترین فیلم گلزار است در اکران عیدفطر قرار می گیرد یا نه.... / شبکه ایران

 

ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری

 

ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری